TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nicky
1-1-2023
|
7-10-2012 10:37:51
Ik ben er ook gaan passen, maar ik was op een half uurtje buiten. De verkoopsters zijn inderdaad onvriendelijk, neerbuigend en het lijkt al snel te veel voor hen. Ik heb er mijn kleed dan ook NIET gekocht :-)
|
|
tinne
15-6-2013
|
7-10-2012 18:39:21
ik ben er voor een suitekleedje gaan kijken bij het huwelijk van mijn zus. er was 1 verkoopster die heel onvriendelijk deed. ik voelde mij echt erg beledigd. ben dan ook in een andere winkel gaan kijken voor mijn trouwkleed en heb de beslissing gemaakt nooit nog een voet in hun winkel te zetten.
|
|
Dorien
20-7-2013
|
8-10-2012 9:24:23
Oei!! Dat is inderdaad niet leuk! Ik heb een afspraak gemaakt om voor de eerste keer te gaan kijken bij Linx in Leuven, hopelijk valt het daar beter mee. Iemand hier ervaringen?
|
|
Inge
21-6-2013
|
8-10-2012 11:21:04
Oei Oei dat geeft mij al geen goed gevoel! Ik heb daar komende zondag een afspraak opstaan om te passen (het is opendeurdag). Hopelijk gaat het meevallen...
|
|
Ruth
13-10-2012
|
8-10-2012 12:33:04
Veel succes Inge & Dorien! :-)
|
|
Evelien
22-6-2013
|
8-10-2012 19:39:26
aj, ik ga zondag 28 oktober gaan kijken... misschien toch maar best afpsraak afzeggen al moet ik wel toegeven dat ze aan de telefoon des te vriendelijker waren.
|
|
Aaaa
|
8-10-2012 20:41:49
Ik ben zeer tevreden van Linx in Leuven.
Maar ik geloof dat er in Hasselt toch één en ander verkeerd loopt. Ik heb ze per ongeluk aan de lijn gehad omdat de telefoon op maandag automatisch wordt doorgeschakeld...
Ik wist niet dat ik op die manier een afspraak had gemaakt in Hasselt... als puntje bij paaltje kwam hebben ze me een afspraak gegeven voor Leuven, maar schreven ze het uur verkeerd op. Zaten ze in Leuven al een uur op mij te wachten... Toen ik de situatie helemaal had uitgelegd waren ze niet zo verbaasd in Leuven...
|
|
els
8-6-2013
|
8-10-2012 20:57:02
Hallo
Ik heb mijn kleed gekocht in Hasselt en de verkoopster die ik had was wel heel vriendelijk!
Ik had bij de eerste keer een kleed gepast en ben nadien heel hard beginnen tiwijfelen en heb hun dan terug gebelden ben dan opnieuw gaan passen zaterdag bij dezelfde verkoopster als de eerste keer. En viel weer goed mee.
Els
|
|
Annelies
16-8-2013
|
9-10-2012 10:43:24
Een vriendin van mij heeft gekocht bij Linx in Hasselt. Was in eerste instantie tevreden, maar toen er aanpassingen moesten gebeuren liep dit helemaal niet zoals het zou moeten. Ze is toen een paar keer huilend buiten gekomen omdat het totaal niet in orde was zoals zij het had gevraagd.Uiteindelijk was wel alles oke voor de trouw.
Ze heeft toen ook van iemand gehoord dat je beter in Leuven gaat want dat het daar beter loopt in de winkel.
|
|
sabrina
13-9-2013
|
17-10-2012 14:08:38
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op deze site. Ik ben bij Linx in Hasselt geweest en heel tevreden. Ze hebben 2u de tijd genomen voor mij en ik mocht mijn droomjurk zo vaak ik wou opnieuw passen. Ik had ook een heel vriendelijke verkoopster. Lingerie om te passen werd ook dadelijk aangeboden, alsook de schoenen. Ik heb dan ook mijn kleed daar gekocht. Ik hoop dat dit voor iedereen die er nog moet gaan ook zo het geval is. Veel succes allemaal!
|
|
An
6-7-2013
|
31-10-2012 11:46:44
Voor mij ook enkel positieve ervaringen. Heel vriendelijke verkoopster, stelt u op uw gemak, neemt echt de tijd en denkt ook heel goed mee na en geeft goede adviezen. Dit is wel anders in andere winkels !!
|
|
Rebecca
21-6-2014
|
15-4-2014 17:57:45
Heb dezelfde ervaring als annelies haar vriendin. Op het begin als je voor een trouwkleed gaan kijken zijn ze heel vriendelijk. Ik had een heel toffe verkoopster. Bij de 1ste aanpas was dat wat anders.. Ik had al 2 verschillende verkoopsters gehad en geen van beide vonden mijn schoenen. Ook aangepaste lingerie was teveel voor hun. Ik wou een aangepaste bh voor onder mijn kleed omdat ik mij anders wat 'naakt' zou voelen. Hadden ze geen bh in mijn maat en raadde ze mij maar aan om geen bh aan te doen. Ok, mijn kleed was voorgevormd dus op zich geen probleem maar ik voelde mij er toch niet goed bij. Die verkoopsters gaf mij echt geen goed gevoel en het moest idd snel snel gaan. Ik ben blij als ik de 2de mei mijn kleed gwn kan halen en thuis op mijn gemak kan bekijken en accessoires zoeken.. Rebecca
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|