Terug naar overzicht
Heel mooi nummer! Perfect voor een openingsdans :) Dat wordt straks vast genieten ...
Oh super mooi! Ben blij voor jullie! :)
Toen ik de film zag, vond ik het ook een supermooi liedje dus gaan het misschien ook wel ergens gebruiken voor de trouw :)
Suppermooi liedje krijg al kippenvel als ik het hoor :-D
Bedankt voor de leuke reactie's !! :D
Was ook onze openingsdans :-) good choice ;-)!!
grappig: hij staat bij ons ook de shortlist maar ik wist niet dat dit uit de twilight-films kwam... hmm, laten we hopen dat mijn vriend dit niet te weten komt;-) (hij houdt namelijk niet zo van die "vampierenfilms")
Ze hebben dit liedje gespeeld bij de aftiteling op het einde van de film ;)
Hihi.. Wij zijn er ook nog niet over uit en ik had direct hetzelfde gedacht toen ik het liedje in de film hoorde!! Ik moet het enkel nog subtiel aanbrengen, want hij is er met veel tegenzin mee naartoe geweest en als ik moet zeggen dat ik een liedje uit die film wil dan zegt hij al NEE, zonder het gehoord te hebben :pIk ga dus een paar weken wachten (dan is hij dta al lang vergeten) en het dan nog eens aanbrengen :-)Mooie keuze btw ;-)
Grappig :-) bij ons was het eerder omgekeerd: oooh...ons liedje :-)Staat natuurlijk wel op de soundtrack van 'breaking dawn' maar had niet gedacht dat ze het dan uiteindelijk in de 2de film gingen gebruiken...Mooi liedje dames :-)!!Niet aantrekken...de twilight hatende mannen doen alles voor hun brides ;-) ik heb de mijne zelfs zo ver gekregen om als intrede ook 'River flows in you' te nemen :-)!GO GO GO :-)groetjes!!
Ik vind dat ook een heel mooi nummer!!
haha, gisteren naar de film geweest en ik zei dadelijk "dat wordt em" :) haha ik vind het ook supermooi! En we zijn allebei "fans" van de films dus voor ons extra betekenis :)
Wij gaan dit nummer ook in de mis gebruiken! Zeer mooi! Goede keuze!