Terug naar overzicht
Beste Sybil, Er staat een ceremoniemeester op mijn trouwbeurs"Avelgem" Alle info op www.tfv.be Hij komt niet uit deze regio ... maar komt ook uit Oost-Vlaanderen. Is kan hem u zeker aanbevelen! Groeten, Trouwbeurs Avelgem
ceremonie johan borgonjon uit adegem.de nicht van mijn verloofde heeft die vorig jaar gebruikt bij haar trouw en zij waren tevreden. ik weet nie echt iets van zijn prijzen.laat me gerust iets weten wat je ervan vind als je voor hem zou kiezen wan ik twijfel nog tussen het nemen van een ceremoniemeester of niet groetjes ine
Bedankt Ine! Zal ik zeker doen.Wij hebben een afspraak gemaakt met hem maar zijn er zelf ook nog niet echt uit of we één nemen of niet.GroetjesSybil
Wij hebben ook voor Borgonjon uit Adegem gekozen. Tot nu toe zijn we heel tevreden. Als we iets vragen dan wordt alles heel snel besproken of geregeld. Bij het eerste gesprek hadden we ook wel een goed gevoel. De juiste prijs moet ik nog eens bekijken, maar als ik me niet vergis was dat tussen de 350 - 400 €, excl BTW.Veel succes ermee!Groetjes