Terug naar overzicht
Ik volg even, wonen in Wetteren en zijn ook nog op zoek naar een drukker.
Ik volg ook! Wij zijn van Schellebelle en weten ook niet goed waarheen...
Ik woon in Oosterzele, Ik heb mijn Belarto uitnodigingen besteld in Atita Wetteren (die hebben ook die boeken). De misboekjes komen van een drukker uit zottegem, ik laat jullie nog weten hoe dat meevalt (volgende week klaar jippie)
En wat zijn de drukkosten bij Atita?
Wij zijn van gentbrugge. Wij gaan bij univers op merelbeke gaan.
@eva: ik zal vanavond de rekening eens opzoeken.
Oke bedankt!
Voila, ik heb een bericht gestuurd met de details
Clips in Aalst is super.Goede service en betaalbaar!
@Silvie: Ik ben ook wel geïnteresseerd voor Atita, woon er niet ver van. Zou je mij ook eens een berichtje willen sturen aub? Mercikes!
Dag eline, ik kan geen bericht sturen via forum, er blokkeert iets, stuur je me anders uw e mail adres eens door ?
Oei, raar.Mijn e-mail is eline.vandenbossche@hotmail.comMercikes alvast!
Hey sylvie, ik ben ook van de buurt en ben ook geinteresseerd. :) Wil je het mij ook doorsturen? Bedankt! Sarah
Sorry voor de vertraging! Het was gisteren onze wettelijke trouw :-) Dus de gegevens zijn: - 75 euro opdruk binnenkant - 25 euro opdruk voorkant (hangt er vanaf of je een kaart hebt met druk op voorkant) - 20 euro voor apart kaartje avondfeest - 20 euro voor apart kaartje receptie Hierbij komen nog de prijzen van de kaarten zelf ( staan in de boeken, hangen af van wat je kiest) Bvb 2,99 euro per kaart en 0,46 per blad papier voor de kleine kaartjes (8 per blad) Veel succes nog! Silvie