TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eline
20-7-2013
|
21-11-2012 23:47:24
De Salvadora lijkt mij romantischer en de andere 2 lijken heel erg op elkaar. Je zal voor jezelf moeten uitmaken of jij een romatisch type bent of iets minder. En die corsetsluiting, kunnen ze die niet vervangen door knoopjes? Als dat het enige is wat je tegensteekt zou ik dat toch eens vragen in de winkel...
|
|
debora
18-7-2014
|
21-11-2012 23:59:09
hihi, tja iedereen ga natuurlijk zen persoonlijke mening geven he!
Als ik zou moeten kiezen, zou ik voor het eerste kleedje gaan, de versiering vind ik supermooi en niet te...
Tweede keus is het derde kleedje!
|
|
Ellen
25-5-2013
|
|
|
Wendy
13-6-2015
|
|
|
Happy
17-2-2013
|
22-11-2012 7:27:43
Ben ook een marylise fan! Vind ze allemaal mooi dus :)
Ik zou persoonlijk niet voor corsetsluiting gaan als je knoopjes echt mooier vind. Want de achterzijde vd bruid zie je toch ook wel veel op fotos, en tzou stom zijn je daaraan dan achteraf te storen!
Dus als ze dat niet zouden kunnen veranderen kies ik voor nr 1!
Maar zoals eerder al gezegd, ze zijn allemaal prachtig hihi:)
|
|
Debbie
25-5-2013
|
22-11-2012 7:58:31
Heb je gevraagd of ze de corsetsluiting kunnen veranderen naar knoopjes? Mss er standaard knoopjes opzaten en ze in de winkel er een corsetsluiting van gemaakt hebben omdat dat het passen gemakkelijker maakt (en beter past voor de meeste) Ik ben ook echt fan van Marylise! Kzou ook niet kunnen kiezen. Op die trouwfoto's is kleed 3 echt wel heel mooi! Kleed 2 zijn 'borststukje' is wel mooi! Toen ik ben gaan passen zei mijn moeder en schoonmoeder dat ze direct zagen aan me welk kleed mijn ding was. Het gene waar ik ontspannen en gelukkig in rond liep. In de eerste winkel had ik er ook 2 supermooie!!! Het ene was echt magnifiek, een echt prinsessenjurk. Hierdoor was het wel veel zwaarder. Was er echt wel dol op. Het andere was ook zeer mooi en meer speelser. Mama en schoonmama zeiden achteraf dat ik in het speelse jurk veel vrolijker rondstapte (en idd als ik er over nadacht, het prinsessenjurk was gewoon zwaar en soms onhandig, zeker voor het dansfeest! Hoe mooi het kleed ook was) Dus mss moet je eens aan hen vragen of ze aan jou kunnen zien waar jij je het gemakkelijkste met voortbeweegt en jezelf zijt?
|
|
Lynn
1-6-2013
|
22-11-2012 7:59:31
Als ik je postje lees, dan valt het me op dat je bij de laatste jurk niets zou veranderen ... Ik zou dus voor de Nova gaan (vind het ook de mooiste)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
22-11-2012 8:48:04
Mij lijkt het ook dat je voorkeur gaat naar de Nova. Een hoepelrok verlicht de jurk al en ze zorgen er ook voor dat de sleep 's avonds omhoog kan gehouden worden.
|
|
Peggy
28-9-2013
|
22-11-2012 8:55:33
Ik ga voor de 1ste..
|
|
fleur
8-9-2012
|
22-11-2012 8:59:12
Dag Dorien
Het laatste kleed (blauw) was mijn kleed! vind die dus de mooiste :-)
Kijk gerust eens bij rubriek 'verslag huwelijksdag' en je zal foto's zien die ik gister nog gepost heb.
Ik vind persoonlijk dat die hoeken bovenaan het kleed af maken. Maar dat is natuurlijk subjectief.
Succes met je keuze!
|
|
Michèle
24-8-2013
|
22-11-2012 9:32:27
Hoi Dorien! Voor mij zou jurk 2 en 3 de voorkeur krijgen :) het beste is diegene waar je je goed in voelt! groetjes
|
|
lore
10-8-2013
|
22-11-2012 9:39:30
hoikes,
ik vind het eerst kleedje ook het mooiste, maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk, maar ik zou de hoekjes dan niet omplooien, dat vind ik er net mooi aan, het is simpel maar toch mooi met die hoekjes en die boord op het kleedje. maar ge moet aandoen waar ge u zelf het beste in voelt, ge kunt iets moois vinden, maar ge moet zelf ook het "waauw" effect hebben vind ik.
veel plezier
|
|
Kim
31-5-2014
|
22-11-2012 10:19:34
Ik vind het alle drie mooie kleedjes. Fout kan je in mijn ogen niet kiezen :)
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Salvadora, een hele romantische jurk. De andere twee jurken zijn iets 'strakker' en elegant. Ook heel mooi, hoor. Je zal moeten kiezen wat je die dag wil uitstralen: romantisch dromerig of eerder elegant chic, om het zomaar te zeggen ;). Ik begrijp wel waarom het een moeilijke keuze is.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Veel succes.
|
|
Tina
19-7-2013
|
|
|
Deborah
9-8-2013
|
22-11-2012 18:33:52
Ik vind de laatste prachtig! Ikzelf heb ook een zwaardere jurk gekozen.. Je kan tenslotte maar 1x een kleed kiezen hé ;-)
|
|
Dorien
31-8-2013
|
22-11-2012 19:31:27
Merci voor jullie reacties. Wordt nog moeilijk om te kiezen.... Pff Heb het gevraagd ivm de corsetsluiting, knoopjes waren bij deze jurk niet nodig... Jammer anders was mijn keuze snel gemaakt....
|
|
Dorien
31-8-2013
|
22-11-2012 19:31:58
niet mogelijk bedoel ik
|
|
Sandra
7-9-2012
|
22-11-2012 20:10:51
Dag Dorien,
Toen ik vorig jaar voor een jurk ging, dacht ik...DAT wordt een Marylise...was ik al jaren fan van...echter, de collectie van vorig jaar viel mij heel hard tegen...heb enkel toen de Nova ;-) gepast...maar ik vond hem heel zwaar onderaan...
Als ik de collectie dit jaar bekeek dacht ik...oh nee...ZO VEEL mooie kleedjes in de nieuwe collectie...en persoonlijk mijn favoriet? De Fuego...no doubt! Moest ik nog is kunnen kiezen, was dat zeker de jurk geweest :-)!
Maar ook de Salvadora is prachtig...moeilijke keuze! Succes!
groetjes
|
|
Lieve
|
22-11-2012 21:48:05
Ik vind de Fuego het mooiste, maar ik heb ze natuurlijk nog niet aangehad en kan ze niet beoordelen hoe ze jou passen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|