TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessie
20-7-2013
|
29-11-2012 9:46:05
Hey Flo,
In de buurt van Dilbeek, zeg je? Ben je al bij Morderna geweest in Schepdaal? Het mijne komt van daar, 't is niet zo'n meeeeega winkel, maar ze zijn er zoooo vriendelijk. Geen moeite is teveel, heb daar bijna alles aangehad wat iets of wat aan mijn vraag beantwoordde en ze werden niet opdringerig, Dat was wel zo bij Bruidshuis, Bruidsparadijs en Mia Monta. Ze zagen dat ik twijfelde, en waar de anderen pushten om te beslissen want "ge gaat toch geen ander vinden, ge gaat toch terugkomen", zeiden ze bij Moderna direct "Als je nog twijfelt, niet doen". Ik heb uiteindelijk daar dus mijn kleedje gekocht, en in eerste instantie hadden ze de rug (veters) niet volledig dicht gemaakt (enkele "gaatjes" overgeslagen) en dan vond ik die rug zo lomp, maar ze hebben dus heel de rug dicht gemaakt zodat ik het uiteindelijke effect zou kunnen zien. 't heeft even geduurd maar 't was een enorm verschil. Ze laten je ook meteen schoenen, haaraccessoires, kettinkjes en alles passen zodat je min of meer een "echt" beeld krijgt.
Ik liep gisteren in Aalst en bij Couture Ann staan er weer prachtige kleedjes in de etalage! Toch altijd even wegdromen he... :-)
In elk geval vééél succes met je zoektocht en geniet er van!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
29-11-2012 9:52:17
Ik wou ook nog zeggen Moderna in Schepdaal, die zit vlakbij Dilbeek :-)
groetjes en succes!
|
|
fabienne
14-6-2013
|
29-11-2012 10:54:43
hey ik ben ook van vlaams brabant en ik ben bij bruidsmode steven geweest in torhout, is wel effe rijden maar de moeite waard. Ze zijn er heel vriendlijk en behulpzaam.Ze hebben daar Talyna Lyn en das de zelfde stijl als linea Rafaelli maar is stuk goedkoper. Wij gaan dan ( ik men ventje en dochter) want hun kledij komt ook vandaar een maand voor den trouw passen. De zaakvoerster zei dat we dan smorgens moesten komen en passen want ze heeft al ons maten en ze zei alles wa niet teveel veranderd waren qua gewicht dat er dan niveel meer aan moet gebeuren en alles er hier of daar nog iets moet veranderen dan gaan we naar stad wa eten en in de namiddag gaat het dan klaar zijn en mogen we het mee naar huis nemen. Normaal moet je op verschillende dagen gaan maar omdat we van zover komen doet ze dat op een dag wat ik super vindt dan hoef je niet verschillende malen naar ginder grts
|
|
Elly
17-11-2012
|
29-11-2012 11:35:06
Maxim's couture in Aarschot Linx in Leuven
|
|
Sylvia
15-6-2013
|
29-11-2012 12:28:56
ik ben bij couture Ann geweest in Aalst. Heel vriendelijk onthaald geweest. en kben super tevreden met mijn keuze!
|
|
Myriam
10-8-2013
|
29-11-2012 12:29:58
Hoi,
Mijn collega heeft me volgende winkel aangeraden: "clair de femmes" in braine l'Alleud. Ze hebben ook een leuke website. Qua vriendelijkheid enz kan ik je niks vertellen, maar ik vond dat ze alleen al op de site redelijk wat mogelijkheden hadden.
|
|
Gitte
14-4-2012
|
29-11-2012 12:34:30
Ik ben ook bij Moderna in Schepdaal geweest en kan het alleen maar aanraden.Super vriendelijk en behulpzaam, maar niet opdringerig en als je van LR houdt, zit je daar al goed :-)
|
|
Lynn
1-6-2013
|
29-11-2012 14:21:20
Hi Flo
ik ben zelf van Halle afkomstig en heb zowat het ganse land afgereden :-). Moderna is idd niet ver weg, heeft toch wel wat voor ieders wil en zijn ze zeer behulpzaam. Couture Ann is iets budgetvriendelijker, maar hun kleedjes was niet echt mjin stijl.Het hangt echt wel wat af van hetgeen je zoekt en hetgeen je budget is.. Pierre Yves was wel ok, maar op het einde begonnen ze nogal pushy te worden, wat ik iets minder vind maar ze hebben wel een serieuze keuze in Linea
Als je graag de kleedjes van de Pronovias groep ziet (San Patrick, La Sposa, Pronovias, Manuel Mota) dan is er maar 1 winkel die echt super is, en dat is Amiga in Breda. Zij hebben bijna de volledige collectie, dus veel meer keuze dan wat ze in alle winkels in België samen hebben!.Het is van Dilbeek een dik uurtje rijden, maar je moet maar 2 passen doen. Pas 2 en 3 doe ze op dezelfde dag ('sochtends vroeg, en 's avonds laat) waardoor je toch 1 ritje bespaart.
Succces!
|
|
Silke
4-5-2013
|
30-11-2012 10:11:05
Heyhey. Ik heb mijn kleed gevonden bij Dianna David in Meise. Ik vind het toch wel een aanrader omdat ze alles willen aanpassen naar jouw wensen. Aangezien je een iets eenvoudiger model zoekt vind ik het toch wel een aanrader. Mij hebben ze daar toch goed opgevangen. :) Geniet er van!!
|
|
jeff
27-8-2011
|
2-12-2012 7:42:13
Hey, even kijken inderdadd bij Moderna, heel vriendelijke mensen! maar ook bij Couture Ann inde Molenstraat in Aalst.Is wat moderner geworden, De vroegere uitbaatster is spijitg genoeg overleden en het is de dochter nu die de winkel verder zet. Maar met evenveel enthousiasme!
|
|
anouk
8-6-2013
|
9-12-2012 19:51:32
Sofie in lennik super toffe madam!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|