Terug naar overzicht
Oei, men spaties zijn verdwenen...
Hier een februaribruidje! En ik wil je geen schrik aanjagen...maar ik ben een enorme uitsteller en ben al wat laat aan maar volgende zaken zijn bij ons al in orde:- priester kwam deze week voor de 2de keer langs, in november derde keer- menu zijn we deze week gaan bespreken, eind oktober gaan we proeven- uitnodigingen zijn bijna af. Moeten dan wel nog gedrukt worden. Hou er rekening mee dat je nog een en ander zal willen proberen, aanpassen,....en dat kan tijd vragen- kostuum bruidegom met hemd, schoenen, riem,...hangt volledig klaar (wij hebben zo'n 2 maand moeten wachten op de levering van een passend hemd...)- misboekje zijn we mee bezig- vervoer nemen we niet, maar zou ik toch ook wel voor beginnen kijken als ik jou was!
wij trouwen niet voor de kerk. bij ons is volgende in orde- feestzaal-trouwvervoer- stadhuis- fotograaf- uitnodigingen zijn gekozen nog enkel laten drukken- bedankingen zijn gekozen nog bestellen- jurk is oke- kostuum bruidegom hebben we een idee maar we wachten nog omdat mijnvriend probeert te stoppen met roken en hij is bang voor extra kilo's :)- ringen denken we te nemen bij FDO maar is iets voor binnen 2 weken te beslissen- menu is ook gekozen- gastenlijst nog in grote lijnen- bruidsmake up is oke- kapper heb ik een idee maar ik moet nog op proef- ik weet niet of ik iets vergeet maar dat is het zowatgroetjes en veel succes