Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

23-11-2012 19:05:05
Op mijn vrijgezellen zou ik de dames die er bij zijn iets willen geven dat ze kunnen gebruiken op ons trouwfeest. Maar weet niet zo goed wat en zou er een leuke tekst bij willen. Mijn schoonzus die eerder dit jaar is getrouwd heeft dit gedaan als volgt: een toiletzakje en daar zat dan een lipgloss in , chocolade, mascara,deo, papieren zakdoekjes, tictacjes,....

iemand van jullie een ideetje?

Karin
31-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 707

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik23-11-2012 19:42:30

Amai, zo'n tof idee ik denk dat ik dit misschien ook wel ga doen op mijn vrijgezellen :)
ik zou dan misschien, een flair (mijn vriendinnen en ik zijn flairfans) rode nagel (ons thema is een accentje rood) een sleutelhanger of zo (ze houden van kleine hebbedingetjes) en misschien ook deo maar van die mini's (is ook schattig) een handcréme of zo, ik denk dat je alle kanten op kunt dat je maar zelf wil.

veel succes nog :)

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik23-11-2012 19:43:28

en da moest dus rode nagellak zijn sorry voor het typfoutje ;)

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik23-11-2012 20:45:39

Hey Karin,

Op mijn vrijgezellen had ik al mijn aanwezige vriendinnen een leuk versierd zakje gegeven met onder andere een flesje water, een rol muntjes, lipgloss, ... en ik had er volgend gedichtje bijgetypt (btw, ik hqd dit ook gepikt van een ander bruidje op dit forum hoor :D):

Op 23 juni laten wij onze liefde bezegelen.

En daarvoor hebben wij een hoop moeten regelen.

Om deze lange dag door te komen ,

willen we het één en het ander voorkomen =)

Daarom een maskertje voor de avond er voor,

zodat je een glimlach hebt tot over je oor!

Lippenglos zodat je lippen gaan blinken,

wanneer we met z'n allen champagne te gaan klinken!

Om uw tranen te bedwingen,

kunt u de nattigheid in het zakdoekje uitwringen.

Om je na het hevige dansen op te frissen,

heb ik een deo er voor jou weten uit vissen =) !

1 stuk chocolade voor als de klok 4 uur slaat ,

zodat je een beetje van de drank bekomen gaat!

Dan nog een flesje water,

voor het wegspoelen van de kater!

Muntjes voor het plezier,

een badschuimpje voor het vertier!

Het wordt een dag, groots en fijn,

Bedankt dat je er bij wil zijn!!

Karin
31-5-2014
 Meld misbruik23-11-2012 21:35:33

ja dat is wat men schoonzusje heeft gedaan vindt het echt super,

welke omschrijving zou ik ingeven op google om hierover meer te vinden?

kristel
21-9-2013
 Meld misbruik26-11-2012 10:59:36

dit is een kei leuk rijm
en een leuk idee

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik26-11-2012 20:08:41

Hehe, dat is leuk gevonden allemaal. Ik wist niet echt dat zoiets ook gedaan werd, heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt op een vrijgezellen. Mss een leuk ideetje voor binnenkort!
Merci!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...