Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hup bij de laatste voorbereidingen

22-10-2012 10:13:46
Hallo medebruidjes,

Met nog 39 dagen op de teller zijn we volop bezig met de laatste loodjes van de voorbereidingen.
Hier kunnen we wel nog wat hulp voor gebruiken.

Onze gasten hebben nog tijd tot 1/11 om te bevestigen of ze komen of niet, maar er zijn er nog heel veel dat nog niets laten weten hebben. Zouden we ze al een seintje geven dat ze het niet mogen vergeten of is dat nog wat vroeg? Heeft er iemand een leuk idee om dit te laten weten aan de gevraagde gasten?

We zijn ook nog opzoek naar iets voor onze tafelindeling. Onze tafelnamen zijn wielerploegen omdat we elkaar leren kennen hebben via het wielrennen. We zouden een afbeelding van de truitjes afprinten op dikker papier en deze dan uitknippen. Maar hoe zetten we dit dan op tafel?

Om onze gasten aan tafel te krijgen hebben we ze vip-kaartjes gemaakt voor het gala van de gouden fiets. Geef je die nu zelf af aan de gasten of laat je dat iemand anders doen? En roep je ze dan per tafel af? Je ziet we zitten nog met een paar praktische vragen om dit in goede banen te leiden.

We zijn ook nog op zoek naar een binnenlocatie voor onze fotoshoot en dit in de regio van Puurs voor het geval dat het moest regenen of sneeuwen.

Bedankt voor het advies, we kunnen ze echt wel gebruiken want we worden een beetje turrelu van het nadenken

Nicky
1-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 483

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik22-10-2012 10:27:36

over die bevestigingingen weet ik wat je bedoelt hier net hetzelfde verhaal .. ik begin het al te vragen als ik deze personen tegen kom .. en dan gegeven ze meteen antwoord ...

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik22-10-2012 11:01:17

Wat de bevestigingen betreft, zou ik even wachten tot na het weekend. Veel mensen doen dit namelijk uit zichzelf op het laatste moment...

Om de foto's op tafel te zetten:
Wij hebben A4-papieren in de lengte door midden geknipt, zodat dit 2 stroken werden. Die hebben we 1x dubbelgevouwen. De uiteinden van de 2 stroken hebben we aan elkaar geplakt (en ook daar weer gevouwen). Zo kon dit als een vierkant/rechthoek op tafel worden gezet.
Maar je kan ook met fotokadertjes werken.

Om de gasten aan tafel te krijgen:
Misschien eens navragen bij de zaal wat zij voorstellen? Bij ons heeft een van de medewerkers van de zaal de kaartjes uitgedeeld (dat mochten we ook zelf doen of zelf aan iemand vragen om dit te doen). Vervolgens hebben ze een voor een de tafels afgeroepen.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik22-10-2012 11:58:52

Ik zou ook nog even wachten ivm de bevestigen, je kan je niet voorstellen hoeveel antwoorden je de laatste dagen nog zal krijgen ;-)

Wij hadden concerttickets als tafelkaartjes en foto's van de artiesten op tafel. De foto's stonden op van die mini ezeltjes (maar je kan ook van die fotoclips gebruiken). De kaartjes zijn uitgedeeld door onze getuigen. Ze stonden aan een hoge tafel waar de gasten langskwamen na het begroeten van bruidspaar en ouders. Ik had een alfabetische lijst voorbereid en ze hebben me verteld dat het erg vlot gegaan is.
Bij ons is het "afroepen" gebeurd met liedjes (van de artiest op hun concertticket dus), dat kan niet echt bij jullie. Miscchien kan je aan je dj vragen om even sportcommentator te spelen of zo "Team X wordt gevraagd aan de start" en zoiets per tafel. Ofwel laat je iedereen gewoon gelijk naar binnen gaan en zet je aan de ingang een plan met welke tafel waar staat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...