TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
21-6-2013
|
22-11-2012 22:07:05
Ik heb dat 'wowgevoel' of tranen ook niet gehad. Ik vond de jurk mooi en ik had zoiets van ja, hiermee zie ik mij trouwen. Ik twijfelde ook eerst enorm omdat ik hier ook gelezen had over het 'wowgevoel' en dacht dus dat er iets mis was met mij omdat ik dat niet had .Zelfs nu heb ik soms nog zoiets van 'heb ik toch niet te snel beslist' of 'was ik toch niet beter ergens anders gaan kijken, daar vond ik misschien een kleedje dat mij nog beter stond'. Maar daar heb ik me ondertussen kunnen overzetten want daar maak je enkel jezelf gek mee . Ik zou als je teruggaat en de jurken past, kijken in welke jurk jij jezelf ziet trouwen (in gedachten) en je daarop baseren. En als je gekozen hebt: vooral niet meer verder kijken naar kleedjes . Succes!
|
|
Lynn
9-3-2013
|
22-11-2012 22:51:39
Hey Dorien,
Misschien eens een afspraak maken bij een andere winkel, waar ze andere merken hebben en daar eens proberen? Bij mij waren er geen traantjes, maar ik had wel een gevoel van "dit is hem!"
Ik heb mij jurk redelijk snel gekozen, maar een vriendin had dit probleem ook en heeft het uiteindelijk in een andere winkel wel gevonden... Een andere vriendin twijfelde ook tussen 2 en is tot op dag van haar trouw zichzelf blijven afvragen of ze toch niet beter voor de andere jurk was gegaan..
Misschien vind je hem wel ergens anders?
Veel succes nog!
|
|
Happy
17-2-2013
|
23-11-2012 7:45:22
Je hebt nog niks beslist of betaald, dus ik zou nog eens in een andere winkel gaan kijken!
Dan weet je of die drie jurken echt je drie favorieten zijn, of de twijfel komt doordat je eigenlijk jou jurk nog niet hebt gevonden.
Had hetzelfde gevoel, en door naar een andere winkel te gaan, was duidelijk dat ik steeds opnieuw de marylise kleedjes het mooist vond en vooral mij ook het best stonden!
Dus waarop niet gewoon nog ergens anders passen? Kan geen kwaad denk,ik!
Succes!
|
|
Michèle
24-8-2013
|
23-11-2012 7:59:55
Hoi! Ik had ook geen tranen hoor maar wel duidelijk van "dit is em" het was het eerte kleedje dat ik aandeed! Had er nog 4 andere na aangedaan maar kon niet overtreffen! Pas misschien eens iets helemaal totaal anders en kijk dan vooral met welke jurk je vergelijkt....dat zou em wel eens kunnen zijn! Maar geen stress! Je hebt nog tijd en passen is toch leuk dus ga nog maar eens naar een andere winkel! :) veel succes!
|
|
Peggy
28-9-2013
|
23-11-2012 8:50:37
Ik heb wel 50 strapless jurken gepast omdat ik dit ook altijd het mooiste vond maar had bij geen enkele het wow gevoel.
Toen heb ik een jurk aangereikt gekregen van de verkoopster, een heel andere stijl met een kanten kraag en dit was echt wel mooi bij me.
Deze is het dan ook geworden maar ik heb ook nooit tranen gehad hoor, wel veel twijfel omdat mijn jurk anders is dan de zoveel anderen en omdat mijn partner altijd zei dat niet graag kant ziet.
Maar ik heb er nu vrede mee genomen en ik zie me echt trouwen in deze jurk.
|
|
Vicky
8-6-2013
|
23-11-2012 8:52:49
Hey,
Ook hier geen tranen.. Bij alles wat ik na het kleed aandeed was de conclusie dat het het eerste niet was en dat het mij niet zo mooi stond als dat eerste. Ik heb stuk of vier winkels gedaan en stuk of 25 kleedjes aangehad, en hier absoluut geen twijfel meer! Ik zou mss ook nog een winkel doen in jouw plaats!
|
|
Carrie
13-9-2013
|
23-11-2012 9:05:31
probeer dit eens :
ga rustig zitten, alleen.... doe je ogen toe en denk aan je trouwdag... een leuk muziekje op de achtergrond en je gaat de deur opendoen want je bruidegom belt aan. Je kijkt nog snel even in de spiegel om te zien of alles ok is. Welke jurk heb je aan?
Op deze manier zie je welke jurk je onbewust al uitgekozen hebt, voortgaan op gevoel, en niet op meningen van anderen of verstand :-)
Net als Inge... ik had ook geen tranen of wow-gevoel ! Ik denk ook 100x van 'kan ik niet beter iets anders zoeken, meer kleedjes passen...' maar als ik denk hoe ik me eigenlijk voelde, dat ik 2x dezelfde jurk gekozen had (in verschillende kleuren) en dat ik ze nog helemaal kaan aanpassen, dan word ik terug happy :-)
|
|
Wendy
13-6-2015
|
23-11-2012 9:17:09
als ik je zo hoor/lees dan zou ik voor nummer twee gaan. Maar ga eens naar een andere winkel en pas eens iets totaal anders. En denk vooral aan wat jij mooi vind en waar jij je het mooiste in vind. Wat je publiek ervan vond is veel minder belangrijk hoor. Als er (stel) 200 gasten op je feest komen gaan er maar twee mensen zijn die jouw jurk het mooist vinden. En dat ben jij en je man En dat is het allerbelangrijkste.
