TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tina
19-7-2013
|
23-11-2012 11:47:45
Dit is inderdaad wel raar. Sorry hier geen geruststelling :S
Bij mij komt het kleed in april aan en de pas is voorzien voor eind april begin mei...
Wel vertelde ze mij dat ik schoenen, lingerie en dergelijk allemaal al moest hebben.
|
|
Kelly
13-7-2013
|
23-11-2012 11:49:41
inderdaad wel raar, ik mag ook in april / mei gaan passen, ik heb mijn schoenen daar in de winkel gekocht. Die mag ik binnenkort al afhalen. Lingerie krijg ik bij mijn kleed, dus wordt dan ook ineens gekozen wanneer ik terug kom passen.
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
23-11-2012 11:49:46
ik heb het mijne in juli gekocht en moest besteld worden. Wij trouwen 19-01-13 en ik kan mijn jurk de 1ste keer pas zien ERGENS in december en dan moet het nog eens aan m'n lengte aangepast worden en dan pas kan ik het afhalen, dus hier eigenlijk hetzelfde als bij jouw, alleen maak ik mij daar eigenlijk weinig zorgen over omdat die mevrouw me vertrouwde dat ze er zelfs nachtwerk voor over hebben. Ik kan me wel voorstellen dat dit zeker een reden is tot 'bridezilla-stress' ;-) Komt allemaal wel goed! veel succes
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
23-11-2012 11:50:09
Hey Eva
Ja dat lijkt mij voor een eerste pas ook wel laat. Bij mij gelijkaardige data en er is afgesproken dat als het kleed binnen is, we een nieuwe afspraak maken voor de eerste pas. Ik ben ondertussen zelfs nog een keer gaan passen om het kleed aan mijn mama te laten zien want die was er niet bij toen ik het gekozen heb en ik heb ineens van de gelegenheid gebruik gemaakt om er schoenen onder te passen en mijn juwelen om te zien of dat goed stond. Is wel lang op voorhand maar dan is dat toch weeral een geruststelling in mijn hoofd dat ik daar al niet meer naar op zoek moet :-) Misschien eens bellen en je vraag die je hierboven stelt rechtstreeks aan hen stellen?
|
|
Alessia
7-9-2012
|
23-11-2012 11:50:19
Nu jah, ik heb mijn eerste pas ook een maand op voorhand gehad. Lijk me dus niet echt heel erg laat... Heb je geen foto's van het kleed (internet, eigen foto...)? Dan kun je daarmee toch aan de slag als je je accessoires gaat zoeken. Zo heb ik het ook gedaan, via foto's van het internet. Groetjes, Alessia.
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
23-11-2012 11:51:05
aahja schoenen heb ik daar gekocht en de lingerie koop ik daar ook als ik terug kan gaan passen. :-)
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
23-11-2012 11:54:56
Mmm sorry hier ook geen gerustelling. Ik vind dat inderdaad ook heel laat. Maar dat zal allemaal van de winkel afhangen zeker?
Ik heb mijn trouwkleed uitgekozen in juli en begin oktober belden ze mij al dat het gemaakt was (terwijl het normaal 5 maanden duurt!). Morgen mag ik gaan voor de eerste pas ! :-) Aangezien ik pas in juni 2013 trouw, heb ik dus nog heel veel tijd om accessoires enz. te kiezen. Al zal mijn kleed waarschijnlijk nog tot mei 2013 (laatste pas) daar in de winkel blijven hangen...
|
|
Sara
15-6-2013
|
23-11-2012 12:26:03
ik heb mijn kleed besteld in augustus en ik mag het in januari voor de eerste keer gaan passen en dan in mei (1 maand voor onze trouw) nog een keer... moest ik jou zijn, zou ik toch eens bellen naar de bruidswinkel om te vragen of je niet nog eens langs mag komen. dan kun je ook foto's nemen (heb ik ook gedaan, heel handig!) om je accesoires te kunnen uitkiezen. veel succes!
