Terug naar overzicht
ik had nog een plexi hartje gevuld met mini smarties
Sommigen doen dit wel en anderen niet, omdat ik maar niks vind (dat ook beetje doenbaar is van prijs) hebben we gisteren beslist alleen de foto te geven en dan geven we daar beetje meer geld aan. Het kost allemaal geld en de meesten gooien het dan nog meteen in de vuilbak ook.
wij geven achteraf enkel een foto en we denken er eentje te geven van de gasten zelf, anders vliegt zelfs een trouwfoto rap achteraan een kast en vinden we dat een schande van ons geld, we hebben ook getwijfeld om er iets bij te geven, maar idd het kost allemaal veel centjes en wat heb je dan om te geven?
Wij gaan ook werken met een bedankingskaartje met onze foto op.Wij gaan deze uitdelen de avond zelf zodanig dat we ons niet moeten bezighouden achteraf met alles op te sturen.
bedankt alvast voor uw reacties. Ik zal het waarschijnlijk ook bij enkel het bedankingskaartje houden.
Wij hielden het ook bij alleen de bedankingskaartjes.We hebben ze ook zelf uitgedeeld na het warm eten (dus voor dessert en sommigen nog net na het dessert), zodat we ook bij iedereen persoonlijk aan tafel geweest zijn.Succes!