Terug naar overzicht
Wij hadden een babysit via de gezinsbond die er vanaf 13u bij was (als wij vertrokken naar de fotoshoot, de kindjes gingen niet mee). Op de receptie hadden we dan een springkasteel voorzien en die babysit hield een oogje in't zeil. Maar veel hoefde ze niet te doen, de kinderen hebben zich geweldig geamuseerd op dat springkasteel en de mama's en papa's konden gezellig babbelen.Ik dacht dat het springkasteel huren ongeveer 100 euro kostte, dus dat viel best mee voor de rust die iedereen in de plaats kreeg :-)
Ik weet niet vanwaar jullie zijn, ikzelf ben van Leuven, maar als jullie willen, zie ik het wel zitten om de kindjes te komen entertainen. Heb zelf jaren kidsanimator geweest en vond het enorm leuk...
Ik ben van brecht (antwerpen) en mag ik vragen hoeveel een babysitter kost ik heb daar echt geen idee van. Groetjes
Wij hadden tijdens de recteptie een ballon plooi clown (was super geslaagd kids groot en klein hebben ervan genoten)groetjes Liesbeth
Ik wil dan weer een stel achternichtjes vragen om te komen helpen ... Soms wel handig, zo'n grote familie ;).Als ons droomplannen doorgaan, voorzie ik een speelhoek met wat speelgoed, spelletjes, kleurgerief, ... desnoods sleep ik een klein tv'tje en dvd-speler mee bij slecht weer en mogen die nichtjes (16 en 18) op de kinderen letten in ruil voor een zakcentje.Hun mama - één van mijn nichten - zal toch uitgenodigd zijn, dus ze komen sowieso :).
Hey Kirke, Wij hadden voor de suite zelf niks voorzien maar voor het feest zelf hadden we vanalles gepland. Wij hadden vanaf de apero 2 babysitters, een springkasteel en als de gasten aan tafel gingen is er nog een animatrice gekomen en heeft 3 uur geknutseld, voorgelezen, enz ... . De zaal heeft er ook heel leuk op ingespeeld en had snoepjes en allerlei drankjes voorzien voor de kleintjes. Er waren bij ons 14 kindjes onder de 5j en ik denk dat ik wel kan zeggen dat alle ouders er van genoten hebben om rustig te kunnen eten. Groetjes
@ KatiaMag ik ook vragen van waar je die babysitters en animatrice gehaald hebt.Groetjes
Hey Kirke, Sorry voor het wachten!! Onze babysitters waren het nichtje en haar vriendje van Quincy ( mijn schoonzusje ) en onze animatrice en springkasteel waren geregeld via www.wonderfullfaces.be . Groetjes