Terug naar overzicht
Wij hebben Michèle Feyaerts geboekt. Zij komt ter plaatse met een omgebouwd busje (is een kapsalon). Is wel een groot budget (dank u mama :-)).Verder zal Jessica van Glitglam zeker tot daarkomen (is van Leuven), en ook Tineke van Timari. Timari heeft een leuke "all-in", waarbij ze de hele dag bij jou blijft om je te retoucheren bij de foto's (kleed goed leggen, haar mooi zetten), en je eventueel ook een nieuwe look geeft voor 's avonds.Met hun 3 heb je 3 verschillende budgetten, en 3 verschillende aanpakken :-) Maar alle 3 super professioneel, behulpzaam en attent.Hopelijk helpt dit je vooruit!
Bedankt, maar wij wonen in hulstE, regio Harelbeke, niet Hulst :) maar toch bedankt :)
hoi hoi,mama van Daan hihi mama Arne hier,ik zou toch even informeren bij looks of versailles uit harelbeke zij doet make up en kapsel aan huis ik ga daar gaan vr mijn make up!En ja idd ik heb ook offerte gevraagd bij de bovengenoemde michelle feyaerd en ja duur ze komen tot bij ons via erkende instituten maja zoaveel wil ik ook niet geven.veel succes é grtjs
Hoi, ik zit hier met de juiste account. De andere is van Chris :-) Ik zal eens kijken bij die looks of Versailles en heb inderdaad ook geen zin om al extra veel kosten voor verplaatsing alleen al te betalen.groetjes
Hallo Christopher, ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel