Terug naar overzicht
hallo An,ik zou dit ABSOLUUT niet aanraden...Een super goede vriendin van mij had het volgende voor: Anderhalf jaar voor haar feest de zaal gereserveerd. Enkele maanden voor haar feest beginnen bellen/mailen om af te spreken. Maar ze konden de zaal niet meer bereiken... Dan maar naar daar gereden en ze zouden wel iets laten weten om het te regelen, ze moest zich niet ongerust maken... Ze hebben er nooit nog iets van gehoord... Uiteindelijk hebben ze nog een andere zaal moeten gaan zoeken, want er kwam maar geen schot in de zaak. Ik denk niet dat de feestzaal echt niet van kwade wil is maar naar het schijnt is die man zo slordig dat ze het niet nauw nemen met dingen... Maar voor een zaal is het wel nodige dat je zeker bent dat alles in orde is he!Ter info, ze heeft nadien dus zelf ook niets meer laten weten maar dienen man heeft haar dus ook nooit meer iets laten weten of zo... Dus absoluut geen goede reclame!Ook voor voorschot had ze in het begin al moeten zagen om dit te mogen betalen, maar hij wou precies zijn geld niet... Kortom, echt super slordig!Ik zou er dus nooit mijn feest geven!!Btw, een ander koppel dat ik ken heeft er wel hun feest gegeven, en het was nog ca va... niet top, gewoon... Maar de toiletten waren er wel niet al te proper...Kus,Eef