Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Regen voorspeld.. Wat nu.;:(

6-11-2012 20:54:46
Hoi iedereen,

Nu zaterdag is onze prachtige dag, maar het weer wilt niet echt mee..:( Tot gisteren zou er nog zon zijn maar vandaag al niet meer. 60% kans op regen en bewolkt..
Heb geen paraplu's voorzien, maar ik zal dit alsnog moeten doen.
Waar vind ik deze zo snel in het wit??

Ideetjes??

Tessa

Tessa
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 833

Jana
6-7-2013
 Meld misbruik6-11-2012 21:05:22

Hey Tessa,

eerst en vooral: het is België, kans is reëel dat de voorspelling toch niet uitkomt of verandert. Heb je vervoer gehuurd of een ceremoniemeester? Deze hebben vaak witte paraplu's dus dat is een mogelijkheid. Goh anders, Blokker? Hema? Dat zijn de eerste winkels waar ik zou zoeken. Ik duim alvast voor geen regen zaterdag! groetjes.

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik6-11-2012 21:19:49

winkels zoals het bruidsparadijs hebben er ook..

voor deze heb ik meteen gezorgd als we onze datum gekozen hadden... namelijk trouwen in herfst/winter in belgie.. ik neem liever geen risico's

Tessa
10-11-2012
 Meld misbruik6-11-2012 21:24:40

Hoi,
Allebei al bedankt voor jullie snelle reactie.. ach ja het weer is iets waar ik me in eerste instantie geen zorgen in maakte tot het vorige zaterdag zo regende, dan begon ik lichtjes te panikeren.. We gaan met mini's rijden, maar geen echte ceremoniewagens.
Maar ik kijk wel eens in het bruidsparadijs..

Groetjes

Tessa

ellen
1-12-2012
 Meld misbruik6-11-2012 21:25:02

Wij mogen ze lenen van de feestzaal,misschien eens een bericht hier plaatsen of er iemand nog heeft in de buurt?
Van welke streek ben je?

Groetjes en GENIET van jullie dag,laat het weer niet aan je hart komen!

Groetjes

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik7-11-2012 0:04:13

Ik denk ook in de blokker..

Liesbeth
10-11-2012
 Meld misbruik7-11-2012 0:28:08

Hoi Tessa

Het gaat niet regenen.
Wij gaan stralen als 2 zonnetjes en de regen is weg ;-)

Groetjes Liesbeth

Els
30-6-2012
 Meld misbruik7-11-2012 10:09:08

hallo Tessa,

wij hebben er nog een aantal (ongebruikte) liggen. Wij zijn van Deinze.
Je geeft maar een seintje als je interesse zou hebben.

Groetjes
Els

Tessa
10-11-2012
 Meld misbruik7-11-2012 18:12:08

Hoi iedereen,

Al bedankt van jullie reacties.. We hopen op droog weer, de zon moet zelfs niet schijnen.. ik mag er gebruiken van de winkel waar mijn ventje zijn kostuum heeft gekocht.. Er staat dan wel de naam van de winkel op maar dat is niet erg hé..

Groetjes

Tessa

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik8-11-2012 1:21:24

....
Voor de zekerheid toch enkele zonnetjes gestuurd.

Geniet van jullie dag, die van ons begon met regen, maar tegen de tijd dat we aan het gemeentehuis kwamen was het over. En onze ceremoniemeester had zo'n 2-ling paraplu in 't wit mee om iedereen per koppel te begeleiden.

Grtz
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...