Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Linx Hasselt

7-10-2012 9:59:17
Ik heb mijn kleed gekocht bij Linx in Hasselt. Ben er heel blij mee, alleen de service laat echt te wensen over.
Ik heb 3 keer een andere verkoopster gehad, en bij alle 3 had ik geen goed gevoel: ze deden erg neerbuigend naar mij toe!

Zo moest ik vrijdag om 10u de eerste keer mijn kleed gaan passen. De verkoopster deed al erg vervelend toen ik zei dat ik nog geen BH had voor eronder. Dan maar een exemplaar van hun genomen. Het kleed moest ingemaakt worden, en om 13u mocht ik terugkomen. Dit werd vlug vlug afgehandeld, waarbij enkel de naaister zelf aanwezig was, van de verkoopster geen enkel spoor. Uiteindelijk heb ik dan ook nog moeten bijbetalen voor deze aanpassingen.
De das van de buidegom heb ik laten maken uit hetzelfde stof als mijn kleed (wilde zijde). De verkoopster had hem niet laten zien toen ik hem kwam ophalen, en zei dat ik hem thuis maar vlug in de kast moest ophangen. Thuis gekomen was de das echt lelijk! In de stof zaten er precies fouten en de das zelf was erg slecht afgewerkt. Ik ben dan de dag nadien teruggegaan naar de winkel. Antwoord van de arrogante verkoopster: "dan had je maar een andere stof moeten kiezen. Wat wil je dat ik nu doe?" Heb mijn geld teruggevraagd (115€), en gelukkig ook gekregen. De manier waarop het geld overhandigd werd sloeg ook nergens op: werd gewoon op de toonbank gesmeten...

Zijn er nog mensen die deze slechte ervaring hebben bij Linx in Hasselt?

Ruth
13-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1400

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik7-10-2012 10:37:51

Ik ben er ook gaan passen, maar ik was op een half uurtje buiten. De verkoopsters zijn inderdaad onvriendelijk, neerbuigend en het lijkt al snel te veel voor hen.
Ik heb er mijn kleed dan ook NIET gekocht :-)

tinne
15-6-2013
 Meld misbruik7-10-2012 18:39:21

ik ben er voor een suitekleedje gaan kijken bij het huwelijk van mijn zus. er was 1 verkoopster die heel onvriendelijk deed. ik voelde mij echt erg beledigd. ben dan ook in een andere winkel gaan kijken voor mijn trouwkleed en heb de beslissing gemaakt nooit nog een voet in hun winkel te zetten.

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik8-10-2012 9:24:23

Oei!! Dat is inderdaad niet leuk!
Ik heb een afspraak gemaakt om voor de eerste keer te gaan kijken bij Linx in Leuven, hopelijk valt het daar beter mee.
Iemand hier ervaringen?

Inge
21-6-2013
 Meld misbruik8-10-2012 11:21:04

Oei Oei dat geeft mij al geen goed gevoel! Ik heb daar komende zondag een afspraak opstaan om te passen (het is opendeurdag).

Hopelijk gaat het meevallen...

Ruth
13-10-2012
 Meld misbruik8-10-2012 12:33:04

Veel succes Inge & Dorien! :-)

Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik8-10-2012 19:39:26

aj, ik ga zondag 28 oktober gaan kijken... misschien toch maar best afpsraak afzeggen al moet ik wel toegeven dat ze aan de telefoon des te vriendelijker waren.

Aaaa

Meld misbruik8-10-2012 20:41:49

Ik ben zeer tevreden van Linx in Leuven.

Maar ik geloof dat er in Hasselt toch één en ander verkeerd loopt. Ik heb ze per ongeluk aan de lijn gehad omdat de telefoon op maandag automatisch wordt doorgeschakeld...

Ik wist niet dat ik op die manier een afspraak had gemaakt in Hasselt... als puntje bij paaltje kwam hebben ze me een afspraak gegeven voor Leuven, maar schreven ze het uur verkeerd op. Zaten ze in Leuven al een uur op mij te wachten...
Toen ik de situatie helemaal had uitgelegd waren ze niet zo verbaasd in Leuven...

els
8-6-2013
 Meld misbruik8-10-2012 20:57:02

Hallo Ik heb mijn kleed gekocht in Hasselt en de verkoopster die ik had was wel heel vriendelijk! Ik had bij de eerste keer een kleed gepast en ben nadien heel hard beginnen tiwijfelen en heb hun dan terug gebelden ben dan opnieuw gaan passen zaterdag bij dezelfde verkoopster als de eerste keer. En viel weer goed mee. Els

Annelies
16-8-2013
 Meld misbruik9-10-2012 10:43:24

Een vriendin van mij heeft gekocht bij Linx in Hasselt. Was in eerste instantie tevreden, maar toen er aanpassingen moesten gebeuren liep dit helemaal niet zoals het zou moeten. Ze is toen een paar keer huilend buiten gekomen omdat het totaal niet in orde was zoals zij het had gevraagd.Uiteindelijk was wel alles oke voor de trouw.

Ze heeft toen ook van iemand gehoord dat je beter in Leuven gaat want dat het daar beter loopt in de winkel.

sabrina
13-9-2013
 Meld misbruik17-10-2012 14:08:38

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op deze site. Ik ben bij Linx in Hasselt geweest en heel tevreden. Ze hebben 2u de tijd genomen voor mij en ik mocht mijn droomjurk zo vaak ik wou opnieuw passen. Ik had ook een heel vriendelijke verkoopster. Lingerie om te passen werd ook dadelijk aangeboden, alsook de schoenen. Ik heb dan ook mijn kleed daar gekocht. Ik hoop dat dit voor iedereen die er nog moet gaan ook zo het geval is. Veel succes allemaal!

An
6-7-2013
 Meld misbruik31-10-2012 11:46:44

Voor mij ook enkel positieve ervaringen. Heel vriendelijke verkoopster, stelt u op uw gemak, neemt echt de tijd en denkt ook heel goed mee na en geeft goede adviezen. Dit is wel anders in andere winkels !!

Rebecca
21-6-2014
 Meld misbruik15-4-2014 17:57:45

Heb dezelfde ervaring als annelies haar vriendin. Op het begin als je voor een trouwkleed gaan kijken zijn ze heel vriendelijk. Ik had een heel toffe verkoopster. Bij de 1ste aanpas was dat wat anders.. Ik had al 2 verschillende verkoopsters gehad en geen van beide vonden mijn schoenen. Ook aangepaste lingerie was teveel voor hun. Ik wou een aangepaste bh voor onder mijn kleed omdat ik mij anders wat 'naakt' zou voelen. Hadden ze geen bh in mijn maat en raadde ze mij maar aan om geen bh aan te doen. Ok, mijn kleed was voorgevormd dus op zich geen probleem maar ik voelde mij er toch niet goed bij. Die verkoopsters gaf mij echt geen goed gevoel en het moest idd snel snel gaan. Ik ben blij als ik de 2de mei mijn kleed gwn kan halen en thuis op mijn gemak kan bekijken en accessoires zoeken..
Rebecca

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info