Terug naar overzicht
Patricia,Heb je al eens in de winkel waar je je kleed hebt gepast en gekocht, nagevraagd of zij je geen hoepel van 3 rijen kunnen bezorgen, of is die meegeleverd uit duitsland met het kleed? Zij zijn er toch verantwoordelijk voor om te zorgen dat je kleed perfect is voor je dag hé! Je betaalt er al zoveel voor, dan zou het ook picobello moeten zijn!Heb je anders al eens nagevraagd of ze geen retouche kunnen doen en je kleed wat inkorten zodat het de juiste lengte heeft? Dat zou nog zeker moeten kunnen lukken op 2 weken.Ik duim voor je dat 't in orde komt!
het kleed en hoepel komen van Duitsland,dus,wou eerst proberen of ik hier geen oplossing vind,want terug naar duitsland gaan ben ik een dag onderweg,en heb het nu heel druk met de laatste voorbereidingen en werk,dat het bijna onmogelijk is.kan het nu echt noiet anders als ik hier echt niks vind,dan moet ik wel,begrijp je!
Oh jee, dat is inderdaad moeilijk! Maar misschien vind je hier toch wel een naaister die je kan helpen ergens bij jou in de buurt, is inderdaad beter dan een dag verliezen met naar duitsland te rijden!Eventueel zou je DHL nog wel kunnen inschakelen om een 3-hoepel rok op te laten sturen, en die van jou terug te sturen, dat gaat inderdaad meer kosten maar waarschijnlijk toch niet zoveel als hier een extra hoepelrok te kopen hé! Wat zeggen ze in Duitsland, hadden ze daar geen voorstel?Veeeeeeeel succes! en de moed erin houden!
heb nog geen contact gehad met duitsland,als ik dat wil doen moet ik wachten tot in het weekend,we kennen zelf geen letter duits:(dat is natuurlijk mogelijk om de deze op te sturen en een andere te laten versturen,maar weet niet of ze dit doen!