TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
27-4-2013
|
28-10-2012 21:18:39
De ringen hebben we ook al gekozen
|
|
Katrien
20-4-2013
|
29-10-2012 9:29:08
Hoi Mieke, hier ook een april-bruidje. 'k Moet nog alles regelen. Deze week gaan we naar een zaal kijken. En ik heb net nog een mailtje gestuurd naar een 2de zaal, sé. :-) Een andere zaal die ik in gedachte had, is er blijkbaar mee gestopt. Nu hebben we echt wel een budget-huwelijk, dus we zoeken geen chique feestzaal. Daarom ben ik er wel van overtuigd dat we nog iets gaan vinden. Maar 'k heb nog wel wat werk. :-)
|
|
Mieke
27-4-2013
|
29-10-2012 13:03:16
Hey naam- en datum genootje, Hier ongeveer hetzelfde reeds in orde zoals jij : Feestzaal, datum en uur gemeente, vervoer, dj, fotograaf, jurk (wel nog geen schoenen en accessoires) en eerste ontwerp uitnodiging. Tussen kerst en nieuwjaar gaan we kijken voor het kostuum van mijn aanstaande en in januari zullen we het menu en zo gaan vastleggen en dan nog al de rest van mijn lang To-Do lijstje.. Groetjes,
|
|
Deborah
13-4-2013
|
29-10-2012 13:28:20
De spanning stijgt ;-), bij ons al zaal, fotograaf, pastoor, dj, ringen, vervoer, half misboekje ;-), dit weekend uitnodigingen en gemeente vastleggen, kleed, schoenen, juwelen (nog enkel lingerie). voor het ventje gaan we 21/11 eens kijken en tussen kerst en nieuwjaar ben ik 2 weken thuis, dan kan ik nog veel regelen. We weten al waar we de bloemen gaan bestellen, maar nog niet wat....wel allemaal wit... Haar en make-up ligt ook al vast, juist nog van beiden proef... denk dat we op schema zitten... Ik vind juist niemand naar mijn goesting om de in ons viering te komen zingen (liefst zangeres met piano...). Iemand een suggestie? Nog veel plezier met de voorbereidingen!
|
|
Joyce
11-5-2013
|
29-10-2012 20:25:22
Hallo, Wij staan ongeveer hetzelfde in onze planning. Bloemen nog geen idee. Ringen wel, maar moeten we nog definitief kiezen en bestellen. Ons 1e ontwerp voor de uitnodigingen is ook klaar, we gaan nu eens naar drukkers informeren voor prijzen. In onze viering hebben wij muzikale vrienden die de mis komen opluisteren. Ons misboekje is ook zo goed als klaar (tekst + muziek). Mijn vriend heeft dit weekend zijn kostuum gevonden. Ik moet nog wel mijn accessoires en schoenen hebben, maar daar wacht ik mee tot de nieuwe voorjaarscollectie. De kleedjes van de bruidskindjes worden gemaakt door de schoonmama, zij is daar nu volop mee bezig (met het ontwerpen).
Groetjes! Joyce
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
31-10-2012 9:30:06
Hey datumgenoot
Wij zijn verloofd sinds 23 juli 2011 en ik heb lang met het idee gelopen (en terecht?): we hebben nog wel even tijd… Ondertussen inderdaad geen 6 maanden meer te gaan en dus sinds kort weer in actie geschoten. Ter info: we zijn al voor de wet getrouwd dus dit deeltje valt bij ons al weg. Dit is bij ons al OK: · Zaal gekozen · Kerk vastgelegd – eerste afspraak met de pastoor in januari · DJ · Fotograaf · Ceremoniemeester & vervoer · Trouwkleed & side tiara · Kostuum & hemd voor mijn hubhub · Save the dates verstuurd · Kapsel en make-up aan huis gereserveerd + datum proef vastgelegd · Thema gekozen en ideetjes opgedaan om dit uit te werken · Grafisch ontwerper vastgelegd voor uitwerking van ons thema in alle papierwerk (menu’s, misboekje, uitnodiging,...) · Envelopdoos gekocht (een houten reiskoffer)
Nog veel te doen dus (zeker in vergelijking met de meesten van jullie) maar op de planning in November: ringen kiezen, vilten ringkussen kiezen, suitekostuums kiezen, huwelijksreis boeken (zullen alles zelf boeken, we gaan naar Zuid-Afrika)
In de kerstvakantie gaan we naar Humpie Dump om de kinderkleertjes voor zoon en dochter en starten we met het misboekje. In de feestperiode ga ik op zoek naar zilverkleurige schoenen voor onder mijn kleed. Bloemen, deco, bedankjes aankopen en vastleggen is voor februari.
Groetjes Rebecca
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|