TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
fabienne
14-6-2013
|
24-11-2012 14:59:36
hey ik kan je bruidmode steven aanbevelen in torhout zeer vriendelijk en behulpzaam grts
|
|
Marjan
20-4-2013
|
24-11-2012 16:36:33
Ervaringen kunnen ook verschillen van verkoopster tot verkoopster natuurlijk, ik ben ook bij Pierre Yves geweest in Aalst en vond mijn verkoopster echt niet vriendelijk. Maar fijn dus dat jij een goede had :).
|
|
Sofie
27-7-2013
|
24-11-2012 17:05:53
Bedankt om jouw mening te delen. Ondanks de mindere ervaring doe je het toch nog steeds met veel respect en dat vind ik altijd fijn om te lezen.
Ik denk, zoals ook vorige meisjes reeds vertelden, dat er heel veel afhangt van de persoon die je begeleidt bij het zoeken.
Ik ben zelf heel tevreden over Pierre Yves (vanuit vorige ervaringen met suitekleding) en ben daar dan ook, overtuigend, eerst gaan kijken. Heel veel keuze en vriendelijke verkoopster. Ook bij Pierre Yves moet je het voorschot cash betalen. Ze hebben daar zelfs geen bankcontact.
Vandaag ging ik bij bruidscouture Elena en daar had ik een ongelooflijk toffe verkoopster. Heel zachtaardig, drong haar mening niet op,... Ze overtuigt me bijna, gewoon door haar handelen, om mijn kleedje bij haar te kopen! ;)
Enfin, ik heb mijn keuze nog niet gemaakt en daarbij zijn alle tips, dus zeker ook die van jou, welkom! :)
|
|
Katia
22-6-2013
|
24-11-2012 17:20:07
Ik ben inderdaad verrast, want ik ben ook naar Couture Ann geweest als laatste op mijn lijstje van winkels - dus ik had al 4 winkels achter de kiezen. Ik heb ze niet opdringerig gevonden, en ik vond een luisterend oor bij mijn dynamieke verkoopster. Ik vond het zelfs spijtig dat ik daar niet zou bestellen, want dat was echt een tofke.
Nu, ik ben zelf niet van de stilste, dus als ze mij begon omver te babbelen had ik wel een antwoord klaar - dus misschien hangt dat een beetje van de persoon die ze tegenover hun hebben dat ze al dan niet pusherig overkomen? Onze afspraak was: als je het niet mooi vind zeg je "nee", en we doen de jurk meteen uit - hop naar de volgende. En dat vond ik wel leuk.
De bazin van de winkel vond ik wel niet zo aangenaam... eerder koel en afstandelijk.
Ze vroegen me ook om foto's mee te nemen, maar uiteindelijk bekeken ze die niet eens en dook de verkoopster meteen de winkel in. Inderdaad niet zo veel keuze in de winkel zelf, maar ze hebben blijkbaar nog een grote reserve achteraan, waar ze voor mij nog 4/5 kleedjes zijn gaan halen.
Ik geef toe, ik heb ook mijn smaak niet gevonden, maar (en sorry als dit dikkenekkerig overkomt, da's de bedoeling niet... hopelijk ben ik niet de enige die dit heeft meegemaakt, anders ga ik aan mezelf twijfelen) ik had verschillende duurdere kleedjes gepast in andere winkels, en het enige dat ik aan hun kleedjes constant zag was "stoffen van mindere kwaliteit", of het gevoel dat de kleedjes niet of slecht afgewerkt waren. Mijn doel was om een goedkoper kleed te vinden, maar ja, da's zoals zeggen dat je ipv nutella chocopasta van den aldi smeert... da's ni slecht, maar ja, ge hebt al beter gehad.
