Terug naar overzicht
Ik heb even gewerkt in een feestzaal waar er regelmatig getrouwd zijn. Zij hadden een kader van rond een schilder op de rommelmarkt gekocht, met goud overspoten en langs de achter kant een prikbord tegen gemaakt en dat op een grote ezel gezet. De klanten konden dan de namen van de gasten per tafel omhoog hangen, met daarboven de naam van de tafel.
hey, ik weet niet of je ooit gehoord hebt van "pinterest"moet je zeker eens op gaan kijken. pinterest is eigenlijk een online prikbord. iedereen die iets interessant of leuk vindt hangt dit aan het prikbord. je kan sorteren volgens categorie (bv, wedding...) dan krijg je dus allemaal leuke dingen ivm huwelijken, dit gaat van jurken, tot haartooien, tot make-uptips, fotoposes, taarten, versiering en dergelijke.neem daar maar eens een kijkje. je zult er zeker inspiratie uithalen!www.pinterest.com groetjes!
via http://www.marthastewartweddings.com kun je ook leuke ideeën opdoen, veel DIY projecten op te vinden!
@VickyJazeker, ik ken Pinterest goed, ga er dagelijks ideeën opdoen. Ik heb alleen zo geen enkel bord met tafelindeling gevonden. Ik weet ook niet hoe dat genoemd wordt, zeker niet in het engels.
@Saar: thanks voor de tip, ik heb hier een voorbeeld gevonden en ik weet nu dat ik best zoek oop 'seating chart board'. Via google heb ik meerdere voorbeelden gevonden.