|
|
Debbie
25-5-2013
|
23-11-2012 12:28:09
Wij trouwen in maart en moet in februari gaan voor mijn eerste pas. Moet tegen dan ook al schoenen en ondergoed hebben... Ik had gehoopt in het voorjaar voor schoenen te kunnen gaan, want nu is de wintercollectie binnen en niet veel witte pumps
|
|
Eva
13-9-2013
|
23-11-2012 12:37:22
@Alessia, ik heb natuurlijk wel een foto van het kleed (website Marylise) maar ik vind het heel moeilijk om zo op het zicht juwelen te gaan kiezen, ik zou toch graag het geheel eerst zien. En voor schoenen moet het ook al lukken als je exact dezelfde kleur vindt, want op foto ziet dit er toch nog anders uit @Vanessa: ik heb dezelfde vraag aan hen gesteld, maar ze zeggen dat dit de standaardprocedure is en dat alles zeker in orde komt. Zal hen maar geloven zeker :)
|
|
Sara
6-10-2012
|
23-11-2012 12:37:27
ik denk dat augustus nu niet zooo laat is hoor, maar kan je niet gewoon vragen om het even te gaan passen voor schoenen en lingerie? heb ik ook gedaan en heb daar mijn schoenen meteen bijgepast in die winkel, was totaal geen probleem ( beetje schoon inkleden)
|
|
Alessia
7-9-2012
|
23-11-2012 12:40:12
Ojjah, voor mijn schoenen ben ik achteraf een stukje stof gaan vragen, dan kun je die ook meenemen... misschien rond de periode van maart daarvoor eens bellen en dan vragen of je je kleedje ook eens mag zien voor eventuele accessoires... zoals Sara dus zegt.
|
|
Lynn
9-3-2013
|
23-11-2012 12:53:49
Hoi,
Ik trouw ook begin maart en mijn eerste pas is eind januari, ik denk dat het wel normaal is hoor..
@ Debbie: wanneer trouw je? Ik ben benieuwd of er nog bruidjes zijn met mijn datum, ik ben nog niemand tegengekomen!
|
|
Peggy
28-9-2013
|
23-11-2012 13:03:14
Ik heb mijn jurk besteld in september, hij zou in maart binnenkomen en op 10 april heb ik mijn 1ste pas met schoenen en lingerie.
In juni dan nog een keer...en ik mag hem een week voor de trouw komen ophalen.
|
|
Kristel
13-7-2013
|
23-11-2012 13:17:15
Ik kreeg in de winkel een stukje stof mee om daarmee de zoektocht naar schoenen, juwelen, kapsel enz..te kunnen starten. Op een foto zie je toch nooit helemaal goed de kleur om te vergelijken met kleur schoenen bv. Vraag aan de winkel of ze geen stukje stof van die kleur hebben voor jou, dan kan je daarmee toch al aan de slag.
|
|
Sara
8-6-2013
|
23-11-2012 13:21:36
Hmm zou voor mij ook een stress-moment zijn .. Wij trouwen in juni en ik mag in maart de eerste pas gaan doen, en vond het nu al lang duren .. Maar kijk, ieder zijn werkwijze
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
23-11-2012 13:58:42
Eva, ik moet zelf voor een eerste pas 2 maanden voor de trouw gaan. Ook niet echt bijster veel dus maar ik maak me er niet echt zorgen in. Die mensen kennen hun job en weten hoeveel tijd ze voor alles nodig hebben. Vraag in de winkel een stukje stof van je kleed om op jacht te gaan naar schoenen en co. Dit lukt mij ook prima zo. Alles komt snor meid! Groetjes Becca
|
|
Eva
13-9-2013
|
23-11-2012 14:47:16
Met zo'n lapje stof moet het inderdaad wel lukken om schoenen te vinden, wist niet dat dit kon! Bedankt voor al de steun :)
|
|
lore
10-8-2013
|
23-11-2012 16:51:12
ik heb mijn kleed in juni gekocht, en ik mag ook pas trug gaan passen in juli, maar als ik echt niet kon wachten, mocht het vroeger ook al, ik heb toen wel een stukje stof meegekregen voor al de rest erbij te zoeken, en heb ondertss ook alles al gevonden. dus ik maak me niet zoveel zorgen daarrond hoor. grtjs
|
|
Sofie
6-7-2013
|
23-11-2012 17:00:48
Mja.. 't Zal zo wat van winkel tot winkel afhangen... Ik heb nu begin november mijn kleed gekozen! En toen hebben ze mijn maten opgemeten.. Maar aangezien ik er nog wat kilootjes af wil mag ik half februari terug gaan om mijn maten definitief op te meten! En dan wordt alles écht besteld.. Das dus maar een 4 maanden en half voor ons huwelijk.. Een staaltje van de stof vragen en voor lingerie eventueel vragen of jet het kleed nog eens kan passen om te zien waar je op moet letten..
