Terug naar overzicht
Hey Nicky,wij hadden onze bedankingsfoto's reeds klaar op onze feest zelf en hebben dan ook iedereen een bedankingsfoto meegegeven zowel receptie-gasten, dinergasten als dessertbuffetgasten.Ook heb ik nadien nog fototjes opgestuurd naar alle andere mensen van wie we een centje of cadeautje kregen maar die niet aanwezig of niet gevraagd waren op onze receptie/feest/dansfeest.Een klein extra 'bedankingscadeau'tje' was enkel voorzien voor de gasten van het diner en het dessertenbuffet, aangezien deze cadeau'jes op tafel lagen.groetjes,A.
Wij hebben ene potje cofituur gegeven voor de mensen de avondgasten. De mensen van de receptie krijgen een foto toegestuurd vanaf het moment dat deze klaar zijn
hey bij ons word er aan iedereen een bedanking meegegeven..wij zorgen er zelfs voor dat we bedankingen mee hebben naar het gemeentehuis , aangezien mijn verloofde in een winkel werkt en er al veel mensen gezegd hebben dat ze langs komen enzo , dus wij zorgen ervoor dat iedereen iets krijgt en niemand zich acheruit gestoken voelt ;-)
Hallo, ik werk in een feestzaal en zie ook dat ze alleen bedankje (bruidssuiker, confituur, flesje wijn) geven aan diegene die op het avondfeest zijn geweest, maar hoor wel dat ze dan aan iedereen van een 1ste receptie wel kaartje met foto krijgen achteraf.
Hallo!Wij verkopen bedankjes en accessoires en merken dat het heel verschillend is, de een zegt, goh op een receptie krijgen we even grote cadeaus terwijl de mensen geen diner krijgen, dus bedankje voor iedereen. De ander zegt nee, avondfeest is genoeg.Hier zijn geen regels voor, gewoon doen waar je je goed bij voelt, jullie feest, jullie regels.groetjes,Mieke, huyze miekadowww.miekado.be