Terug naar overzicht
Ik zou eerder met de trein gaan. Het is op wandelafstand van het Noordstation. Ik ben er een paar weken terug geweest en vond het er niet zo leuk. Ik mocht niet zoveel aandoen en heb veel in mn ondergoed (koud) staan wachten tot ze met een ander kleed afkwam. Uiteindelijk heb ik terug kleren aangedaan en ben ik zelf gaan meezoeken naar een kleed. Maar de vrouw was wel vriendelijk. Wel beetje vreemd dat er zo'n man (wsl de eigenaar) de hele tijd aan een tafel zit te staren naar jou. En bij mij stonden er andere mensen, die vb. schoenen kwamen passen enzo, vaak voor mijn spiegel. Het was geen slechte ervaring maar ik heb toffere winkels gedaan.
Hey,Het is misschien niet echt meteen een goed antwoord op jouw vraag maar ik ben naar Pierre Yves in Aalst geweest en was ginder zeer tevreden !!! Ik heb soms ook daar wel enige tijd in mijn ondergoed in de koud staan wachten maar ik heb er heel wat kleedjes mogen passen en het personeel was er heel vriendelijk. Er was bovendien een naaier van het huis aanwezig die zij wat eventueel aangepast kon worden aan het kleedje als je een detail niet mooi vond ofzo ...Ik denk er zelf ook aan om volgende week naar Pierre Yves in Brussel te gaan omdat ik wss voor een kleedje uit die winkel ga kiezen en Brussel net iets dichterbij is dan Aalst.VEEL SUCCES ALVAST, liefs een mede bruidje in spé :)