Ikzelf ben twee weken terug bij Boetiek Maya geweest met mama en schoonmama...zij vonden mij prachtig/wauw in een heel speciale jurk...ik niet...(het was niet de meest leuke ervaring moet ik zeggen,lang verhaal) Dus ben ik gisteren gewoon lekker met mijn verloofde geweest... En de jurk die daar eerste keus had is iets totaal anders dan de jurk die mijn mama en schoonmama zo mooi vonden... Maar mijn verloofde werd emotioneel en ik ook dus tja,dat is het allerbelangrijkste vind ik!
Dus,om het lange verhaal kort te maken,als jij de 2e jurk het mooiste vind en emotioneel werd:DOEN! Succes
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
23-11-2012 9:53:03
Als ik van jou was zou ik zeker nog een andere winkel bezoeken!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
23-11-2012 10:21:29
@ Wendy: en welke jurk was dé jurk dan? (ja sorry, effe off-topic maar droom graag mee weg naar de mooie jurken!)
|
|
Tina
19-7-2013
|
23-11-2012 11:11:02
Ik had ook geen Wauw gevoel en echt een twijfel... Ik vond eentje mooi met bandjes over de armen, maar strapless had ook wel iets. Uiteindelijk allerlei strapless gepast en 2 met bandjes... Ik had er dan ook 4 over, waarvan ik er nog 2 heb afgedaan.
Zo had ik een stapless en een niet strapless. Ik had gekozen voor de strapless omdat deze het beste werd onthaald. Ik had wel foto's getrokken van beide jurken. 's avonds alles nog bekeken en ik neigde toen echt zo hard naar die andere. Ben toen met een vriendin opnieuw die 2 gaan passen. En ik ben veranderd naar mijn eerste idee...
Zelfs als ik nu nog de foto's zie, dan twijfel ik absoluut niet meer... Dit wordt hem!
Ik weet niet of je foto's van jezelf hebt genomen, maar deze hebben mij zeer geholpen. Ik heb nog altijd geen wauw-gevoel, een heeeellll kleine twijfel en toch ook het gevoel van dit is hem. Vind het nu alleen jammer dat ik hem maar 1 dag kan aandoen...
|
|
Sandra
7-9-2012
|
23-11-2012 12:08:04
Hmmm...je hebt nu 3 jurken uit 1 collectie natuurlijk... Misschien nog 1 keer ergens anders passen en is helemaal zot doen en alles passen, heel uitéénlopende dingen :-). Zo ga je snel een beeld krijgen van wat je écht mooi vind bij jezelf...en misschien val je dan toch terug op nr 1,2 of 3 van marylise...maar dan wéét je het zeker ;-)! Succes!
groetjes!
|
|
Peggy
28-9-2013
|
23-11-2012 13:06:26
@Sandra, super idee !
Ik vind de kleedjes van Marylise inderdaad allemaal zo een beetje hetzelfde genre. Als je er één hebt aangehad dan heb je ze allemaal gezien bij wijze van spreke.
Misschien inderdaad eens totaal andere merken proberen !
Mij hebben ze in de bruidswinkels TE veel in chiffon kleedjes gestoken omdat ik op een strand trouw en omdat dat een lichte stof is. Maar eigenlijk was dat mijn ding niet.
Nu heb ik een kanten jurk van Cymbeline. Hij is ook heel licht maar een volledig andere stijl waar ik me veel beter in voel.
|
|
Karolien
21-4-2012
|
23-11-2012 14:40:06
Ik zelf heb de nova van marylise. De sleep vond ik ook te lang en deze hebben ze in de winkel zonder problemen ingekort en daarvan een stola gemaakt! En heb er eigenlijk de hele avond mee op de dansvloer gestaan! groetjes Als je graag een foto wilt zien stuur me dan even jou emailadres dan mail ik het door.
|
|
Katia
22-6-2013
|
24-11-2012 17:44:12
Ik heb ook geen tranen gehad - of laten we zeggen: tranen van geluk heb ik niet gekend. Wat ik welheb gehad is dat ik alle kleedjes die ik aan heb gehad telkens heb staan vergelijken met 1 kleedje... dan kan je denk ik ook al besluiten dat je onbewust je kleed hebt gekozen.
Welke tranen heb ik wel gekend voor mijn jurk? Tranen van ongeluk! Ik ging namelijk in een winkel waar ze ook dat ene kleedje hadden. En ik vroeg tijdens de pasbeurt om die nog eens te mogen passen. Oh my god! Ze was veel te klein (dus da's zowieso altijd frustrerend), maar ze was vuil en helemaal verfrommeld. En toen zakte mijn wereld in elkaar: "oh nee mijn kleed is naar de vaantjes" dacht ik. En dat gaf de doorsalg "hoezo MIJN kleed - hoorde ik dat goed?".
En toen ik ze in de winkel opnieuw paste had een ander bruidje dat kleed aan, en ik werd ineens heel jaloers en voelde de agressie in me opkomen :p Owkee dan, dat is !! hihi
Dus ik zou zeggen - probeer inderdaad eens in een andere winkel. En als jouw hoofd altijd aan 1 van die andere kleedjes denkt, dan weet je hoe laat het is ;-) (Laat ons weten wat het geworden is he!!)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|