TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
14-9-2013
|
8-11-2012 7:45:48
Hey Eva, ik heb exact hetzelfde gevoel als jij! Wij trouwen 1 dagje na jullie en zijn al verloofd sinds november vorig jaar, de grote zaken als zaal, fotograaf, kerk,... liggen vast en dus heb ik een beetje het gevoel dat we tot januari - februari niet echt meer iets kunnen doen! Maar omdat de kerstperiode eraan komt zijn de meeste winkels helemaal gevuld met allemaal leuke spulletjes en decoratiemateriaal. Dus ik heb mij een beetje aan het knutselen gezet, ik heb dozen gekocht en een beetje deco om zo mijn eigen enveloppendoos te maken, ik ga een slinger maken met "just married" vlagjes in alle kleuren, ik ga (proberen) en bruidsboeket met broches te maken,... Je kan het zo gek niet bedenken of je kan het zelf maken. Dus zo'n zaken kan je in de tussentijd doen, als je zin hebt natuurelijk. Voor de rest surf ik veel op zoek naar leuke ideeën. Hopelijk heb je er iets aan! Groetjes!
|
|
Tamara
7-9-2013
|
8-11-2012 8:38:42
Bij ons zijn alle grotere zaken ook geregeld, dus momenteel zijn we enkel bezig met het misboekje wat in elkaar te steken. In februari begint dan de zoektocht naar suitekledij voor de vrouwen en een pak voor mijn toekomstige. Ik vind het eigenlijk niet erg dat er nu weinig te doen is, zo kan ik op het gemak nadenken over de kleinere zaken en het verloop van de dag enzo zonder van hot naar her te moeten vliegen. Geniet van de rust, zou ik zo zeggen
|
|
Kelly
13-7-2013
|
8-11-2012 8:48:27
Hallo,
ik herken me hier ook in hoor! Wij zijn 2 jaar verloofd, en wij trouwen komende zomer. Eindelijk! Wij hebben ook al veel geregeld, maar daar ik zwanger was kon ik m'n gedachten daar ook naar zetten. En nu ben ik volop bezig met onze save the date kaartjes vs kerstkaartjes. Maar ik zou graag ook verder doen qua regelen, maar ja ... we kunnen niet te snel lopen eh?
Misschien 1 voordeel alles zal voor de trouw zéker ok zijn, en dan hebben we minder stress de laatste dagen? :-) geen idee!
|
|
Marlies
14-12-2012
|
8-11-2012 9:18:10
Hoi, wij zijn verloofd sedert 10 oktober 2010, en ik ben sedert dan ook echt met de trouw bezig. Met als gevolg dat ik het echt beu ben, ook niet meer echt geniet maar gewoon het gevoel heb dat er al veel te veel van mijn tijd inzit. Ik kan ook niet echt vatten dat het nu echt bijna zo ver is, waardoor ik die laatste spurt ( die je volgens mij altijd zal hebben, er zijn best veel zaken die op het eind samenkomen en moeten gebeuren, hoe goed of hoe lang je ook plant) precies blijf uitstellen. Dat is alvast een iets dat ik zeker anders zou doen moest ik opnieuw mogen beginnen. Liever een jaar verloofd en goed doordoen, dan meer dan twee jaar. Ik ben trouwmoe, vrees ik :-) het enige positieve is dat je veel prullen ( en voorschotten) wat meer spreidt en dus minder snel aan de gespaarde centjes moet komen...
|
|
Carrie
13-9-2013
|
8-11-2012 9:50:34
Hallo Eva, wij trouwen op dezelfde datum!! :-D sinds eind juni zijn we officieel verloofd, maar de zaal lag al vast van begin 2012... dus ook bij ons een hele lange verloving.
wat hebben we al gedaan/gereserveerd: - zaal - gemeentehuis (voorlopig) - ceremoniemeester - viering - fotograaf - dj - getuigen gevraagd - kleedje is gekozen - trouwuitnodigingen zijn gekozen - kapper ligt al vast (bruidskapsel ook al een beetje)
waar hou ik/wij me nu mee bezig? - inspiratie opdoen voor diy decoratie en er deze winter wat aan knutselen - rondkijken voor kleedjes voor 2 volwassen bruidsmeisjes - wat surfen voor trouwringen - wedding-website aan het maken - uitnodigingen/save-the-date-kaartjes opstellen - een bruidsbeurs bezoeken (waarschijnlijk ook pas in januari) - zoeken naar trouwschoenen want ik heb een 'vervelende' kleur van kleedje :-) - juwelen kiezen en binnenkort bestellen - bedankjes bedenken :) - vervoer zoeken
mijn visagiste is een vriendin, die moet ik nog vragen, maar daar heb ik nog wel tijd voor he :-)
waar trouwen jullie?
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
8-11-2012 20:49:47
Eva, ik ken het gevoel. Wij zullen in het totaal 21 maanden verloofd zijn en dat is best lang hé (wat een understatement). Sommige periodes zijn gevlogen, andere vooruit ge-kro-pen. Maar beetje per beetje komt het dichter. Wat mij goed heeft geholpen is in rustigere periodes heel erg mee te leven met de bruidjes hier. De weken vliegen echt als je elke week wel een bruidje weet trouwen - believe me, ik ben zo deze lente en zomer door gekomen. In tussentijd blijf ik wat DIY, ideetjes opdoen, etsy'en, pin it'en, ... Bon courage! Een lotgenootje
|
|
Silke
4-5-2013
|
9-11-2012 17:25:03
Ik herken dit volledig. Dit is normaal hoor. Bij ons is er nu ook enkele maanden een 'pauze' geweest wat ik wel jammer vond maar nu gaan we er terug helemaal voor!! :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|