Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 100 dagen op de teller!!!!

28-11-2012 16:52:26
Vandaag staat men teller op 100 dagen en ik heb niet stilgezeten!!

Ik heb de vluchtjes voor onze huwelijksreis geboekt. We zijn dit jaar al 2 maal samen ver geweest (Kenia en Thailand), dus hebben we besloten het voor de honeymoon binnen Europa te houden. We beginnen 2 dagen na de trouw met een citytripje madrid van 3 dagen en vliegen dan door naar Lanzarote, waar we nog 10 dagen in een all-in hotelletje verblijven.Nu nog een romantisch stulpje in Madrid vinden :-)

Ik ben ook naar de drukker geweest voor een proefdruk van onze uitnodigingen, dit viel ook goed mee! Hier en daar nog een kleine aanpassing en ze kunnen besteld worden!! :-)

Mijn Tante is een handige en zij heeft toegestemd om het bloemenmandje voor ons bloemenmeisje te maken, dit zal het worden: http://www.etsy.com/listing/98662518/flower-girl-basket-with-burlap-bows-and we gaan het afwerken met wit en oranjerood lint, omdat onze grote bruidsmeisjes oranjerood zijn en het bloemenmeisje wit met een oranjerood lintje. Ik ga haar misschien ook vragen een een ringdoosje te maken in dezelfde stijl :-)

Maandag zijn we eindelijk bij de pastoor geweest, hij heeft ons zowat carte blanche gegeven voor de mis en ons opgedragen er iets persoonlijks van te maken. Heeft iemand hier leuke tips voor?

Ik heb ook nieuws ivm de verrassing voor mijn ventje: ik heb een boudoirshoot vastgelegd. Ik heb gekozen voor Anyka in Antwerpen, ze had een eigen studio en ik heb al verschillende enthousiaste reacties op dit forum gelezen over haar! Bovendien was het voor haar geen probleem om op zondag te werken, zodat ik er vanonder kan muizen als hij naar de voetbal is :-) Mijn vriendin (een kapster) gaat men haren doen, ik moet enkel nog aan een ander vriendin vragen of ze het ziet zitten om mijn make up te doen! Toch wel spannend zo! Ze heeft ook voorgesteld om mee te komen, zodat ze het kapsel eventueel tussendoor zou kunnen veranderen.. maar ik weet het nog niet.. Ze is wel een goede vriendin maar, zouden jullie hier een vriendin mee naartoe nemen?

Zo ondertussen al een hele brok tekst...
Zijn er nog bruidjes met mijn datum? ben nog niemand tegengekomen op het forum hier :(

Lynn
9-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 886

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 17:30:45

Ik zou wel een goede vriendin durven meenemen ze....
Allemaal leuk nieuws he!!!!!! spannend!
Met de datum kan ik helaas niet helpen

Ans
1-3-2013
 Meld misbruik28-11-2012 19:58:06

Hoi. Bij mij staan er nog maar 92 dagen op de teller, ik trouw een weekje vroeger dan jou. Spannend hè. Vandaag mijn proefdruk gezien en ben helemaal in de wolken met mijn uitnodigingen. Nu nog enkele kleine details en dan versturen. Leuk! En voor die boudoirshoot, als het echt een goede vriendin is, is het toch niet erg om haar mee te nemen? Veel succes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-11-2012 20:59:37

Hey Lynn,

Eens die 100 voorbij gaat het razend snel...dus geniet van elke stap in de voorbereidingen!!!
Ik heb zelf ook mijn boudoir shoot bij Ankya gehad...vraag gerust eens aan Anneke wat zij er van denkt als je de vriendin meeneemt, gaat ze niet erg vinden denk ik!
Veel succes met de shoot, het is echt fun fun fun!

groetjes!

Sandra

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik28-11-2012 22:58:08

Hey Lynn. Zaaaalig :-)
Aah jullie gaan naar Lanzarote - dat is onze lievelingsbestemming en kennen het eiland helemaal vanbuiten. Ik ben er verliefd op geworden toen ik er voor het eerst naartoeging met mijn ouders toen ik 7 was. I love it - en is ook het thema van onze trouw!!

Waar verblijf je? (want ondertussen ken ik ook al vele hotels hehe).

Ik kan je maar 1 ding aanbevelen: ga niet met toeristische bussen het eiland verkennen, maar neem een wagen. Bekijk even de website van Cabrera Medina - zijn de goedkoopste en nooit iets voorgehad. Wij bestellen de auto online, en nemen hem meteen aan de luchthaven - geen gedoe met de bus, en zijn dan ook meteen met vakantie :-) Je kan de auto dan achterlaten aan het hotel bij terugkeer. Je moet niet bang zijn om jouw weg te verliezen, en zijn maar 2 grote hoofdwegen, en ze rijden allemaal superveilig. Het eiland is ook best klein, dus je rijdt hoogstens een uur verkeerd :p haha.

Zo kan je overal zo lang blijven als je maar wenst, en vind je romatische plekjes die je anders nooit zou zien. OK, je mist dan wel de gids, maar bij Cabrera krijg je gratis een audio-gids mee ;-) zalig toch? ;-) En als je wil, geef ik je een paar namen mee waar je zeker heen moet (maar auto is dan een must). Restaurantjes kan ik je ook aanbevelen, maar die veranderen vaak snel van eigenaar ;-)

Groetjes!! (en ik ben zo enthousiast voor jullie!!)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik29-11-2012 9:19:44

Lynn, ik vind Hospes Madrid een aanrader als een trendy luxueus hotel!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...