Terug naar overzicht
Bedenk eens met je verloofde een lijstje met wat je wel en niet wil, en stel een budget samen. Op basis van die criteria kun je dan zalen beginnen schrappen want het is volgens mijvooral belangrijk om te weten wat je niet wil... Wij wilden bijvoorbeeld niet veel werk doen, en hebben dan ook gekozen voor een zaal met alles erop en eraan.Ik zou wel niet te lang meer wachten want vaak gevraagde zalen, fotografen, ... zijn inderdaad rap bezet!Veel succes alvast!
Hoi! Wij wouden ook niet zoveel geld uitgeven... Hebben een budget opgesteld van 5000 euro. We hebben een prive buitenlocatie die we wat gaan aankleden met een tent en tafels, stoelen, kaarsen enz. We hebben eerst hapjes (3 hapjes aan 3 euro pp) dan bbq (max 25 euro) en dan dessertbuffet (6 euro pp) dat maakt voor het eten 33 euro. Drank kopen we bij een brouwer. We hebben 60 personen ongeveer.
In welke omgeving zoeken jullie?
hoi hoi,voornaam is dat jullie eens een lijstje beginnen te maken wat jullie idd willen en dan prijzen beginnen te vragen, pas op de prijzen lopen echt wel ver uiteen.dan kunnen jullie al een ruwe schatting maken.wij doen ook een bbq. en hebben aan verschillende mensen prijs gevraagd en dan prijs/kwaliteit vergeleken. een dessertbuffet zijn we nog aan t twijfelen omdat mijn ventje en ikke zelf niet zo'n zoetebekken zijn.wij willen ook een budgetvriendelijk huwelijk en dat vraagt tijd en energie om prijzen te vergelijken en te wikken en wegen om er toch een onvergetelijke maar betaalbare dag van te maken.veel succes en geniet van de voorbereidingen want dit moet fun zijn ;-)
Ik denk dat een klassieke zaal goedkoper is dan als je zaal en catering apart neemt. Volgens welk menu je neemt, kan je ook veel besparen. (geen kreeft of oesters, maar gevogelte bijv.) Bij sommige zalen kun je ook een buffet vragen. Als je geen dessertbuffet neemt, bespaar je ook.
Hoi allemaal, Bedankt al voor de goede tips!We zijn van het mooie Haspengouw :-)Michele; lukt het ook om aan die 5000 te blijven? Ik heb 40 mensen van mijn kant, m`n vriend 70 :s Veel dus in het totaal!
Hoi, voorlopig wel :) enkel fotograaf hadden we niet meegerekend maar aangezien we niet voor een hele dag gaan hebben we een offerte gekregen van 95 euro voor 1 uur :) voor de aankleding weet ik niet juist wat het gaat kosten maar hetmoet niet de grand chic zijn...natuurlijk is het hoe meer mensen hoe duurder ook he.. Probeer te beperken tot mensen die je er echt graag bij hebt en de moeite waard zijn... We zijn natuurlik net wel pas aan het plannen maar ik hou mijn voet stijf, er wordt niet boven 5500 uitgegaan(kledij krijgen We wel he! ) Groetjes