Dus als ik iedereen een goede raad mag geven, stick to your budget, or you're screwed :p Zeker geen duurder gamma proberen. (en nee het is niet omdat die "prijs" in je hoofd zit, want ik kende de prijs niet van de kleedjes - enkel pas op het eind van de pasbeurt).
|
|
fabienne
14-6-2013
|
24-11-2012 17:38:20
wel ik moet zeggen ik heb men rok en topje van bij bruidmode steven de dame was heel vriendelijk toen ik gekozen had zei ze de prijs en ze zei ik heb een rok die bijna dezelfde is maar wel 150euro goedkoper en echt je ziet het verschil niet het is juist het merk en dat vindt ik super dat ze dat zeggen en niet zomaar het duurste willen verkopen grts
|
|
Nathalie
6-7-2013
|
24-11-2012 18:15:42
Ik heb vandaag Couture Ann en Pierre Yves achter de rug. Ik heb net omgekeerde ervaring.
Pierre Yves, zeer opdringerig, heel erg chiqué, heel erg stijf!!! Ik voelde mij daar echt niet op mijn gemak. Vond ook dat ik heel weinig kleedjes mocht aanpassen. Ik vond een kleedje zeer mooi, ze begonnen daar al te spreken van een voorschot te betalen. Want als je het niet betaalt, kan het weg zijn. Gelukkig heb ik dat kunnen afwimpelen.
's Middags naar Couture Ann geweest, wat een verschil!!! Zeer vriendelijk, ik was daar echt op mijn gemak! Ze namen tijd. Heb bijna halfuur met 1 kleedje aangestaan omdat ik zo aan het twijfelen was. Door het babbelen van mijn zus, wisten ze dat ik twijfelde dus een kleedje van bij Pierre Yves en dat kleedje dat ik daar aan had. Ze hadden daar alle begrip voor! Ik moest zelfs wenen omdat ik aan het twijfelen was. Uiteindelijk dan toch de knoop doorgehakt en voor een kleedje bij Couture Ann gekozen. Heel erg mooi, lijkt zeer goede kwaliteit en niet duur! Ik had eigenlijk ook geen zin om terug bij Pierre Yves te gaan, want ik ging daar niet buiten kunnen zonder te kopen!
Dit is mijn ervaring hierover... Kan inderdaad verschillen van wie je hebt, maar Pierre Yves zou ik zeker en vast niet aanraden.
|
|
Lies
29-6-2013
|
24-11-2012 19:39:05
Ik ben bij Pierre Yves geweest en vond ze onvriendelijk, stijf, opdringerig. We (ik en mijn getuige) kwamen binnen en de verkoopster kwam naar ons, geen "goeiendag" maar gewoon "aan wat voor kleed had je gedacht". Een glimlach kon er ook niet vanaf. Daarna naar boven, wel leuk als ze de deur opendoen en je de dressing waar alle kleedjes hangen mag binnenlopen.
Daarna wat kleedjes uitgepikt, maar na een paar was het van precies gedaan met de inspiratie en stond ze daar maar wat. Terwijl het vol hangt met kleedjes en je je afvraagt of ze mss niets méér kan uithalen ipv telkens de kleedjes waarvan ik zei dat dat juist hetgeen was die ik niet wilde. Bepaalde kleedjes beschreef ze als "een beetje té olé olé" terwijl ze met de sleep wapperde, wat wel grappig was voor ons terwijl zij het koelbloedig zei.
Ik moest mij omkleden terwijl ze niet eens de moeite deed om het gordijn goed te sluiten en dan nog eens mensen liet passeren om de gang in te gaan waar ik mij aan het omkleden was (terwijl ik in mijn ondergoed stond). Niet dat ik zodanig preuts ben, maar ze mocht wel iets discreter zijn, kan mij wel voorstellen dat er andere meisjes zijn die dat veel minder zouden vinden.
De man waarvan ik veronderstelde dat hij Pierre-Yves himself was, was daarentegen wel vriendelijk, had vlug door wat ik mooi en niet mooi vond en zei ook zijn mening.
Zoals Nathalie hiervoor ook zei, ze beginnen heel snel over: vlug betalen of reserveren of het is weg!. Bij ons was het de verkoopster die op een koele, directe manier vroeg : juffrouw, ga je nu reserveren of niet? Toen ik zei dat ik nog wou afwachten, draaide ze zich om en liep naar de volgende klant. Geen salu, niets.
Als ik dit vergelijk met de goede service die ik bij Prima Donna (Deerlijk) en Robel (Roeselare) kreeg, wat een verschil!
