Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kinderen entertainen

13-11-2012 13:37:42
Hallo iedereen.
Zoals de titel zegt zijn we op zoek naar entertainment en oppas voor de kinderen.
We hebben al 5kindjes van 2jaar tot 6jaar in de suite lopen en zouden graag iemand er al bij hebben vanaf het beging. Vanaf 16u gaan we naar de feestzaal en dan komen er nog een heleboel kinderen en wil ze een leuke dag geven, dan is het voor ons en voor de andere mama's en papa's ook relaxer.
We hebben geen vaste oppas.
Als iemand een oplossing heeft voor ons laat het zeker weten.
merci
Groetjes

Kirke
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 839

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik13-11-2012 16:02:15

Wij hadden een babysit via de gezinsbond die er vanaf 13u bij was (als wij vertrokken naar de fotoshoot, de kindjes gingen niet mee). Op de receptie hadden we dan een springkasteel voorzien en die babysit hield een oogje in't zeil. Maar veel hoefde ze niet te doen, de kinderen hebben zich geweldig geamuseerd op dat springkasteel en de mama's en papa's konden gezellig babbelen.
Ik dacht dat het springkasteel huren ongeveer 100 euro kostte, dus dat viel best mee voor de rust die iedereen in de plaats kreeg :-)

Tina
19-7-2013
 Meld misbruik13-11-2012 16:27:08

Ik weet niet vanwaar jullie zijn, ikzelf ben van Leuven, maar als jullie willen, zie ik het wel zitten om de kindjes te komen entertainen. Heb zelf jaren kidsanimator geweest en vond het enorm leuk...

Kirke
6-7-2013
 Meld misbruik13-11-2012 18:56:20

Ik ben van brecht (antwerpen) en mag ik vragen hoeveel een babysitter kost ik heb daar echt geen idee van. Groetjes

Liesbeth
10-11-2012
 Meld misbruik13-11-2012 19:00:21

Wij hadden tijdens de recteptie een ballon plooi clown (was super geslaagd kids groot en klein hebben ervan genoten)

groetjes
Liesbeth

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik13-11-2012 19:29:42

Ik wil dan weer een stel achternichtjes vragen om te komen helpen ... Soms wel handig, zo'n grote familie ;).
Als ons droomplannen doorgaan, voorzie ik een speelhoek met wat speelgoed, spelletjes, kleurgerief, ... desnoods sleep ik een klein tv'tje en dvd-speler mee bij slecht weer en mogen die nichtjes (16 en 18) op de kinderen letten in ruil voor een zakcentje.
Hun mama - één van mijn nichten - zal toch uitgenodigd zijn, dus ze komen sowieso :).

Katia
25-8-2012
 Meld misbruik14-11-2012 12:57:31

Hey Kirke, Wij hadden voor de suite zelf niks voorzien maar voor het feest zelf hadden we vanalles gepland. Wij hadden vanaf de apero 2 babysitters, een springkasteel en als de gasten aan tafel gingen is er nog een animatrice gekomen en heeft 3 uur geknutseld, voorgelezen, enz ... . De zaal heeft er ook heel leuk op ingespeeld en had snoepjes en allerlei drankjes voorzien voor de kleintjes. Er waren bij ons 14 kindjes onder de 5j en ik denk dat ik wel kan zeggen dat alle ouders er van genoten hebben om rustig te kunnen eten. Groetjes

Kirke
6-7-2013
 Meld misbruik14-11-2012 13:18:04

@ Katia
Mag ik ook vragen van waar je die babysitters en animatrice gehaald hebt.
Groetjes

Katia
25-8-2012
 Meld misbruik5-12-2012 17:57:38

Hey Kirke, Sorry voor het wachten!! Onze babysitters waren het nichtje en haar vriendje van Quincy ( mijn schoonzusje ) en onze animatrice en springkasteel waren geregeld via www.wonderfullfaces.be . Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...