TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alexandra
14-9-2013
|
29-11-2012 22:03:25
Hey, leuk dat te horen, ik ben ook van plan mijn budget beperkt te houden, vooral omdat het me dat niet waard is om 2000€ aan een jurk uit te geven. Dan moet ik misschien ook eens bij Jagré gaan zien... Jammergenoeg wil ik graag veel kant, en dat is meestal duurder dan gladde stof he. Ikzelf ben bij Youniek in Turnhout geweest en was daar ook heel tevreden, prijzen vallen ook heel goed mee. Heb wel mijn ultieme droomjurk nog niet gevonden denk ik, maar ik kan Youniek aan iedereen aanraden. Ze beweren ook dat ze alle aanpassingen kunnen doen die je wil, tegen 10% meerprijs (dus bv 60€ voor een jurk van 600€), en zo zouden ze zeker mijn droomjurk kunnen maken, maar ik weet niet of ik die gok durf wagen omdat je het eindresultaat pas te zien krijgt kort voor je trouw en dan kan je er niet meer onderuit... Ik zal Jagré eens op mijn lijstje zetten dan :-) Hebben ze er ook kanten jurken?
Veel plezier met het roze-wolkjes-gevoel :-)
Groetjes!
|
|
Lynn
1-6-2013
|
29-11-2012 22:52:00
Dikke proficiat!!!
|
|
Sabrina
8-6-2013
|
30-11-2012 8:16:02
Ik heb exact dezelfde ervaring gehad zoals je misschien hebt kunnen lezen: zaterdag ook eerder toevallig naar Jagré gereden zonder afspraak en op aangeven van de verkoopster mijn droomjurk gevonden (ik had er geen ringetje aangehangen , maar ze stelde die zelf voor op basis van mijn opmerkingen). Ik loop sinds zaterdag ook op wolkjes !
Geniet ervan!!!
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
30-11-2012 9:11:27
Hey Tine, wat een leuk gevoel hé als je je droomkleed hebt gevonden en het dan ook nog betaalbaar is ! :-)
Alexandra, inderdaad niet alleen bij Jagré maar in Youniek zijn er ook zeer mooie en betaalbare kleedjes. Il wil er toch even bijzeggen dat het niet zo is dat je je kleed pas kort voor je trouw volledig te zien krijgt hoor. Ik was voor de eerste keer gaan zien en passen in juli, heb een kleed gekozen en aanpassingen laten maken (van een strapless kleed dan eentje met smalle bandjes laten maken) en eind september was mijn kleed mét aanpassingen al af ! ik ben vorig weekend gaan passen en was héél tevreden van de aanpassingen. Het is zelfs zo dat ik gevraagd heb om verwijderbare bandjes te plaatsen, dus kan ik op de dag zelf nog kiezen en/of afwisselen want beide manier om het kleed te dragen zijn mooi :-) Mijn kleed blijft daar nog hangen tot eind april 2013 voor de allerlaatste aanpassingen. (waarschijnlijk neem ik er ook een kleine hoepelrok bij zodat het kleed volledig tot z'n recht komt : + 30 euro) Ik zou zeggen : niet twijfelen en eventueel aanpassingen vragen. Ik heb 80 euro voor de afhaalbare bandjes betaald en ben héél tevreden. Uiteindelijk zal ik voor 1000 euro kleed + accessoires/schoenen hebben bij Youniek. Echt de moeite !
|
|
mona
27-7-2013
|
30-11-2012 9:45:54
Ik hoor zoveel goeds over Jagré dat ik daar toch ook nog es moet gaan zien denk ik.
|
|
wendy
7-9-2013
|
30-11-2012 10:46:46
Ik had ook geen zin om veel geld uit te geven voor een kleedje dat je één keer draagt, en heb mijn zin gevonden bij ZiRi in Boechout. Heel vriendelijke dame, veel geduld, en mooie kleedjes. Ik heb een kleed van Mark Lesley, en dit kostte ongeveer 700€. Had nog een korting gekregen dus voor mijn kleed, kousen, lingerie, stola en onderrok heb ik 900€ betaald. Ikke content! Ik geloof dat het dit weekend weer opendeurdagen zijn, en dat die kortingen dan ook gelden. Veel succes nog!
|
|
Tinne
1-6-2013
|
30-11-2012 12:31:20
Alexandra, ik was zelf niet meteen naar een kanten kleed aan het kijken, maar meen toch gezien te hebben dat er een aantal hingen! Mona, zéker gaan kijken! Is zonder afspraak, dus dat vond ik ook enorm handig. De uiteindelijke prijs van de jurk was 555 euro, dus zelfs met nog de nodige aanpassingen is dat zeer mooi :)
|
|
mona
27-7-2013
|
30-11-2012 12:37:24
Ik zoek ook in die prijsklasse eigenlijk, enfin, dat zou ideaal zijn mocht dat lukken. Meer kan ook, maar minder is altijd plezant hè. :-)
|
|
Bea
6-7-2013
|
30-11-2012 19:51:09
hallo, Ik heb mijn kleed gevonden in de outlet van Jagré (550 euro). Ik vind de verkoopster daar ook zeer tof. In Youniek ben ik ook gaan passen en was ook tevreden van de hulp. Het zijn de enige winkels die ik gedaan heb :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|