Groetjes, Lies
|
|
Annelies
22-9-2012
|
25-11-2012 9:55:08
Hey Flo, niks vaan aantrekken, ik had onbgeveer en jaar terug nét dezelfde ervaringen... Mijn kleedje kwam dan uiteindelijk ook van bij Pierre Yves, waar ik door alle pasbeurten heen supervriendelijk geholpen geweest ben. Resultaat van Couture Ann was dat zelfs mijn moeder er nadien niet meer wou binnenstappen om haar suitekledij te zoeken/kopen. (zij was mee op de kleedjeszoektocht) Ervaringen zijn dus idd heel subjectief.
Succes nog verder! grtjs A.
|
|
angelique
12-12-2012
|
25-11-2012 18:02:05
hallo ,
mijn kleedje komt van bij coutere anne ...
ik ben er zeer vriendelijk ontvangen, ik had foto's mee van wat ik wou en deze hebben ze ook meteen uit hun rekken gehaald..... en dat van dat voorschot hebben ze bij ons niet gezegd wij hebben altijd met kaart betaald !!!!
|
|
Ann
21-7-2012
|
26-11-2012 18:11:55
Ik vond couture Ann en Pierre Yves geen fijne winkels. Ben er wel enkel voor schoenen geweest.
Men kleedje kwam van bij Couture Elena, super tevreden van.
|
|
Evelien
22-6-2013
|
28-11-2012 20:34:39
mijn kleedje komt ook van bij couture ann , en ik moet zeggen had wel een aangename verkoopster...soms wel kort maar dit heb ik vlug gedaan gemaakt, ze zei vind je deze jurk dan mooier dan deze ik zeg gho tis een twijfel : ja of nee ! ik zeg ja als ik straks de andere jurk niet meer mag aandoen hoeft het niet meer voor mij en toen draaide ze wel helemaal maar ik was wel op een mum van tijd een versierde kerstboom... tiara in men haar + sluier + halsketting . pfft vond dit eigenlijk helemaal niet leuk maar ik heb het dus wel voor men kleedje gedaan :D wij konden ook met bancontact betalen maar toen ik men kleedje gekocht had was ik zooo zooo hard aan het twijfelen en dit omdat gewoon denk ik men kleedje in de catalogus echt niet mooi op model staat en als ik dan de jurken van pronovias zie heb ik echt soms wel heel veel spijt maar couture ann was ook al men 4de winkel en de tijd begon te dringen....
|
|
Nathalie
6-7-2013
|
28-11-2012 21:26:04
Evelien, ik heb net hetzelfde :-)
Couture Ann was mijnn 5de, en laatste winkel. Ik was het wat beu aan het worden. Maar echt, ik had een superverkoopster, heel erg vriendelijk, voelde mij super op mijn gemak. Ik vond dat zelfs leuk dat ze met een ketting afkwam, heb je er een mooier effect mee, net zoals het in het echt moet zijn.
Maar daarvoor was ik ook aan het twijfel, want ik had ook een provoniaskleedje aangehad waar ik mooi instond, maar toch voor kleedje van bij couture ann gezwicht
Ik vind mijn kleedje op de site ook niet zo mooi, maar als ik het aanheb, wow! Vandaag ben ik terug geweest naar couture ann, samen met mijn mama en mijn oma. Mijn oma had een krop in de keel toen ze mij zag :-) En mijn mama vond het in het echt mooier dan op foto. Ze had haar fototoestel mee en heeft paar foto's getrokken, dus nu kan ik telkens naar mezelf kijken in het kleed! Ik werd weer super bediend in de winkel! Ik vind dit echt een aanrader!
|
|
Evelien
22-6-2013
|
29-11-2012 19:34:41
ja leuk hé nathalie als je er zo blij met bent :D en inderdaad na een aantal winkels gedaan te hebben begint de moed soms in de schoenen te zakken héé welk kleedje heb jij? als ik vragen was of welke collectie? ik ga binnekort ook nog eens terug voor men kleedje nog eens te passen omdat ik toen men fototoestel niet bijhad ook dit vonden ze geen probleem hoor .
