TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eline
20-7-2013
|
21-11-2012 21:05:01
Ik zit met hetzelfde probleem  Mijn haar is wel langer dan dat van jou, ongeveer 5 cm over mijn schouders. Maar mijn ventje ziet het het liefste gewoon los. Als hij bruidjes ziet met lang haar dat opgestoken is, zegt hij altijd onmiddellijk: "Alle, die hebben zo schoon haar en ze steken het dan weg door het omhoog te draaien. Op wa trekt da nu!" Tja dan kan ik nie anders dan mijn haar los te laten. Dat zat in mijn hoofd, tot ik mijn kleed kocht. Het heeft een ietwat opstaande kraag en (klinkt mss raar) mijn hals komt mooier uit met mijn haar omhoog. Ben nu op zoek naar een gulden middenweg zodat zowel ik als het ventje content zullen zijn  Maar voor jouw probleem zou ik toch luisteren naar je vriendin/kapster. Zij heeft ervaring en zal normaalgezien wel weten wat bij jou het beste zal passen denk ik. En misschien ook een foto meenemen van je kleed zodat ze zich daarop ook een beetje kan baseren.
|
|
Karen
13-7-2013
|
21-11-2012 21:36:44
Jij moet doen waar je het best bij voelt. Als je gewend bent van iets "speciaals" te hebben, waarom dan niet op je trouwdag die trend aanhouden? Ik vind trouwens dat jij op je profielfotootje hier een prachtig (!!!) gezicht hebt, dus volgens mij sta jij met alles.
Ik heb enkele maanden terug mijn haar kort laten knippen (zangeres Pink lengte) en zoek nu ook iets om het op de trouwdag eleganter te maken. Mss met een birdcageveil, of een bloem opzij.. Maar ik denk wel dat ik het kort hou..Ik voel me er goed bij en mijn vriend ziet het zo het liefst.
|
|
debora
18-7-2014
|
22-11-2012 0:03:19
Kan je niet in zo een 'rommelwinkel' is zien voor van die clips met nephaar? Zou je da misschien is door je vriendin kunnen laten doen, zodat je een beetje een idee hebt of je wel echt met lang, opgestoken haar zou staan. Gaat natuurlijk nie even mooi zijn, maar misschien heb je dan al zoiets van: o nee, da ben ik gewoon nie he!
|
|
Wendy
13-6-2015
|
22-11-2012 7:25:14
zoals Karen zegt,jezelf blijven :) ik heb mijn haar alyssa milano kort laten knippen toen ik zwanger was van mijn zoontje. nu is het tot net onder mijn oren. Ik sta NIET met lang haar,heb zo geweldig dik hoor en dat valt dan zo futloos... Dus ik ga het kort houden,met birdcage ofzo... Mijn vriend ziet ook graag lang dus ik ga het zo lang mogelijk laten groeien tot de trouw en dan beslis ik...Maar lang haar past niet bij mij,en dat weet hij ook.
Maar blijf gewoon jezelf! Volgens mij heb jij een prachtig kapsel,om jaloers op te zijn hihi.
Je kan het wel proberen he,is het dan echt niets voor jou dan is het jammer van je geld maar dan kan je geen spijt krijgen dat je het niet geprobeerd hebt he.
|
|
Silke
4-5-2013
|
22-11-2012 18:29:45
Ik ga die dag gewoon mezelf blijven. Mijn haar is elke dag los en ik zal dat die dag ook zo doen. Ongeveer toch. Een deel laat ik los en vanachter steek ik een deel vast met een mooie speld of bloemetjes ofzo maar ik ga het zeker niet volledig laten opsteken.. :)
|
|
Evy
20-7-2013
|
23-11-2012 8:07:43
Bedankt voor de leuke reactie's, en Karen voor het mooie complument (Bloos,bloos) Ik zal jullie raad zeker onthouden, en denk dat ik gewoon mezelf ga blijven en m'n haar gewoon laten brushen, ik ga het nu wat laten groeien om dan op de dag zelf waarschijnlijk terug de schaar er in te zetten in iets heel nieuws en modern dat het toch wat effect heeft die dag :) ik voel me daar ook het best bij :)
|
|
Karen
13-7-2013
|
23-11-2012 15:55:57
Goede beslissing! ;)
'k Ben nu ook sinds 2jaar beginnen experimenteren met mijn haar, en 'k voel al dat ik er nooit meer ga mee stoppen :). Een beetje "anders" zijn mag wel.
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|