Terug naar overzicht
Hey CarrieWat een tof idee! Op pinterest heb je gebruikers die zo'n slagzinnen verzamelen. Als je mij opzoekt op pinterest kan je doorklikken naar 1 van de mensen die ik volg en die zo'n spreuken zet?Veel succes!
Vandaag nog vrij.... Morgen een man erbijVergeet tijdens de wittebroodsweken, geen schone lakens te steken...ik denk nog mee ze x x x
Jij gaat weldra trouwen maar je vriendinnen moet je zeker goed bijhouden.Binnenkort zullen de huwelijksklokken luiden maar jij bent een van de mooiste bruiden (na mij :-) ) Hierbij kan je naar jezelf verwijzen he carrie.... Alsook; Jij gaat trouwen, oh wat zijn we blij en JOEPIE de volgende keer is het aan mij.Als ik de naam van het parfum, zanger en drank weet, kan ik daar misschien ook nog wat mee doen x x xEen vriendin mag je nooit vergeten, das 't eerste dat een getrouwde vrouw moet weten!
amaai Kelly :-)super zeg !bedankt alvastRebecca, wie volg je dan precies? ik vind niet veel :-)
Juist ja, vergeten, ik heb er een deel unfollowed :/ mijn inspiratieboot was vol!Als je start van http://pinterest.com/all/?category=quotes kom je al een heel eind!Succes!