Terug naar overzicht
Hallo medebruidjes,Graag zou ik jullie hulp nog is willen inroepen.Na het lange zoeken voor een geschikt bedankje zijn we nog aan het twijfelentussen 2 bedankjes. Namelijk uit de volgende 2.Ik kan geen foto plakken dus ik zal de link van de site vermelden.http://www.labis.be/ Bedanking 1 heeft artikelcode: 0802153 Bedanking 2 heeft artikelcode: 0802164Bedankt voor jullie hulp.Groetjes
Heyla, kan het zijn dat artikelcode 1 verkeerd is, ik vind er geen artikel bij. De tweede vind ik alvast wel heel erg leuk!
Ik zou gaan voor het tweede!
ah gevonden, heb het tussen de selecties gezocht. Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. Kunnen ze eventueel zelf nog een foto inzetten wat het bruikbaarder maakt dan het eerste, die ook wel heel mooi is hoor!
Inderdaad, ik vind ook het 2de het beste.Daar hebben de mensen nog iets aan doordat ze er een foto kunnen in plaatsen.
ja idem hier, keuze 2 met het fotokadertje
Hier ook, keuze gaat uit naar het 2e :)
Ik volg :) 2de :)
Ik volg ook, tweede vind ik leuker :-)
Amaai... wat een chique bedankingen ! Ik zou ook voor het tweede gaan !
2e! Foto van jullie 2 insteken?
Hey dames,Bedankt voor jullie reacties.Jullie keuze heeft men ventje over de streep getrokken Een eige foto insteken gaan we niet doen.We gaan hun zelf de keuze laten welke foto ze erin willen steken.Prettig weekend