Terug naar overzicht
ooh dat moet deugd doen om eindelijk je kleedje gevonden te hebben! Ik zit wat met hetzelfde probleem.. Heb momenteel in 3 winkels gepast en er zijn 2 kleedjes die ik mooi vind.. een zeer groot dilemma want het eerste kleedje vind ik denk ik net iets mooier en komt ook van Linea Raffaeli en kost ook 2000 euro.. misschien hetzelfde?? welk heb jij? je kan het mij altijd in een berichtje sturen hoor :) Heb toen niet gevraagd of er ook een kleedje was dat er op leek.. kga nu nog naar een totaal andere winkel en hopen dat ik dan eindelijk een keuze kan maken en misschien toch nog iets goedkoper vind, wat toch even mooi is :) Veel plezier met je kleedje ;)
Ik heb ook een Linea Raffaelli :-), ben er helemaal weg van!! Hopelijk het ventje binnen 5 maand ook!
Bij mij was het ook een moeilijke beslissing. Op den duur had ik zoveel jurken gezien en gepast... en nergens een WOW gevoel.Toch nog eens teruggegaan naar de winkel, na 3 weken niets meer bekeken te hebben en met een fris hoofd, vond ik twee weken geleden dan toch mijn jurk! Heerlijk gevoel, hé. Ik ben ook blij dat ik ben blijven zoeken, want je voelt dan toch als het de juiste is hoor (ook al had ik de hoop wat opgegeven).Enjoy the feeling.