Terug naar overzicht
wij trouwen ook enkel voor de wet maar ik ga toch wel zien voor een bruidsjurk, nu wel geen met een lange sleep enzo maar ik vind dat het er bij hoort op zo'n dag,maar dat maakt ieder voor zich uit
wij trouwen ook enkel voor de weten heb ookgeen echte trouwjurk gekocht, wel iets uit de suite collectie. dan ist toch iets chiquer dan een alledaags kleedje maar toch eenvoudig...
idem dito hier wij trouwen in intieme kring en zijn van in het begin geen voorstander geweest voor de dure tralala ik zal dan ook kijken voor een feestelijk kleedje.
Wij trouwen ook enkel voor de wet en heb gekozen voor een gekleurd suitekleedje uit de eigen kreaties van Pierre-Yves in Aalst.
Hallo , wij trouwen ook voor wet. Ik ga ook niet voor een traditioneel kleedje ook geen suite kleed. Ik laat mijn kleedje maken door een ontwerpster en het zal de jaren 50 stijl ogen maar met een hedendaagse touch. In januari mag ik voor de eerste keer gaan om mijn en mijn dochtertje haar maten op te meten. Mijn dochter zal een mini- me zijn maar dan wel speelser. Ik kijk er al naar uit. Groetjes
HeyWij trouwen ook enkel voor de wet en ik twijfel ook nog tussen een echte trouwjurk of een feestelijk jurkje dat je erna kan aandoen. Je trouwt natuurlijk maar 1 keer en dan mag het wat specialer zijn!! Groetjes