Terug naar overzicht
ik heb een tijd terug een paar van disney zien hangen bij cony in aalter. ik moet wel zeggen, ik vind ze van stoffen niet zo mooi afgewerkt, maar dat is mijn persoonlijke mening. het was wel niet die dat ik gezien had maar een ander model. Ik weet ook in oostende bij scarpelini hebben ze ook die collectie.
Bij JPC in Antwerpen hebben ze ook disney collectie, maar ik weet niet of ze deze jurk hebben!Groetjes
Ze hebben ook de collectie in Prima Donna in Deerlijk, dacht ik.Verder vind ik de jurken (toch de 2 die ik graag zag) veel mooier op de foto dan in het echt. Het lijkt, zoals Sara zegt, niet zo mooi afgewerkt.
Ik heb ook 2 jurken van Disney gepast bij JPC en inderdaad het zag er goedkoper uit qua stof maar het waren ook geen dure jurken. Ik dacht iets van een euro 1.000,-.
Idd Scarpellini en Prima Donna zou ik proberen, ik heb gehoord dat beide winkels veel keuze hebben dus mocht de jurk minder afgewerkt zijn, heb je nog keuze genoeg
Heb ze nergens gezien (dus kan niet meespreken over de kwaliteit) maar vind het op foto wel echt een sprookjesjurk! Mooi! :)
Ik heb de BELLE van Disney geprobeerd bij MODERNA is Schepdaal (ze hebben er daar 4 of 5, geef even een belletje dan weet je het meteen).Inderdaad, ze zitten bij de duurdere kleedjes, ik denk dat ze 1150 € kostte - maar je betaalt hier volgens mij meer het merk dan de stof/materialen zelf.Maar het had wel iets, en ze was in mijn top 5. Zeker met al die glitters, ik voelde me net een kind die haar droomjurk bedacht. Net daarom heb k ze ook niet gekozen :-) hihi.
scarpellini heeft ze idd en prima donna ook of in mouscron maar weet niet meer hoe dat noemt, de prijzen zijn minimum 1279 (dacht ik toch) maar er zaten er ook van rond 1300. In die in mouscron waren ze het goedkoopst!