|
|
Hannelore
21-4-2012
|
23-11-2012 17:55:10
Ik ben in april getrouwd en heb het pas de eerste week van maart mogen gaan passen, terwijl het al langer in voorraad was. Ik vond dat persoonlijk niet slecht want was wat vermagerd sinds de bestelling en ze moesten het dus maar 1 keer aanpassen. dus dit is zeker neit abnormaal dat je maar zo laat moogt gaan.
|
|
Ans
1-3-2013
|
23-11-2012 18:35:14
Hey. Komt wel goed. Ik ben mijn kleed gaan bestelen einde oktober met een levertermijn, die normaal gezien 4 maanden is en aangezien ik in maart al trouw, moet het een spoedlevering zijn.
Normaal gezien komt mijn kleed begin februari binnen.
Die mensen weten wel wat ze doen, dus dat komt helemaal goed.
Ans
|
|
Carrie
13-9-2013
|
23-11-2012 19:10:31
Hoi Eva, Wij trouwen op dezelfde dag :-) Ik heb begin oktober mijn kleedje besteld, wanneer het precies binnen zou komen, weet ik niet. Maar ik moest eind mei of begin juni terugkomen voor een 1e pas. In augustus waren de retoucheuses in verlof, dus wilden ze dat het op tijd klaar was. Ik kan dus ook heeeel lang mijn kleed niet zien, maar ik ben een stukje stof gaan halen. Zo weet ik toch de juiste kleur voor accessoires en schoenen. Aangezien mijn kleed heel erg eenvoudig is en geen versiering of tralalakes heeft, is het redeijk eenvoudig om passende juwelen te vinden. Schoenen en lingerie moet ik tegen de 1e pas al hebben. Misschien kan je eens naar de winkel bellen om een stukje stof te halen? Of eventueel het kleedje nog eens gaan passen en fotos nemen?
|
|
vanessa
29-3-2013
|
23-11-2012 19:24:47
hoi, Ik huw op 29 maart en heb mijn kleed gekocht in september ,ik kreeg een mail dat ik het voorschot moest betalen en dat mijn kleed op 11 januari in de winkel gaat zijn ,ik mocht dan bellen voor een afspraak om een eerste keer te passen. Ik zou idd ook eens de winkel vragen om de datum te herzien want ik vind dit toch ook wel laat voor jou. veel succes en niet teveel stress meid. grtjs
|
|
Katia
22-6-2013
|
24-11-2012 17:34:27
Zowieso doen ze dat niet te vroeg, want je gewicht gaat namelijk vaak schommelen in de laatste maanden :-/ (zo hebben ze mij dat uitgelegd...). Ik denk dat de reden kan zijn dat ze wachten tot "na het drukke trouwseizoen", en dat ze je daarom zo laat plannen. Maar ik vind dat niet eerlijk tegenover jou! Ik zou dus mijn eerste pas vroeger forceren. Klant is koning ;-) Zeker omdat dit een heel hoop stress van je schouders zal halen als ik jouw reactie zo lees.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|