Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand tips voor een tafelverdeling bord?

15-10-2012 10:12:41
We willen in de feestzaal graag een bord zetten waarop staat wie aan welke tafel zit.
Heeft iemand hier voorbeelden van? We zouden elke tafel een naam van een restaurant geven omdat mijn vriend en ik foodies zijn. Maar ik heb geen idee hoe ik het bord leuk kan aankleden. Tips en voorbeelden zijn welkom!

Lief
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1054

Tina
19-7-2013
 Meld misbruik15-10-2012 10:30:59

Ik heb even gewerkt in een feestzaal waar er regelmatig getrouwd zijn. Zij hadden een kader van rond een schilder op de rommelmarkt gekocht, met goud overspoten en langs de achter kant een prikbord tegen gemaakt en dat op een grote ezel gezet. De klanten konden dan de namen van de gasten per tafel omhoog hangen, met daarboven de naam van de tafel.

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik15-10-2012 11:11:48

hey,

ik weet niet of je ooit gehoord hebt van "pinterest"
moet je zeker eens op gaan kijken.

pinterest is eigenlijk een online prikbord. iedereen die iets interessant of leuk vindt hangt dit aan het prikbord. je kan sorteren volgens categorie (bv, wedding...) dan krijg je dus allemaal leuke dingen ivm huwelijken, dit gaat van jurken, tot haartooien, tot make-uptips, fotoposes, taarten, versiering en dergelijke.
neem daar maar eens een kijkje. je zult er zeker inspiratie uithalen!

www.pinterest.com

groetjes!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik15-10-2012 12:25:27

via http://www.marthastewartweddings.com
kun je ook leuke ideeën opdoen, veel DIY projecten op te vinden!

Lief
10-11-2012
 Meld misbruik15-10-2012 15:34:20

@Vicky
Jazeker, ik ken Pinterest goed, ga er dagelijks ideeën opdoen. Ik heb alleen zo geen enkel bord met tafelindeling gevonden. Ik weet ook niet hoe dat genoemd wordt, zeker niet in het engels.

Lief
10-11-2012
 Meld misbruik15-10-2012 15:43:10

@Saar: thanks voor de tip, ik heb hier een voorbeeld gevonden en ik weet nu dat ik best zoek oop 'seating chart board'. Via google heb ik meerdere voorbeelden gevonden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...