Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En we gaan op jurkenjacht...

29-11-2012 21:27:21
Omdat wij van plan zijn om een trouwdag met een beperkt budget te organiseren, heb ik heel lang gewacht en getwijfeld waar ik op jurkenjacht zou gaan.
Na veel reacties te lezen, koos ben ik dan gisteren eindelijk de eerste winkels binnengestapt...
...met een budget van 700 euro.

Op het forum las ik regelmatig dat La Tiara in Antwerpen wel heel wat keuze had in die prijsklasse, dus die was eerste op de lijst.
Een afspraak gemaakt en we werden hartelijk onthaald, totdat ik mijn budget vertelde.
De eerste reactie was dat de dame niet wist of ze mij voor die prijs zou kunnen helpen (en ik kreeg even het idee dat we een minuut later weer buiten zouden staan).
Ze heeft ons dan toch de weg gewezen naar een aantal afgeprijsde jurken en gelukkig kwam ook stilaan een beetje van de oorspronkelijke hartelijkheid terug.
2 kanshebbende jurken gevonden voor exact 700 euro, maar niet meteen een wauw-gevoel gehad.

Dan verder gereden naar de Jagré outlet winkel in de Quellinstraat.
De ontvangst daar was extreem hartelijk. Een zeer vriendelijke uitleg, zeer vriendelijke dame die met heel veel plezier en enorm geduldig hielp.
De keuze van jurken binnen budget was heel groot en ik heb er zeker een 15tal gepast.
Ook hier was er een mooie kanshebber. Mijn getuigen waren verliefd, maar ik spijtig genoeg niet. De verleiding was toch zeer groot om toe te geven en de jurk te kopen (ik begon te vrezen dat ik wat te cynisch ingesteld ben om verliefd te worden op een trouwjurk), maar de verkoopster raadde me aan om in de gewone Jagré-winkel ook nog eens te gaan kijken.

Zo gezegd, zo gedaan vandaag.
Weeral een enorm vriendelijke ontvangst. Dit keer mochten we ringetjes hangen aan de kapstokken van de jurken die ik wilde passen. Daarna liet de dame ons rustig zelf kijken en kiezen.
Wat ik niet had verwacht, was dat er zoveel keuze was die binnen mijn budget viel! Maar dit viel dus verbazend goed mee! (kan ook liggen aan de actie van deze maand: 20% korting op de toonzaalmodeljurken :)).
Na heel veel passen, twijfelen, passen, eliminteren, passen... waren en nog 2 jurken over.
Ik had ze allebei al 3 keer aangehad en wist het echt niet meer. Het enige dat ik wist, was dat de jurken van gisteren allemaal vergeten waren!!
De oplossing was dan om zelf een jurk aan te doen en mijn getuige de andere te laten dragen. Als ik ze naast elkaar zag, viel de puzzel op zijn plaats!
Daar waren de vlinders in de buik en de sterretjes in de ogen!

Gisteren nog verwachtte ik dat ik me bij een leuke (gewoon 'leuke') jurk zou neerleggen, maar vanavond loop ik op wolkjes!
Ik ben volledig lyrisch over de Jagré winkels zoals jullie merken en kan ze echt iedereen aanraden.

Tinne
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1494

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik29-11-2012 22:03:25

Hey, leuk dat te horen, ik ben ook van plan mijn budget beperkt te houden, vooral omdat het me dat niet waard is om 2000€ aan een jurk uit te geven. Dan moet ik misschien ook eens bij Jagré gaan zien... Jammergenoeg wil ik graag veel kant, en dat is meestal duurder dan gladde stof he. Ikzelf ben bij Youniek in Turnhout geweest en was daar ook heel tevreden, prijzen vallen ook heel goed mee. Heb wel mijn ultieme droomjurk nog niet gevonden denk ik, maar ik kan Youniek aan iedereen aanraden. Ze beweren ook dat ze alle aanpassingen kunnen doen die je wil, tegen 10% meerprijs (dus bv 60€ voor een jurk van 600€), en zo zouden ze zeker mijn droomjurk kunnen maken, maar ik weet niet of ik die gok durf wagen omdat je het eindresultaat pas te zien krijgt kort voor je trouw en dan kan je er niet meer onderuit...
Ik zal Jagré eens op mijn lijstje zetten dan :-) Hebben ze er ook kanten jurken?

