Terug naar overzicht
Heey Steffy,Normaal gezien wachten de gasten en de suite buiten op het arriveren van de bruid en bruidegom (anders kunnen ze jullie niet zien met de fietsen). Na wat gejuich van de gasten, gaan de gasten naar binnen (dit is dus een taak voor de 'ceremoniemeester' om ze naar binnen te begeleiden). Als de gasten zitten, dan gaat de suite eerst naar binnen en op het einde natuurlijk de bruid :)Hopelijk ben je hier wat mee geholpen!Groetjes,Joke
normaal gezien komen de gasten geleidelijk aan toe en gaan die gewoon naar binnen. de suite vormt zich normaal voor de ingang al in de volgorde dat ze naar binne gaan en dat kan afhankelijk zijn van de zitplaatsen. dus meestal gaat eerst de bruidegom in jullie geval met zijn petekindje dan de ouders omdat die zeker op de eerste rij zitten. dan kan je kiezen meestal komen dan de mense die ook iets zullen voorlezen in de kerk maar dat beslis je volledig zelf dan als voorlaatste eventueele bruidskindjes en dan als laatste jij en je papa. de suite wacht natuurlijk tot het bruidspaar gearriveerd is om naar binnen te gaan. in het naar buiten gaan zijn het dan eerst de gasten, dan de suite en als laatste het bruidspaar. misschien ook een tip je kan het best de rijen stoelen die je wil gebruiken voor de suite en familie het best markeren met een lintje ofzo dan heb je zeker geen kans dat gewone kerkgangers die jullie niet kennen heel vooraan zullen komen zitten. hopelijk ben je hier een beetje mee geholpen succes met de verdere voorbereidingen groetjes ine
Dank u wel!! Waarom geld geven aan een ceremoniemeester... Deze website is alles in één!! ;-)
als je zoals in jou geval mensen kent die dit met veel plezier willen dan zou ik zeker geen ceremoniemeester nemen. het zal nu veel persoonlijker zijn en ze zullen veel meer rekening met jullie houden omdat ze jullie juist zo goed kenne geniet ervan
Hi Steffy, het lijkt me wel origineel maar hoe ga je dat doen op de fiets mocht het regenen?Heb je daar ook al rekening mee gehouden ? Voor de rest zou ik het ook zo doen zoalsIneke voorstelt.