Terug naar overzicht
Hey Anne,we hebben zelf nog maar ons vervoer vastgelegd en kozen ook voor een bus om dezelfde reden, dus "achter op schema" is een groot woord. Wij hebben een Amerikaanse schoolbus en die komt op een kleine 800 euro en dat is voor 5u en voor 25 personen. De meeste bussen zijn rond die prijs, dus op zich is dat een faire prijs. Het verschil zit hem vaak in de details: hoeveel uur is in de prijs inbegrepen, hoe groot is de bus, oldtimer bus of niet, kilometervergoeding... Als deze bus jouw ding is, zou ik ervoor gaan. groetjes Jana
Fioew, ben weer wat meer op mn gemak :)Bedankt!
Wij geraken er maar niet aan uit, hoe we dat gaan doen met het vervoer. Ik vind het zo vreselijk duur voor die luttele uren. Ik vind het wel ontzettend mooi, zo'n suite met al die auto's. Bij ons wordt het wellicht alleen maar een bruidswagen, om de prijs wat te drukken.Wij zullen met 12-14 personen zijn voor de suite, en hadden de indruk dat zo'n bus dan ineens erg groot is. Daarom hebben we daarvoor eigenlijk niet echt gekeken. Misschien moeten we dat toch maar eens overwegen, gezien jullie suite met evenveel is en jullie overwegen.
Hey,Wij hebben voor een Zwitserse bus gekozen. Ik vond het persoonlijk wel leuker als we allemaal samen zitten. Bij ons is het 800€ voor 4uur. en we zijn toch met een 22 personen.Groetjes
@Jan: we hadden ongeveer dezelfde planning in gedachten :)De tijd alleen met ons tweetjes in de auto was voor ons inderdaad ook een zeer groot pluspunt!@Saar: er zijn allemaal formaten van bussen, sommige busjes waren zelfs maar voor 8 personen! Maar tis inderdaad wel weer een stuk uit het budget.. Ik denk dat je gewoon moet doen waar jullie je goed bij voelen!Succes nog!
Hey Saar, wij hebben er ook echt lang over nagedacht. Uiteindelijk hebben we beslist om het toch te doen en te besparen om andere dingen vooral omdat het voor ons de dag "af" maakt en de bus ook in ons thema past. Wat voor ons ook een meerwaarde was, dat we zo niemand anders ervoor moesten laten opdraaien om rond te rijden en iedereen gewoon gaat kunnen genieten. Wij vonden het leuk om met de hele suite op de bus te zitten ook omdat we op 1 fotolocatie familiefoto's willen nemen met de hele suite. Vandaar dat het ons ook praktisch leek om dat te doen. De bus zet dan daarna de suite terug af aan het hotel terwijl onze foto's alleen nemen en dan komt de bus ons terug ophalen en dan even een korte opfrisbeurt en dan met zijn allen naar de feestzaal. Het hangt vooral af van wat jullie willen en hoe jullie het zien. Mijn schoonzus heeft het zoals Jan gedaan net omdat zij altijd droomde van te trouwen in een kever. En over de grootte van de bussen, ik heb al gezien dat ze ook bussen hebben van 12-15 personen hoor. Amai Jan, jullie zijn vroeg begonnen! Nu begin ik ook al te stressen ;-). Nee ieder op zijn eigen tempo en doe vooral waar je je goed bij voelt.
Merci voor de tips, ik ga alvast eens browsen om te zien wat ik kan vinden aan bussen, en hopelijk wat in de buurt. We hadden eigenlijk graag allemaal Londense taxi's gehad, maar dat is niet betaalbaar, gezien die allemaal van 'ver' moeten komen. Dus dachten we toen 1 Londense taxi als bruidswagen, maar daarvoor alleen al zouden we aan 460 EUR zitten voor 6 uur. (11u trouwen wet / 14:30u trouwen kerk: denk toch 6 uur nodig te hebben, niet?) Is dat een redelijke prijs? En zijn we hiervoor nog op tijd, aangezien jij al zegt 'achter op schema' te zitten; wij trouwen maar een weekje later...
Hallo Anne en Bart,Heb jullie een bericht gestuurd.Groeten,Rik.
hey bruidjes wij hadden een oude blauwe bus en voor 7u betaalden wij 650 euro was wel mooi versiert en heel toffe chauffeur gr christel
@ Christel, bij welke firma hebben jullie de bus gehuurd? Hoeveel mensen kunnen er in? Alvast bedankt,Greet
Hey greet sorry voor het late antwoord Fred ceremoie plezantstraat 294 st niklaas 03 7650979 denk voor 25 personen wij waren met 20 en er was nog plaats gr christel
Bedankt Christel!