Groetjes
|
|
Cindy
6-7-2013
|
27-2-2013 16:15:44
Hallo bruidjes
Ik wil ook even mijn ervaring delen over couture Ann. Dit is de eerste en enigste winkel waar ik ben geweest voor trouwjurk! Ik vind de collectie van ladybird supermooi en die hebben ze daar. Vriendelijk ontvangen, moest wel vlug gaan, na het vierde kleed kreeg ik al te horen dat de meeste na 4 kleedjes al gekozen hebben, ze is zakelijk de eigenares. Knoop doorgehakt, op een uur tijd was ik al terug buiten, voorschot met Bancontact betaald, ze zei ook de volgende keer voorschot cash meebrengen! Eerste pas is intussen achter de rug, ze wou mij kon nog van alles aansmeren, maar als je zegt dat het niet nodig is houdt ze wel op mama, schoonma en schoonzus hebben daar suitekledij besteld, nu ging mijn ma vandaag passen, voorschot betalen en kregen we te horen dat er nog +\_ 80 euro bijkomt voor retouches! Ook voor mijn trouwkleed retouches 100 euro bij! Ik had eerst tel afspraak gemaakt paar weken voor de opendeurdagen, aan de tel zei ze dat ik dan 200 euro opendeurdagkorting ook al kreeg, op mijn bestelbon is daar niks van te zien! Ik heb haar gebeld en toen zei ze dat er al 100 euro korting in de prijs zat. Maar nu wetende dat ik 100 euro moet betalen voor retouches heb ik dus niks korting. Ze is vriendelijk totdat de verkoop gesloten is en dan komt de zakenvrouw naar boven, ik vind de prijzenpolitiek daar dus oneerlijk, nooit is vermelding gemaakt van extra kosten, spijt van het kleed heb ik niet, wel dat ik het daar gekocht heb
|
|
Nathalie
6-7-2013
|
27-2-2013 18:58:25
Oei,
Ik heb wel 200 euro korting gekregen voor mijn kleed. Ali dat denk ik toch :-) Ze zeiden, het kleed kost zoveel, maar met de 200 euro korting erbij, kost het maar zoveel..
Als ik het mij bedenk, heb ik ook maar stuk of 5 kleedjes gepast daar. Ze zei toen ook, andere kleedjes zijn in zelfde lijn en er bleven maar 2 kleedjes over die mij aanstonden. EN dan uiteindelijk maar eentje :-)
Ik had wel onlangs eens gebeld om te vragen of ik stukje stof van mijn kleed kon komen halen om schoenen te gaan passen. Maar dat was blijkbaar een probleem... Ze zei: bij ons hebben we ook schoenen, en ik kan geen stofje meegeven. NU ik weet welk kleur het is, en de meeste bruidsschoenen zullen wel in dat kleur zijn, dus ik ga dan eens gaan zien naar Gabrielli in Roeselare.
Maar ik heb mijn 1e pas nog niet gehad, dus kan eigenlijk nog niets zeggen...
Maar ik vind het wel een aangename winkel, want toen ik beslist had, mocht ik nog eens komen passen omdat mijn moeder niet mee was en dit was geen probleem..
|
|
Cindy
6-7-2013
|
28-2-2013 12:34:27
ja dat hebben ze mij ook gezegd de korting zit reeds in de prijs verrekend. Maar ik heb 1499 euro betaald voor een kleed van ladybird en nu was ik ook geweest op de opendeurdag in januari en zag een kleed van ladybird (wel niet juist hetzelfde maar ongeveer wel voor 1250 euro, dus ik ben er vrij zeker van dat ik de korting niet gekregen heb. + ik vind ook dat ze er meteen mogen bijzeggen dat er nog kosten voor retouches bijkomen, maar al bij al wel nog steeds supercontent van de keuze van het kleed :-)
|
|
Nathalie
6-7-2013
|
28-2-2013 13:01:35
Bij mij weet ik dat er nog kosten zullen bijkomen voor retouches,ze hadden dat ook gezegd, ze hebben alleen wel niet gezegd hoeveel... Dat zal dus nog afwachten zijn... :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|