Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidshuis Steven Torhout

14-11-2012 21:18:03
Hey lieve medebruidjes,
Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft bij bruidshuis Steven te Torhout?
Ik zou graag een kleedje van Ladybird hebben en ze verkopen die daar ook in Roeselare in de Robel verkopen ze dit merk maar ik heb daar geen goede ervaring gehad.
Of kent er iemand nog een andere winkel waar de ladybird verkopen regio West-Vlaanderen?

Alvast bedankt

Evy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1163

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik14-11-2012 21:20:30

hey ik kan je bruidsmode steven zeker aanraden zeer vriendelijk en behulpzaam niks is hun teveel echt een lieve dame zekers eens langs gaan grts

vanessa
29-3-2013
 Meld misbruik14-11-2012 21:22:47

hey,
Ik ben vorige zaterdag geweest om een kinderkostuum voor mijn zoontje(5j)
Sabrina is een eerlijke ,vriendelijke dame die weet wat ze doet in haar werk,je voelt je echt welkom in haar winkel en helpt met alles dat je vraagt!ik zou zeggen ga eens
langs en en laat je verleiden door haar mooie jurken
veel succes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-11-2012 8:37:30

Couture Ann in Aalst verkoopt ook Ladybird ;) daar heb ik mijn jurk gekocht.

groetjes!

viki
18-10-2013
 Meld misbruik15-11-2012 10:27:06

Hoi Evy;

Ik kan je Steven in Torhout zeker aanraden.
Ik heb zeker 7 jurken van Ladybird aangehad.
Een zeer vriendelijke dame, niets is haar teveel, ze heeft zelfs een jurk uit de vitrine gehaald omdat ik die wilde passen.
Ze heeft zelfs een jurk laten overkomen omdat ik die ook wilde passen.

Uiteindelijk heb ik dan wel voor een ander merk gekozen omdat dit me beter stond.
Zaterdag ga ik terug naar Steven voor het voorschot en mijn maten en dan is het 4 maand wachten tot ik mijn jurk nog eens kan aandoen.

Alvast Succes
Groetjes Viki

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik15-11-2012 11:34:47

Hey,

ik persoonlijk heb geen goede ervaring met Bruidshuis Steven.
We zijn er geweest voor het kostuum van mijn man, de jurken voor 3 bruidsmeisjes en de huur van de suitekostuums.

Voor het kostuum van mijn man hadden we de moeder. "hier heb je een rek met de koopkostuums". na 5 minuten: "voila, nu heb je ze gezien, kan je eens vergelijken met andere winkels é!"
geen uitleg, niet: wat heb je in gedachten, wil je eens iets passen?

we hebben daar dus zijn kostuum NIET gekocht, maar wel in Gentlemen in Izegem waar we wel zeer goed onthaald en bediend werden.

De jurken voor de bruidsmeisjes wel daar gekocht, omdat ze goedkoper zijn. (wel dezelfde jurken als op humpiedump/suits you well, maar een stuk duurder uiteraard. je kan ze natuurlijk wel eens passen)

voor de huur van de suitekostuums hebben we uiteindelijk wel voor Steven gekozen omdat het dichter was voor iedereen en iets goedkoper dan elders.

We zijn zelden vriendelijk ontvangen geweest. hebben de 3 jurken voor de meisjes gewoon zelf geregeld (zelf uit rek gehaald, laten passen, accessoires op gestoken, enzoverder). GEEN enkele hulp gekregen, want ze was met anderen bezig.
Ze was absoluut niet vriendelijk, zelfs op het denegrerende af per momenten.
Persoonlijk vond ik het maar een kleine collectie bruidsjurken (want ook al had ik al één, je kijkt toch even hé als je daar toch bent)

Ook de mensen van de suite zijn niet goed behandeld geweest. echt soms erover hoor!
Mijn papa was als eerste gaan passen, maar was door gezondheidsproblemen veel afgevallen. Een maand voor de trouwdatum gaan ze terug en jawel, ze krijgen onder hun voeten!! Of ze dat op voorhand niet wisten dat meneer ging vermageren, iederéén kan zo 3-4 keer komen om te veranderen! en of hij het nu wel zeker wist dat hij niet nog ging vermageren, want jah...
totaal ongehoord vind ik dit!

Dus misschien gaat de prioriteit naar de bruidsjurkenverkoop, want voor de rest...

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik15-11-2012 11:51:08

hey mijn man zen trouwkostuim komt ook vandaar en bij ons was ze vriendelijk en behulpzaam ookal had ik tervoor al veel jurkrn gepast daarna was men dochter aan de beurt en ook alles vriendelijk en zonder problemen wij hadden wel een afspraak mss jullie niet en daarmeen tja kweet het niet maar wij zijn in iedergeval goed ontvangen grts

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik15-11-2012 14:36:18

wij hebben iedere keer gevraagd of we moesten een afspraak maken en telkens zei ze: neen, voor jullie is dat niet nodig, da's enkel voor een trouwkleed...
zeker na de 1ste keer hebben we het gevraagd, ze moest dan de juiste maten bestellen voor de meisjes en voor de pas dan, vragen we het nog expliciet. niet nodig... wel ja, we stonden daar weer te blinken, lang wachten, scheve antwoorden...

tjah, we zullen wij haar niet aangestaan hebben zeker, ik weet t niet...

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik15-11-2012 19:09:02

Oh ik vind het jammer Vicky dat je zo'n slechte ervaring heeft gehad, maar ik overweeg toch om eens een afspraak te maken en eens te gaan kijken(aangezien van de vele goede ervaringen). Mischien werken er daar meer dan een verkoopster en hadden jullie pech dat die dame haar job niet kan (ik werk zelf in de verkoop en probeer zelf altijd al mijn klantjes een goed gevoel te geven daarom dat ik zelf zeer kritisch ben op vriendelijkheid :) )
Iedereen bedankt voor de reactie's ik hou jullie wel op de hoogte hoe ik het gesteld heb ;)

xx

Inne
25-10-2013
 Meld misbruik29-11-2012 11:12:50

Dag Evy

wij trouwen eind oktober 2013 en ik ben dus nu zowat aan het rondkijken waar ik terecht zou kunnen. Ik overweeg ook om naar Bruidshuis steven te gaan, omdat dit niet zo ver is. Laat je weten hoe jou ervaring was, want ik las zowel positieve als negatieve ervaringen en ik vind vriendelijkheid toch echt wel belangrijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info