Terug naar overzicht
Hey Tessa,eerst en vooral: het is België, kans is reëel dat de voorspelling toch niet uitkomt of verandert. Heb je vervoer gehuurd of een ceremoniemeester? Deze hebben vaak witte paraplu's dus dat is een mogelijkheid. Goh anders, Blokker? Hema? Dat zijn de eerste winkels waar ik zou zoeken. Ik duim alvast voor geen regen zaterdag! groetjes.
winkels zoals het bruidsparadijs hebben er ook..voor deze heb ik meteen gezorgd als we onze datum gekozen hadden... namelijk trouwen in herfst/winter in belgie.. ik neem liever geen risico's
Hoi, Allebei al bedankt voor jullie snelle reactie.. ach ja het weer is iets waar ik me in eerste instantie geen zorgen in maakte tot het vorige zaterdag zo regende, dan begon ik lichtjes te panikeren.. We gaan met mini's rijden, maar geen echte ceremoniewagens.Maar ik kijk wel eens in het bruidsparadijs..GroetjesTessa
Wij mogen ze lenen van de feestzaal,misschien eens een bericht hier plaatsen of er iemand nog heeft in de buurt?Van welke streek ben je?Groetjes en GENIET van jullie dag,laat het weer niet aan je hart komen!Groetjes
Ik denk ook in de blokker..
Hoi TessaHet gaat niet regenen.Wij gaan stralen als 2 zonnetjes en de regen is weg ;-)Groetjes Liesbeth
hallo Tessa,wij hebben er nog een aantal (ongebruikte) liggen. Wij zijn van Deinze.Je geeft maar een seintje als je interesse zou hebben.GroetjesEls
Hoi iedereen, Al bedankt van jullie reacties.. We hopen op droog weer, de zon moet zelfs niet schijnen.. ik mag er gebruiken van de winkel waar mijn ventje zijn kostuum heeft gekocht.. Er staat dan wel de naam van de winkel op maar dat is niet erg hé..GroetjesTessa
....Voor de zekerheid toch enkele zonnetjes gestuurd.Geniet van jullie dag, die van ons begon met regen, maar tegen de tijd dat we aan het gemeentehuis kwamen was het over. En onze ceremoniemeester had zo'n 2-ling paraplu in 't wit mee om iedereen per koppel te begeleiden. GrtzCindy