Nu Online
Momenteel zijn er 410 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maartse bruidjes

13-10-2012 8:19:01
Hoi, een vraagje aan de bruidjes voor maart: hoever staan jullie? Ik heb een tijdje niks kunnen doen ( heel druk op het werk en nu moet ik ook nog op zoek naar een andere job omdat ik einde contract ben :( ) en nu ineens besef ik dat het nog maar 5maanden is en begin ik wat te paniekeren :) Wanneer gaannjullie ongeveer langs bij de pastoor? Telkens alsnik die bel zegt die van "jamma meisje daa is nogbtijd genoeg voor !" Terwijl een vriendin die in juni trouwt haa lisboekje al af heeft ! Achja vandaag zetten we hopelijk weer een stap voorwaards, ik ga met men bruidsmeisjes kijken :) Ik heb echter wel een beeje bang, het zijn meisjes met zeer uiteenlopende smaken en wat als ze niet mooi vnden wat ik mooi vind? Mijn verloofde en mama zeggen dat ik me vaak veel te bezorgd en druk maak in die dingen... Zo wo ik ng een afspraak maken in een andere winkel en ze lachtten datzo weg van "als we hetvdaar niet vinden, vinden we het nergens". Ik heb bang voor nergens, omdat ik al 3maand nodig gehad heb een datum te vinden waarop ik men meisjes samen kreeg :p Dit is in grote lijnen wat ik nog moet doen: Trouwvervoer (voor -/+ 300m) Bedankjes ( drank heb ik, me ng flesjes en stickers bestellen) Uitnodigingen ( mijn vader ging er een maand geleden aan beginnen) Langsgaan bij de pastoor + misboekje Muziek in de kerk kiezen (lve bandje ligt wel al vast) Langsgaan bij de zaal voor bespreking eten en dergelijke Gastenboek of soort van Themabordjes Afspraak maken bij visagiste Huwelijksreis (kunnen we echter pas bespreken als ik terug werk heb) Huwelijkskaars Bloemen Openingsdans kiezen Fotolocatie zoeken Videograaf(pas afgestudeerde kennis wou het doen, maar hij is nog aan het nadenken over de prijs) Hemd en das voor de bruidegom Het lijkt allemaal zoveel... Mijn echtgenoot is nu op het idee gekomen om voorhand al envelopjes met geld klaar te maken voor bepaalde dngen, dan voelen we het die maand zelf niet zo superfel.

Lynn
9-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 606

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik13-10-2012 8:20:59

Oei, men spaties zijn verdwenen...

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik13-10-2012 19:47:03

Hier een februaribruidje! En ik wil je geen schrik aanjagen...maar ik ben een enorme uitsteller en ben al wat laat aan maar volgende zaken zijn bij ons al in orde:

- priester kwam deze week voor de 2de keer langs, in november derde keer
- menu zijn we deze week gaan bespreken, eind oktober gaan we proeven
- uitnodigingen zijn bijna af. Moeten dan wel nog gedrukt worden. Hou er rekening mee dat je nog een en ander zal willen proberen, aanpassen,....en dat kan tijd vragen
- kostuum bruidegom met hemd, schoenen, riem,...hangt volledig klaar (wij hebben zo'n 2 maand moeten wachten op de levering van een passend hemd...)
- misboekje zijn we mee bezig
- vervoer nemen we niet, maar zou ik toch ook wel voor beginnen kijken als ik jou was!

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik14-10-2012 12:18:40

wij trouwen niet voor de kerk. bij ons is volgende in orde
- feestzaal
-trouwvervoer
- stadhuis
- fotograaf
- uitnodigingen zijn gekozen nog enkel laten drukken
- bedankingen zijn gekozen nog bestellen
- jurk is oke
- kostuum bruidegom hebben we een idee maar we wachten nog omdat mijnvriend probeert te stoppen met roken en hij is bang voor extra kilo's :)
- ringen denken we te nemen bij FDO maar is iets voor binnen 2 weken te beslissen
- menu is ook gekozen
- gastenlijst nog in grote lijnen
- bruidsmake up is oke
- kapper heb ik een idee maar ik moet nog op proef
- ik weet niet of ik iets vergeet maar dat is het zowat
groetjes en veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...