Terug naar overzicht
over die bevestigingingen weet ik wat je bedoelt hier net hetzelfde verhaal .. ik begin het al te vragen als ik deze personen tegen kom .. en dan gegeven ze meteen antwoord ...
Wat de bevestigingen betreft, zou ik even wachten tot na het weekend. Veel mensen doen dit namelijk uit zichzelf op het laatste moment... Om de foto's op tafel te zetten: Wij hebben A4-papieren in de lengte door midden geknipt, zodat dit 2 stroken werden. Die hebben we 1x dubbelgevouwen. De uiteinden van de 2 stroken hebben we aan elkaar geplakt (en ook daar weer gevouwen). Zo kon dit als een vierkant/rechthoek op tafel worden gezet. Maar je kan ook met fotokadertjes werken. Om de gasten aan tafel te krijgen: Misschien eens navragen bij de zaal wat zij voorstellen? Bij ons heeft een van de medewerkers van de zaal de kaartjes uitgedeeld (dat mochten we ook zelf doen of zelf aan iemand vragen om dit te doen). Vervolgens hebben ze een voor een de tafels afgeroepen.
Ik zou ook nog even wachten ivm de bevestigen, je kan je niet voorstellen hoeveel antwoorden je de laatste dagen nog zal krijgen ;-)Wij hadden concerttickets als tafelkaartjes en foto's van de artiesten op tafel. De foto's stonden op van die mini ezeltjes (maar je kan ook van die fotoclips gebruiken). De kaartjes zijn uitgedeeld door onze getuigen. Ze stonden aan een hoge tafel waar de gasten langskwamen na het begroeten van bruidspaar en ouders. Ik had een alfabetische lijst voorbereid en ze hebben me verteld dat het erg vlot gegaan is. Bij ons is het "afroepen" gebeurd met liedjes (van de artiest op hun concertticket dus), dat kan niet echt bij jullie. Miscchien kan je aan je dj vragen om even sportcommentator te spelen of zo "Team X wordt gevraagd aan de start" en zoiets per tafel. Ofwel laat je iedereen gewoon gelijk naar binnen gaan en zet je aan de ingang een plan met welke tafel waar staat.