Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TE KOOP - 13 kadertjes in donkerbruin/bronskleurig allu

26-10-2012 11:23:10
Hallo'kes beste bruidjes,

onze schitterende dag ligt ondertussen al meer dan een maand achter ons, tijd dus om 'kuis' te houden in de spulletjes die we niet meer nodig hebben van ons huwelijk.
Voor onze dinergasten te verdelen hebben wij met tafelnamen gewerkt (aan tafel mocht iedereen vrij zitten)
Bij het binnenkomen kreeg elk koppel een persoonlijk kaartje met een tafelnaam en tekening op; diezelfde naam werd afgeroepen bij de tafelafroeping, en diezelfde tekening werd op de tafels geplaatst in kadertjes.
Daar onze themakleuren bruin/beige waren zijn dit allemaal donkerbruin/bronskleurige kadertjes glanzend/geborsteld allu-look.
De kadertjes zijn van het merk 'Henzo' en zijn allemaal afmeting 14*10 cm, in elk kadertje zit ook wel een verklein passe-partout, en allemaal hebben ze een 'staande-voet', die kan in- en uitgeklapt worden.
12 kadertjes werden dus 1 keer gebruikt om op onze tafels te zetten; 1tje zit nog in de plastiek.
Deze mogen weg voor de spotprijs van 20 euro voor alle 13 samen.
Foto te verkrijgen op aanvraag.

Laat maar weten mocht er interesse zijn!
Groetjes,
Annelies

Annelies
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 626

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik26-10-2012 11:28:55

Hey Annelies

Ik ben super hard geïnteresserd! Kun je mij een foto sturen naar char_peeters@hotmail.com

Merci!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik26-10-2012 11:46:16

Charlotte,
mailtje is reeds verstuurd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...