Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen

16-11-2012 18:02:27
een vraagje ik wij gaan onze getuigen vragen maar we willen ze een pen geven die ze dan gebruiken op onze trouwdag. maar ik wil op de pen iets laten graven.
Zet ik onze trouwdatum erop en de naam van de getuige, of zet ik onze namen erop met de trouwdatum.
groetjes

Karin
31-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 725

Nele
18-5-2013
 Meld misbruik16-11-2012 18:15:49

Hoi,wij hebben zo'n pen van www.brianto.be
Op het doosje staat Wil je mijn getuige zijn?
Nele

En op de pen Nele & Kristof
18-5=13

Ik heb er een voor mijn getuige en mijn toekomstige voor de zijne

groetjes

Christ

Meld misbruik16-11-2012 18:35:41

Tip: let er op dat de pen zwarte inkt bevat...

Karin
31-5-2014
 Meld misbruik16-11-2012 19:25:48

oke bedankt, en zeker voor de zwarte inkt tip

Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik16-11-2012 21:36:29

bij mij stond er op de pen: Ludo, wil jij op 13 mei 2013 mijn getuige zijn ? Nathalie. Heb het laten graveren in winkel waar ze sporttrofeeen verkopen en diee mens heeft wel is in zijn haar gewreven, maar resultaat was wat het moest zijn

Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik17-11-2012 5:46:52

Moet dit zwarte inkt zijn dan?

Christ

Meld misbruik17-11-2012 7:09:17

Als je een ambtenaar hebt die het doet zoals het officieel moet, dan moet het zwarte inkt zijn... ik heb al meegemaakt dat ze een eigen pen mee hadden en ze mochten die niet gebruiken... het was blauwe inkt...

krista
9-8-2013
 Meld misbruik17-11-2012 8:21:36

hoi karin,
wij hebben het ook met een pen gevraagd, wij hebben elk 2 getuigen.. we zijn ook voor een iets duurder merk gegaan, geen plastieke pen.. wij hebben ze besteld op penshopbelgie.be, daar vallen de prijzen heel goed mee. en idd van de zwarte vulling had ik ook al op voorhand gelezen. ik ben hier naar de burgerlijke dienst op het gemeentehuis gaan navragen maar de bediende kon mij daar geen uitsluitsel over geven, of dit effectief zwart moest zijn. dus heb ik het zekere voor het onzekere genomen en heb ik gevraagd om een zwarte vulling in de pennen te steken. een super service bij penshopbelgie.be.
wij hebben er krista & bart
09/08/2013
in laten graveren. en toen we ze afgaven hebben we gevraagd ofdat ze heel goed wilden oefenen zodat ze op 9/8 heel mooi hun handtekening op onze trouw kunnen komen zetten.
ze waren superblij met de pen....
op het avondfeest geven wij elke genodigde een (goedkope) bedrukte pen, wel een speciaal model, met Bart & Krista
09/08/2013 op. zodat ze het volgend jaar mss onze trouwdatum nog weten ;-)
groetjes

kristel
21-9-2013
 Meld misbruik21-11-2012 13:17:15

Krista,

je hebt het erover om elke genodigde een bedrukte pen te geven "een speciaal model" ...
wat moeten we hieronder precies verstaan?

Wel een goed idee natuurlijk, daarom dat ik het vraag :-)

Karin
31-5-2014
 Meld misbruik21-11-2012 13:46:24

Hey Krista,

Het is de bedoeling dat ze de pen dan ook gebruiken tijdens onze trouw zowel in het gemeentehuis als in de kerk.
Daarmee dat ik het niet zo goed weet of ik onze namen erop zet of de naam van de getuige

groetjes

krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-11-2012 20:45:28

hoi karin,
bij ons gaan ze de pennen gebruiken in het gemeentehuis, dat hebben we toch gevraagd.. wij trouwen nl niet voor de kerk.
omdat t voor onze dag bedoeld is hebben wij gekozen voor onze namen, met mijn naam voorop omdat we nog niet getrouwd zijn, nu we het hun gevraagd hebben, en de datum erbij als geheugensteuntje ;-)... ieder kiest wat zij gepast vind he ;-)
succes ermee...

krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-11-2012 20:57:20

hoi kristel,
wij hebben bij www.gullegever.nl pennen besteld artikel nummer 6883 dan kan je ns kijken.. en die hebben wij voor de genodigden laten bedrukken voor in dezelfde trent te blijven als wij onze getruigen gevraagd hebben, en wij denken dat n pen word gebruikt dus geen onnuttig cadeau...hier onder zie je de pen in het klein, dan heb je al n ideetje, op de site kan je hem groter zien... ik hoop op n reactie van jou.. is altijd leuk om te weten wat andere bruidjes ervan vinden ;-) groetjesBalpen met chromen details

Karin
31-5-2014
 Meld misbruik22-11-2012 9:36:24

Hey Kristel,

Ja dat ziet er super uit, naar zoiets was ik eigenlijk op zoek super bedankt he

kristel
21-9-2013
 Meld misbruik22-11-2012 12:12:51

Krista,

Ik ga jullie helemaal na-apen :-)
Heb het gisteren met mijn ventje over gehad en die vond het ook een goed idee.
Ik zal de pennensites nog wel eens afstruinen, maar jullie hebben inderdaad een mooie gekozen.
Jullie hebben de getuigen dus al gevraagd, dat is ook al goed op tijd of niet?

groetjes
Kristel

krista
9-8-2013
 Meld misbruik22-11-2012 14:36:08

hoi kristel,
tja, hier zijn de belangrijkste zaken voor de trouw al geregeld.. ik ben n bezige bij en geniet echt van de voorbereidingen.
de getuigen hebben wij n jaar op voorhand gevraagd, dat was eind augustus, en begin september en ik oktober zijn mijn getuigen en ikke samen gaan kijken voor mijn kleed.. was reuze leuk. awel se.. ik vind het tof dat ons idee jullie ook aanspreekt. je gaat zien dat er veel pennensites zijn online, maar ze verschillen allemaal veel van prijs en qua leveringsprijzen. dus vergelijk goed en hopelijk komen jullie helemaal jullie ding tegen ;-).
hou me op de hoogte he ;) groetjes

krista
9-8-2013
 Meld misbruik22-11-2012 14:38:35

ah ja, en aan die pen hangen wij ook n organzazakje met rode en witte hartjes bruidssuiker aan ...
om het helemaal af te maken :-)

Karin
31-5-2014
 Meld misbruik22-11-2012 16:38:04

Hey

Ik moet mijn getuigen nog vragen heb nog wel eventjes de tijd he ;-)
maar bedankt voor jullie reacties het helpt me toch wat verder he

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...