Terug naar overzicht
haha schitterend idee van uw aanstaande. Heel leuk gevonden!
bedankt voor je aanwezigheid op onze dag en dat je nog veel kussen mag!ons feest is al voorbij maar met deze lipgloss denk je nog vast wel eens aan mij!Voor jou nu mooie lippen omdat je hier op de dansvloer hebt staan wippen (hihi sorry maar al dat in me opkomt post ik)Hier kan je vast nog iets mee doen, al wast maar voor een zachte zoen.Bedankt dat je er was, deze lipgloss komt wel eens van pas.Je man zal het nu wel veilig doen dus geef hem maar een zachte zoen (kan niet echt voor singles natuurlijk)succes in elk geval en leuk idee van jullie
haha kelly, jij bent echt een rijmwonder... :-)
Man man Kelly, jij kan echt weg met rijmen! Ik heb hier al veel creaties van jou gelezen en het blijft goed!
Amai tof idee die bedankjes, waar heb je dat gevonden?
Merci schattekes, dat rijmen is idd iets dat ik goed kan maar voor de rest geen creatievelingetje ze
hey lieve bruidjes alvast bedankt om mee na te denken. ik vind dat van op de dansvloer wippen geweldig passen bij de condooms ,dus dat gaat het worden. ik heb 140 condooms voor 15 euro en 120 lipglos voor 40 euro gekocht via aliexpres.com dat is dus echt super goedkoop en ik ga zelf een sticker maken met tekst op om die er op te kleven. ik wilde er vooral niet veel geld aan uit geven omdat trouwen al geld genoeg kost,vandaar mijn lange zoektocht naar iets origineel maar goedkoop. ik ben wel blij dat jullie zo positief zijn,dat stelt me toch gerust. groetjes mel