Terug naar overzicht
ik volg mee
Dat leek me inderdaad ook een leuk idee, maar je moet ermee oppassen: al wat door de gasten niet wordt betaald, moet je zelf nog bijleggen! In het geval van mijn nicht hadden zij en haar man een reis van 6000 euro vastgelegd. Uiteindelijk hebben de meeste gasten toch gewoon geld gegeven en raakten ze maar aan 2000 euro voor de reis, waardoor ze nog 4000 hebben moeten opleggen...
Ik denk ook dat een reis sowieso veel goedkoper is wanneer je ze zelf plant en organiseert? Tenzij je dat niet graag doet, natuurlijk.
Dag Nikky. Vrienden van ons hebben dit vorig jaar gedaan en waren heel tevreden. Je moet natuurlijk niet een reis gaan boeken die je niet kan betalen zodat je achteraf niet het probleem hebt waar Eva het over heeft. Het positieve bij TC is wel dat als er meer geschonken wordt dan de reis kost, TC dit stort op de rekening ipv een reischeque voor een volgende reis te geven. Wij zouden zelf graag met een huwelijkslijst voor onze huwelijksreis werken maar boeken bij een andere reisorganisatie.GroetjesRebecca
Wij gaan een reis boeken op deze manier bij thomas cook. Maar uiteraard nemen we geen duurdere reis dan indien we ze zelf zouden betalen. Maar ik snap het probleem niet van een stuk zelf betalen. Of de mensen het nu storten bij thomas cook of je krijgt het geld. Blijft toch hetzelfde...
@ Rebecca : bij welke reisorganisatie gaan jullie?
Bij Africa Tours - zij werken wel met een huwelijkslijst maar wij vertrekken te kort op onze huwelijksdatum om er een lijst van te maken.
bedankt iedereen voor de leuke reactieswij weten ook dat we geen dure reis kunnen nemen en hebben zeker wel een budget in gedachtenom idd als niet alles betaald zou zijn dat we het zelf toch nog kunnen opleggen.als men schatje terug wat meer thuis is gaan we zeker eens horen voor meer informatie.hij heeft momenteel heel druk maar dan heeft die 2 maanden recup wnt hij heeft zoveel overuren nog staan dus dan hebben we tijd ervoor :)
wij hebben besloten om de huwelijksreis nog niet meteen dit jaar te doen en eventjes uit te stellen zoda we nog wat kunnen sparen en dan in de winter naar een lekker warm land te gaan :)