Veel plezier met het roze-wolkjes-gevoel :-)

Groetjes!

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik29-11-2012 22:52:00

Dikke proficiat!!!

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik30-11-2012 8:16:02

Ik heb exact dezelfde ervaring gehad zoals je misschien hebt kunnen lezen: zaterdag ook eerder toevallig naar Jagré gereden zonder afspraak en op aangeven van de verkoopster mijn droomjurk gevonden (ik had er geen ringetje aangehangen , maar ze stelde die zelf voor op basis van mijn opmerkingen). Ik loop sinds zaterdag ook op wolkjes !

Geniet ervan!!!

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik30-11-2012 9:11:27

Hey Tine, wat een leuk gevoel hé als je je droomkleed hebt gevonden en het dan ook nog betaalbaar is ! :-)

Alexandra, inderdaad niet alleen bij Jagré maar in Youniek zijn er ook zeer mooie en betaalbare kleedjes. Il wil er toch even bijzeggen dat het niet zo is dat je je kleed pas kort voor je trouw volledig te zien krijgt hoor. Ik was voor de eerste keer gaan zien en passen in juli, heb een kleed gekozen en aanpassingen laten maken (van een strapless kleed dan eentje met smalle bandjes laten maken) en eind september was mijn kleed mét aanpassingen al af ! ik ben vorig weekend gaan passen en was héél tevreden van de aanpassingen. Het is zelfs zo dat ik gevraagd heb om verwijderbare bandjes te plaatsen, dus kan ik op de dag zelf nog kiezen en/of afwisselen want beide manier om het kleed te dragen zijn mooi :-) Mijn kleed blijft daar nog hangen tot eind april 2013 voor de allerlaatste aanpassingen. (waarschijnlijk neem ik er ook een kleine hoepelrok bij zodat het kleed volledig tot z'n recht komt : + 30 euro)
Ik zou zeggen : niet twijfelen en eventueel aanpassingen vragen. Ik heb 80 euro voor de afhaalbare bandjes betaald en ben héél tevreden. Uiteindelijk zal ik voor 1000 euro kleed + accessoires/schoenen hebben bij Youniek. Echt de moeite !

mona
27-7-2013
 Meld misbruik30-11-2012 9:45:54

Ik hoor zoveel goeds over Jagré dat ik daar toch ook nog es moet gaan zien denk ik.

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik30-11-2012 10:46:46

Ik had ook geen zin om veel geld uit te geven voor een kleedje dat je één keer draagt, en heb mijn zin gevonden bij ZiRi in Boechout. Heel vriendelijke dame, veel geduld, en mooie kleedjes. Ik heb een kleed van Mark Lesley, en dit kostte ongeveer 700€. Had nog een korting gekregen dus voor mijn kleed, kousen, lingerie, stola en onderrok heb ik 900€ betaald. Ikke content! Ik geloof dat het dit weekend weer opendeurdagen zijn, en dat die kortingen dan ook gelden. Veel succes nog!

Tinne
1-6-2013
 Meld misbruik30-11-2012 12:31:20

Alexandra, ik was zelf niet meteen naar een kanten kleed aan het kijken, maar meen toch gezien te hebben dat er een aantal hingen!
Mona, zéker gaan kijken!
Is zonder afspraak, dus dat vond ik ook enorm handig.
De uiteindelijke prijs van de jurk was 555 euro, dus zelfs met nog de nodige aanpassingen is dat zeer mooi :)

mona
27-7-2013
 Meld misbruik30-11-2012 12:37:24

Ik zoek ook in die prijsklasse eigenlijk, enfin, dat zou ideaal zijn mocht dat lukken. Meer kan ook, maar minder is altijd plezant hè. :-)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik30-11-2012 19:51:09

hallo,
Ik heb mijn kleed gevonden in de outlet van Jagré (550 euro). Ik vind de verkoopster daar ook zeer tof. In Youniek ben ik ook gaan passen en was ook tevreden van de hulp. Het zijn de enige winkels die ik gedaan heb :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info