Terug naar overzicht
ik ben ook nog op zoek naar een videograaf.had iemand gevonden maar die heeft afgezegdgroetjes
Wij hebben Stefaan Vandelanotte van SV Videoproductions uit Tielt. Hij heeft vorig jaar de video gedaan van mijn broer zijn trouw en het was super. Zeker aan te raden.
Hey EvyWij gingen het ook eerst niet doen en dat vooral uit budgetoverwegingen. Wij hadden Videochel en hij is echt geweldig. Michel is bereid om vanuit Limburg te komen en is absoluut niet duur (informeer gerust je zult verrast zijn!)Hij was te vroeg(!) en bleef tot een uur na de openingsdans. (zie vorige post met onze openingsdans). De lifemuziek uit de kerk werd met geweldige kwaliteit ook mee opgenomen door de speciale microfoon die hij bijhad. Als ook het avondfeest was mooi gefilmd met zijn extra belichting. Hij is dus goed voorzien :-)Op de dag zelf hebben wij weinig van hem gemerkt, wat dan weer raar genoeg een heel goed teken is :-) En de video is super. Ik ben echt blij dat we er een hebben. Het zegt inderdaad veel meer dan foto's en brengt je nog eens helemaal in de sfeer... Groetjes en succesMarieke
Hey! Een vriend van mij is twee jaar geleden afgestudeerd van het RITS en heeft al heel wat bagage opgedaan... Hij maakt nu videoreportages voor huwelijken enzovoort. Ik denk dat je moet zoeken op "made by gilles" (foto en film).Succes
Wij hadden Jdes uit Gullegem! Zeker en vast een aanrader.
HalloKijk zeker naar onze site! Wij hebben veel arrangementen!GroetjesBiancawww.stylemepretty.be
Wij garanderen een professionele film die helemaal in jullie stijl gemaakt gaat worden.De totale kosten hiervoor bedragen slechts incl. montage,(begin tijd bepalen jullie, en langer kan natuurlijk ook!)De hele dag tot 18.00 uur komt op € 595,- (begin tijd bepalen jullie)De hele dag tot 23.00 uur komt het totaal op € 795,-Professioneel gefilmd & gemonteerd met jullie favoriete muziek!Prijzen incl. BTW en alle kosten! (Dus geen verrassingen achteraf!)