Terug naar overzicht
Hey John,Is da in Sint-Truiden? Zo ja, dan kan ik eens vragen bij ons mama, die is daar al een paar keer geweest, dacht ik.Groetjes,Katrien
ja dat is inderdaad in Sint-Truiden. alvast bedankt
John, het hangt er wat af, in welke zaal (zaaltjes) het dansfeest doorgaat. Indien iedereen samen in 1 zaal aanwezig is met een dansvloer in 't midden, zal dit wel ok zijn wat de dansfuif betreft. Indien jullie verspreid worden over aparte zaaltjes, is er minder overzicht en 'kunnen' sommige gasten daar blijven zitten.grtz www.discovideo.be
We zijn 2 jaar terug op een trouw geweest in chateau de la motte. Dat feest was af!Ik vond vooral de tuin indrukwekkend. Het eten was ook heel uitgebreid en erg lekker. Voor zover ik weet is daar toen niets fout gelopen.
Wij hebben op 1 september dit jaar een trouw bijgewoond.De locatie is prachtig.Het eten super lekker!Alles goed geregeld en de baas vriendelijk.Het koppel en ouders zijn maanden op voorhand gaan voor proeven om zo de keuze te maken voor het diner.Komt niet veel voor denk ik.Heel verzorgt en uitgebreid desertbuffet met vuurwerk.Een nadeel vond ik dat de dansvloer niet in't midden van de zaal was.Hier was dat in de aanpalende ruimte waar het desertbuffet stond. Dit was gescheiden door een kleine muur met 2 grote deuren die open stonden.Dit feest ging door in de zaal met de muurspiegel.Dit feest was voor ons geslaagd.
Hallo John, en hebben jullie al beslist of het daar door gaat? Wij staan daar op voor 13.09.2013.
wij zullen er inderdaad trouwen op 21/9 kijken er alvast naar uit
Hallo,Na 2 jaar terug een vraagje.Was je huwelijk in chateau de la motte helemaal wat je verwacht had?Was er iets tegengevallen!Wij willen hier ook gaan trouwen in augustus 2016 en zijn gisteren gaan kijken en eerlijk gezegd een beetje verkocht.... ☺️Grtjs Tanja