Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ligloss als bedankje. Weet iemand een leuk tekstje?

1-11-2012 21:16:58
Hallo iedereen

Als bedankje hebben wij voor de mannen een condoom waar op staat : bedankt voor je komst, (v)rij veilig. (Dit was de enige inbreng van mijn aanstaande in ons huwelijk en hij vindt dit zelf zo geweldig gevonden, dat ik hem dit echt moet gunnen).
Voor de vrouwen heb ik heel schattige lipgloss gevonden in de vorm van een vrouwtje.
Ik zoek nu nog een leuk tekstje voor bij de lipgloss te steken. Dus zoiets als (v)rij veilig bij de condooms.

Iemand een idee?

groetjes Mel

mel

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1082

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik1-11-2012 21:36:54

haha schitterend idee van uw aanstaande. Heel leuk gevonden!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-11-2012 7:24:58

bedankt voor je aanwezigheid op onze dag en dat je nog veel kussen mag!
ons feest is al voorbij maar met deze lipgloss denk je nog vast wel eens aan mij!
Voor jou nu mooie lippen omdat je hier op de dansvloer hebt staan wippen (hihi sorry maar al dat in me opkomt post ik)Hier kan je vast nog iets mee doen, al wast maar voor een zachte zoen.
Bedankt dat je er was, deze lipgloss komt wel eens van pas.
Je man zal het nu wel veilig doen dus geef hem maar een zachte zoen (kan niet echt voor singles natuurlijk)
succes in elk geval en leuk idee van jullie

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik2-11-2012 8:51:25

haha kelly, jij bent echt een rijmwonder... :-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-11-2012 15:28:30

Man man Kelly, jij kan echt weg met rijmen! Ik heb hier al veel creaties van jou gelezen en het blijft goed!

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik3-11-2012 21:56:39

Amai tof idee die bedankjes, waar heb je dat gevonden?

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik4-11-2012 16:25:16

Merci schattekes, dat rijmen is idd iets dat ik goed kan maar voor de rest geen creatievelingetje ze

mel

Meld misbruik8-11-2012 16:57:20

hey lieve bruidjes alvast bedankt om mee na te denken. ik vind dat van op de dansvloer wippen geweldig passen bij de condooms ,dus dat gaat het worden. ik heb 140 condooms voor 15 euro en 120 lipglos voor 40 euro gekocht via aliexpres.com dat is dus echt super goedkoop en ik ga zelf een sticker maken met tekst op om die er op te kleven. ik wilde er vooral niet veel geld aan uit geven omdat trouwen al geld genoeg kost,vandaar mijn lange zoektocht naar iets origineel maar goedkoop. ik ben wel blij dat jullie zo positief zijn,dat stelt me toch gerust. groetjes mel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...