Terug naar overzicht
Als jullie dat graag horen en zien zitten om erop te dansen, waarom niet dan? Ik ben zelf absoluut geen danswonder en zou dus ook niet weten hoe je op zoiets danst Voor de viering vind ik het eigenlijk ook wel leuk hoor!
Ik vind het een heel leuk nummer ! Het is eens iets anders dan de traditionele openingsdans. Ik sluit me wel aan bij Kim, ik zou ook niet weten of eht wel goed zou komen mochten wij hier onze openingsdans op doen. Mijn vriend is niet de meest "vloeiende" als het op dansmoves aankomt ;-). Voor een viering denk ik dat het ook perfect zou passen. Leuke tekst en het geeft toch een kleine swung aan een iets "meer ingetogen" moment van de dag.
Vind het een mooi leuk lied als openingsdans!Wijzelf gaan waarschijnlijk ook voor een wat opgewekter, sneller nummer dan de meeste slows (en wij zijn ook absoluut geen goeie dansers btw :) )Ik zou zeggen: probeer er eens op te dansen en zie of het lukt?Groetjes!
Ik vind niet dat er echt regeltjes zijn van wat wel en niet past als openingsdans. Als jullie dat allebei een leuk lied vinden, dan zou ik daar gewoon voor gaan. Probeer er eens op te dansen? Lukt het echt niet, dan kunnen jullie het nog tijdens de viering gebruiken en dan zoeken jullie een iets rustiger nummer waar jullie beter op kunnen dansen. Oefening baard kunst hé. :)
Prachtig liedje hé :) Ook bij ons komt het in de huwelijksviering :) ! Leuk idee als openingsdans, als jullie dat mooi vinden kan dat zeker.Onze ceremoniemeester zei ons: "ik wil één belangrijke tip geven en dat is: maak het persoonlijk" dus waarom niet! Veel succes!
Nemen wat jullie het liefste horen. Nl jullie moment alleen trouwens vind het een mooi liedje.