Terug naar overzicht
cartarosa zijn ook hele toffe ontwerpen, stonden ook op de beurs, zijn van brasschaatx x xWij gaan het waarschijnlijk aan onze fotograaf vragen
Dag Peggy, Wat zoek je juist? De meeste drukkers drukken ook andere uitnodigingen naast diegene die je in zo'n boek kan kiezen.Ik werk soms met drukkers uit de regio Antwerpen dus misschien dat ik je kan helpen.groetjeskristel
ik heb een deel van ons drukwerk laten drukken bij zwart op wit, die hebben ook een filiaal in antwerpen samen met een grafisch bureau. ik moet zeggen zeeeer vriendelijke mensen, super mooie dingen dat ze daar hebben.
Ik zoek eigenlijk een min of meer een klassieke uitnodiging. Een faire part zoals vroeger.Wij houden niet van al die moderne kaartjes maar iets klassiek is tegenwoordig moeilijk te vinden.
Ik vond net dat er heel veel klassieke uitnodigingen lagen op de trouwbeurs in Antwerpen.Maar sorry, Peggy, heb geen namen van drukkers onthouden aangezien wij cartarosa ook wel heel tof vonden :-)Ik ben er wel zeker van dat zij zowel modern als klassiek kunnen.Wij hebben er namelijk al 2 x onze geboortekaartjes laten drukken (babygrafix is van hetzelfde als cartarosa) en onze geboortekaartjes waren wel eerder aan de klassieke kant.Topservice en normale prijzen.groetjes
Wij hebben die van ons laten drukken bij Antilope in Lier en hebben 175 euro betaald voor , ik geloof 200 stuks . Met omslag bij .