Terug naar overzicht
hey Carrie,De duur van de viering is bij ons een 1u à 1u30 dit is vaak afhankelijk van de lengte van de teksten en de gekozen muziek.Ik denk alleen dat de tijd voor uw apperitief en diner wat krap is.Wij hebben receptie van 16.00 tot 17u30.Om 18u koud en warm buffet.Tegen 21u worden de gasten voor het dessertenbuffet verwacht.Misschien kan je dit is vragen aan de feestzaal of traiteur.Onze traiteur rade ons toch aan om 3uur te tellen voor het koude en warme buffet.Voor de rest ziet uw dagindeling er wel ok uit grs
Hallo, Wij weten inderdaad de exacte tijden nog niet, en ook niet hoe lang de feestzaal voorziet voor vb diner enz.Ik was eerder aan het denken om de "activiteiten" zelf te wisselen.vb eerst de foto's, dan wettelijke trouw, dan diner, dan viering, dan rest van avondgasten die er nog niet zijn van met viering... :)
Wat doe je met de gasten die wel naar de viering komen, maar niet op het diner mogen komen? Want die moeten "verdwijnen" neem ik aan... Geef je die ook nog eerst een glaasje of niet?Of komen enkel de gasten voor het diner ook naar de viering en al de rest niet?Qua foto's: mij is altijd gezegd geweest toch minimum 2 uur hiervoor uit te trekken. Dan heb je (als de locaties dicht bij elkaar zijn) voldoende tijd om dit 'op je gemak' te doen.
Als we diner met suite doen en daarna dessertenbuffet voor veel volk, zouden we de viering voor het diner kunnen doen. Met enkel de suite...Als we diner met suite doen en daarna dessertenbuffet voor veel volk, zouden we de viering na het diner kunnen doen. Dan kunnen de avondgasten ook de viering zien en daarna gevolgd door het dessertenbuffet.Als we diner met iedereen samen doen, kan iedereen de viering mee doen, gevolgd door het diner...???Dilemmmaaaaa :-)
hey,Zit beetje met hetzelfde probleem,wij trouwen ook op vrijdag om 16u op het stadhuis geen kerk.Denk tegen de middag mak up vr mij en dan naar kapper,dan stadhuis .De inzegening duurd een half uurke met kleine receptie aangeboden door de het stadhuis.MAAR dan komt het onze receptie in de feestzaal begint in principe om 18.30 dus wat met de ouders schoonouders en getuigen doen in tussen tijd want wij willen op locatie foto's gaan nemen tot de recptie begint? Ik kan eventueel de mensen al naar feestzal laten gaan om te aperetieven ?Pfff HELP!!!
Waar wij onze foto's gaan trekken, gaat een taverne zijn. De familie kan daar op ons wachten met een drankje. En als wij onze foto's getrokken hebben eten we eerst samen een pannekoek. Omdat het anders te lang is bij ons van 12 u tot 19 u. Daarna gaan we naar de zaal, voor onze gasten te ontvangen. En de kleine kindjes slapen leggen.