Nu Online
Momenteel zijn er 749 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk 27/10/2012

22-11-2012 15:22:26
Hallo bruidjes to be en reeds getrouwde bruidjes,

Ik ben nu ongeveer reeds een maand Mevr. maar vond nu nog maar de tijd om een verslagje te tikken van onze droomdag, echt supper was het, alles is verlopen zoals wij het wilden.

'S avonds ben ik bij mijn ouders gaan slapen, deed wel raar om na 10 jaar terug thuis te slapen, maar ik vond het toch wel iets extra hebben. 'S avonds hebben mijn ma ik nog zitten praten en zijn we samen frietjes gaan halen om de stress van de volgende dag wat te proberen minderen. Ook de bloemist kwam reeds langs om de binnenkant van het huis en de voorkant wat te versieren. 'S nachts heb ik nog goed geslapen, beter dan ik had verwacht, maar het was toch vroeg toen om 6 uur de wekker af ging.

Om 7 u had ik een afspraak met de kapper, ook onze fotografen waren al van de partij. Ik had geen proefkapsel laten maken en had alle vertrouwen in mijn vaste kapper dat dit in orde ging komen, het resultaat was zelf een verrassing voor mij. Het kapsel was zonder meer supper, volledig anders dan ik mijn haar normaal draag. Daarna waren mijn ma en schoonma aan de beurt.

Ondertussen ben ik terug naar huis gegaan waar mijn ma reeds ontbijtkoeken had voorzien voor iedereen. Na een rustig ontbijt, was het rond 8u30 tijd voor de make-up. Ondertussen was mijn toen nog toekomstige echtgenoot achter broodjes gereden voor de receptie over de middag. Toen de bel ging toen hij deze kwam afleveren moest ik dus wel zorgen dat ik zeker niet in de buurt van de voordeur kwam. Rond een uur of 10 heb ik dan mijn kleedje aangetrokken samen met de mama en werd het afwachten tot mijn ventje aan de deur kwam. Ik had zijn kostuum zelf nog niet gezien maar hij zag er echt wel supper uit. En mijn boeketje had hij heel goed gekozen.

Na de receptie zijn we met de fotografen naar de fotolocatie gereden waar we tot 14 u30 de tijd hadden voor de fotoshoot. Om 15 u moesten we in de feestzaal zijn waar de rest van ons familie ons stond op te wachten voor de familiefoto's. En ondertussen hebben we afgeteld tot de vrijzinnige dienst die rond 16u30 begon.

Onze dienst werd heel persoonlijk zoals wij dit wilden. Maar mijn zakdoekje was toch nooit ver weg. Na onze dienst begon de receptie, 2 uur veel over een weer lopen en proberen met iedereen een praatje te maken. Maar ik vermoed dat dit niet gelukt is, al hebben we echt wel ons best gedaan.

Rond 20 u begon dan het avondfeest, we hebben genoten van het lekkere eten en het werd nadien een heel leuk feestje.

Ik heb alvast een voorsmaakje van onze fotografen online geplaatst. We willen Christ Villez en Lieven Vandergheynst nogmaals bedanken voor de supper mooie foto's. ( http://www.huwelijksfotografie.info/ )

Hier alvast de link met reeds enkele van onze foto's

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3853573500101...

Het was een dag die zo voorbij was maar waar we allebei heel hard hebben van genoten.
Dus bruidjes die nog moeten trouwen geniet van elk moment.

Elfie
27-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1574

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik22-11-2012 15:36:19

Zeer mooie foto's Elfie ! En heel mooie, speciale trouwringen . Waar hebben jullie de fotoshoot gehouden?
Proficiat met jullie huwelijk !

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik22-11-2012 15:37:58

proficiaat mooie fotos en je had een super mooi kleed

candy
20-7-2013
 Meld misbruik22-11-2012 15:41:32

mooi foto's en een mooi trouwkleed

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik22-11-2012 15:50:10

Bedankt iedereen

@Jennifer onze foto's zijn genomen in Transfo in Zwevegem, dit is een oude elektriciteitscentrale. Hiervoor kan je terecht in de oude machinezaal die ter beschikking staat voor fotoshoots.

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik22-11-2012 17:54:45

Héle mooie foto's!
Geniet nu maar van je ventje en het getrouwde leventje.
Veel geluk nog samen!

liselot
8-6-2013
 Meld misbruik22-11-2012 19:28:17

heel mooie foto's , super mooi kleed alvast bedankt voor het mandje en het kussentje
grtjs lotje

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 20:29:47

Elfie, prachtige foto's op een originele locatie! Heel mooie trouwringen ook!
Proficiat en geniet nog goed na!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 20:36:57

Heel mooi! Toffe fotolocatie ook.
Je straalde echt in je kleedje!

Dikke proficiat en geniet er nog van!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 21:02:22

Proficiat! Inderdaad een hele mooie locatie!
Geniet er nog van en veel geluk in de toekomst!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-11-2012 12:05:18

Ik vind de ringen ook heel mooi en uiteraard ook de bride ;-)!
Kleedje stond je heel mooi! En ook een mooi boeket!
Dikke proficiat en veel geluk samen!!!

groetjes

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info