Terug naar overzicht
Ik ben er al 1 keer naar een trouwfeest geweest en vond het er toen dik in orde, lekker eten!
Hallo Marieke,Zelf van de streek zijnde, hebben we in het Berkenhof al enkele malen opgetreden voor trouwfeesten en jubileums, en zijn er zelf ook voor een paar feesten en evenementen uitgenodigd. Ik kan je vertellen dat de keuken perfect is, alles is steeds tip-top verzorgd en geregeld. Het is een handige zaal, rustig gelegen, met verschillende mogelijkheden en indelingen, in een aparte zaal kan bijv. de receptie doorgaan (we hebben daar ook al voor een ceremonie gezongen). Er is ook een buitenterras met een mooie vijver, en ruime parkeergelegenheid. Informatie over prijzen e.d. moet je wel zelf opvragen. Ik weet wel dat ze normaal geen "luide" live band toestaan, bijv. met echte drums en zo, maar DJ, instrumentaal en live-on-tape zoals wij brengen kan wel.Hopelijk heb je hiermee al wat meer nuttige informatie.Groetjes,Xavier & IngridLove Mission
Hey,ik ben er 1,5 jaar geleden geweest voor een trouwfeest. Prachtige locatie, zeker buiten en het eten was tip top in orde.
Hey Marieke,Wij gaan ons trouwfeest laten doorgaan in het Berkenhof.We hebben van een héél aantal mensen (die hier zowel trouwfeesten hebben gehad als personeelsfeestjes) positieve reacties gekregen.Groetjes,Evy
Merci voor alle reacties en goede raad!Wij hebben uiteindelijk ook beslist voor Berkenhof!Ons feest is op 9 maart 2013, het zal wel nog geen weer zijn om buiten te zitten... Maar we kijker er al superhard naar uit!
Hallo MariekeIk zie dat je dezelfde zaal als wij hebt gekozen en dat je ondertussen zelfs getrouwd bent!Eerst en vooral: proficiat!Verder toch een paar vraagjes:Ben je tevreden van het Berkenhof? Wat hebben jullie gekozen als menu en waren jullie tevreden? Enkele dingen waar we rekening mee moeten houden?Geniet nog van je wittebroodsweken!