Terug naar overzicht
mooie foto's van een sprankelende bruid!!!
Wow, supermooi. Ik moest er weliswaar een kleenexje bij nemen. Dat belooft... Nog 221 dagen...Mooie locaties ook voor de foto's. Wie was jullie fotograaf? Da's echt een stijl die ik mooi vind.Geniet nog maar na en nog veel geluk samen!
Super mooie foto's Alessia ! Geniet van het leven als man en vrouw !
Helaas, ik ben geen lid van FB maar toch kan ik ze soms zien nu niet spijtig !!!!!!Groetjes Frida
Hey Frida, een deel staat ook op deze link: http://ronnywertelaers.com/?p=1504
wauw, echt prachtfoto's allemaal!!
deze link zou normaal gezien moeten werken voor degenen die geen toegang hebben tot fb: http://s1320.beta.photobucket.com/user/Alessiakouws/lib...
super mooi! geniet van de foto's... ik bekijk de onze bijna dagelijks :-)
Hele mooie foto's van wat lijkt op een supermooie dag!Jullie straalden allemaal.
Heel mooie foto's Wij hebben dezelfde fotograaf. Ik kijk er naar uit om onze eigen foto's te zien! Hij maakt echt leuke foto's
aaaaaaah, mooi!Zeer grappig om al die mensen nu zo te zien trouwen waar we maanden mee op dit forum zaten!De foto's getuigen van een heeel mooie dag!
Zo mooi !!!! Veel geluk gewenst
Jullie zagen er allebei stralend uit! Héél mooie jurk trouwens !
Ik ben verliefd op je haar! En die groepsfoto's zijn super, knappe familie ;)
Prachtig!! Jullie zagen er fantastisch uit allebei!Hele mooie jurk!Mooie zaal ook! Zal een super feest geweest zijn!groetjesSandra
super!!heel mooi Alessia!Geniet nog na.Proficiat!!
Heel erg mooi! Gefeliciteerd!
Dikke proficiat ! Het zijn super mooie foto's ! Jullie stralen en zien er super verliefd en gelukkig uit ! Wens jullie nog heeeeel veel liefde en mooie jaren samen ! Dikke zoen xxx
Super mooie foto's!!! Je straalde echt! En wat een mooi kleedje!Geniet er nog maar van ;)
Dankjewel, ondertussen al meer als een maand geleden... Ik mis het toch :(
Hoi lieve Alessia,Een late maar daarom niet minder dikke proficiat met jullie huwelijk! Jullie zagen er prachtig uit!Veel geluk & liefs,Nathalie
Ooh! Wat fijn om te zien! Na lang de voorbereidingen op dit forum gedeeld te hebben :-) Prachtige foto's van een prachtige dag! Super mooi trouwkleed! Vele groetjes,Kristien
Dankjewel :) De tijd vliegt enorm! Groetjes.