Terug naar overzicht
geen idee normaal kan je dat wel na vragen op de site
moet je gewoon onder contackt gaan en u gegevens is geven enz dan helpen zij u wel verder met u vraagen
De prijzen van Linea R. beginnen vanaf 1200 euro dacht ik
Ik heb net het formulier ingevuld. Ik ben eens benieuwd :D
Het mijne komt ook van LR en hangt ook af van de lengte en stof en eventueel van veranderingen die je wilt doen!Ik ben zeer tevreden erover en vind het zijn prijs waar (ik heb kort genomen)ben benieuwd of jij ook jou keuze gaat maken om voor LR te gaanveel succes
Hey, Ik heb een gelijkaardige jurk aangedaan van LR en dit kwam op net geen 1200 euro (die met de steentjes van boven op de bustier). Ik denk dat dit ongeveer in dezelfde prijsklasse zal liggen. Groetjes
Ik heb deze gepast en was 1250euro, die met de steentjes bovenaan is dezelfde prijs ;-)
hehe dit was mijn topfavoriet op voorhand :-), maar die is het uiteindelijk niet geworden !!!
@Vanessa, ik heb vorige week mijn jurk van LR gekozen ook een korte! Welke heb jij? Ik vind de mijne wel niet terug op internet...jammer :)
@Michéle,kijk even in je prive berichten of anders op pc in je inbox heb een foro doorgestuurd van mijn kleed,het mijne vind je ook niet direkt trug omdat het vorige collectie is.Miss hebben we dezelfde gekozen é.grtj
Ik heb deze jurk ook gepast en kwam in Hasselt bij Linx €1400 maar bij Le Chapeau in Bree was de jurk al €300 goedkoper... Kwestie van de winkel denk ik!
Ik heb mail gestuurd naar linea raffaelli zelf en het bruidshuis . Maar nog geen antwoord gehad