Terug naar overzicht
Op deze site staan anders ook heel wat bruidskapsels : http://album.aufeminin.com/album/see_236620/IDEES-DE-CO...
Ik zoek ook nog een opsteekkapsel, maar heb nogal fijn haar, dus geen weelderige bos haar waar je veel mee kan doen.. Voorbeelden zij altijd welkom!
hoi Kristel, Ik heb ook niet zoveel haar, mijn kapster heeft voorgesteld met nephaar te werken, geen extensions maar gewoon valse haarstukken, niemand ziet het verschil als het in een opsteekkapsel verwerkt is :)
dit vind ik persoonlijk een mooi kapsel... ik ga mijn kapster dit ns bij mij laten proberen :-) op dit kapsel viel mijn oog dadelijk en ik kom er geen ander tegen dat mij kan bekoren :-)
Ik heb vooral voorbeelden gevonden op Projectwedding.com en de foto van Krista is ook een van mijn inspiraties geweest voor mijn bruidskapsel. Wat ook wel leuk is, zijn trouwkapsels van echte bruidjes. Op de site van Maggie Sottero vind je echte bruidjes met hun jurken (en natuurlijk ook hun kapsels)... Groetjes!
@krista: waar heb je deze foto gevonden? Lijkt mij ook wel wat Ik zoek een opgestoken kapsel dat toch nog wat los is ook...
hoi eline,als ik heel eerlijk ben gewoon op google bruidskapsels ingetikt en dan kwam er een icoontje met dit kapsel... maar als je www.martianca.nl intypt dan kom je er zeker en vast op uit... groetjes
Mercikes! Deze foto neem ik zeker mee naar mijn proefbeurt!
hoi eline...hou me op de hoogte he ;-). ik vind het wel leuk als andere bruidjes mijn ideeen ook wel leuk vinden :-D
Zal ik zeker doen!Maar mijn proefkapsel zal nog wel een paar maand op zich laten wachten hoor
Hoi,Die foto zijn we ook tegengekomen, mijn vriendin zei dat het een heel populair kapsel is onder de bruidjes :-)Ik heb nog een site met mooie kapsels gevonden! Hij is wel in het Russisch, maar mijn browser heeft een vertaler waardoor ik de menu's in het Nederlands had. Er staan kapsels op voor kort, halflang en lang haar :)http://www.elstile.ru
Bedankt voor de tips! Heel mooie kapsels gezien! Ben zelf nog aan het twijfelen tussen half opgestoken of helemaal. Misschien is het wel warmer als je het maar half opsteekt en wij trouwen op 27 juli, het kan natuurlijk warm zijn dan.