Terug naar overzicht
een tripje naar de welness? Een body wrap en een massage of zo, onder de meisjes. En dan gezellig gaan eten?
een fotoshoot?chocolade-kook-workshop?daarna een leuk resto'ke?welke regio zoek je?
Workshop cocktails maken?
workshop paaldansen!
Naar de efteling wij zijn er onlangs naartoe geweest (volwassen tussen aanhalingstekens) zonder kids dus en vonden het fantastisch! Prinsessengedoe genoeg daar :-)
introductie buikdans
Wat ik al heb meegemaakt:- samen brunchen- workshop dans- workshop retro makeup en haar- workshop servies beschilderen- workshop kralenketting maken- workshop zilverjuwelen- fotoshoot met de hele groep- het blote-voetenpad- samen naar een festival- samen naar een pretparkHeel lief dat je dit voor haar gaat doen, veel succes ermee!
Fotoshoot met vriendinnen of zo is leuk??Of een limo huren die jullie van thuis naar resto brengt en eventueel naar discotheek of zo? Travel in style :) hihi!!Succes er mee!!!groetjes
Bedankt voor de tips!! de fotoshoot vind ik al leuk ma dan zoiets als een trash the dress shoot ma ni voor de bruidjes, gewoon opmaken, en dan iets vettigs erbij, ja das al een leuk idee, samen met alle vriendinnen, tof tof, ze is natuurlijk wel zwanger ook, tegen dan 6 maanden... dus mss nog een leuke herinnering...De efteling vind ik ook een super idee, we hebben wel allemaal kindjes, dus das nog mooi meegenomen, dan laten we gewoon die mannen thuis.Buikdansen heb ik zelf van haar op men vrijgezellen gehad :-)Paaldansen en wellness zit er niet in (6 maand zwanger) anders direct :-) ik dacht mss ook een dinner & dance, en dieje travel in style zou dan wel leuk zijn, super :-) als jullie nog ideeen hebben, laat maar horen eh :-)Merci lieve meiden!!