Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooie korte tekstjes voor vrijgezellen-boekje vriendin

22-11-2012 11:26:11
Hallo medebruidjes,

Ik heb even wat hulp nodig !

Een goede vriendin heeft volgende week haar vrijgzellen-avondje.
Wij gaan een boekje maken met allerlei typische dingen in, foto's van het koppel als ze pas samen waren, anekdotes uit haar vrijgezellenbestaan, prentjes van haar lievelingsdingen (drank, parfum, zanger enz)
Nu zou ik nog enkele leuke korte tekstjes/slagzinnen willen vinden om er bij in te steken.
Deze mogen gaan over liefde, gezin, vrijgezellen, straffe-madam-zijn, enz...

Iemand een idee, of waar zou ik deze kunnen vinden?
Mag in NL en Engels :-)

Bednakt
Carrie

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1035

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 12:01:39

Hey Carrie
Wat een tof idee! Op pinterest heb je gebruikers die zo'n slagzinnen verzamelen. Als je mij opzoekt op pinterest kan je doorklikken naar 1 van de mensen die ik volg en die zo'n spreuken zet?
Veel succes!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-11-2012 16:24:37

Vandaag nog vrij.... Morgen een man erbij
Vergeet tijdens de wittebroodsweken, geen schone lakens te steken...

ik denk nog mee ze x x x

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-11-2012 17:05:35

Jij gaat weldra trouwen maar je vriendinnen moet je zeker goed bijhouden.
Binnenkort zullen de huwelijksklokken luiden maar jij bent een van de mooiste bruiden (na mij :-) ) Hierbij kan je naar jezelf verwijzen he carrie.... Alsook; Jij gaat trouwen, oh wat zijn we blij en JOEPIE de volgende keer is het aan mij.
Als ik de naam van het parfum, zanger en drank weet, kan ik daar misschien ook nog wat mee doen x x x
Een vriendin mag je nooit vergeten, das 't eerste dat een getrouwde vrouw moet weten!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik22-11-2012 19:24:07

amaai Kelly :-)
super zeg !
bedankt alvast

Rebecca, wie volg je dan precies? ik vind niet veel :-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 19:55:19

Juist ja, vergeten, ik heb er een deel unfollowed :/ mijn inspiratieboot was vol!
Als je start van http://pinterest.com/all/?category=quotes kom je al een heel eind!
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...